August

Takk :Heartbigred Håper mensen kommer fort som fy, klarer ikke å unngå å ha et ørlite håp så lenge den holder seg borte. Har kun testet med digital, og har hørt om flere som får sent positiv me den. Men den har en sensitivitet på 25 så det er vel kun for å beskytte meg selv tenker jeg..
Skjønner det, skal du ikke ta blodprøve før du evt slutter med progesteronstøtte?

Skjønner det, skal du ikke ta blodprøve før du evt slutter med progesteronstøtte?

Nei, det er ikke rutiner her med blodprøver kun hjemmetest slik jeg har forstått det. Skulle uansett slutte til testdato, skulle også slutte med klexane idag. Jeg tviholder nok på et håp som er så ørlite at det ikke eksisterer engang (uteblitt mensen, som selvsagt også kan være pga av tbl).

Dette er nok helt urasjonelt av meg å tenke, men jeg har tenkt mye i helgen. Hva som egget festet seg sent, og det enda ikke er nok hcg til å slå ut på digital test (sensitivitet 25), og jeg sluttet med progesteron på fredag (siste dose) vil det kunne ødelegge noe ?

Livmorhals tappen har nemlig blitt steinhard og gått langt opp, noe den ikke har gjort før nå.

Håper mensen snart dukker opp så jeg slipper denne spekuleringen!

Dette er nok helt urasjonelt av meg å tenke, men jeg har tenkt mye i helgen. Hva som egget festet seg sent, og det enda ikke er nok hcg til å slå ut på digital test (sensitivitet 25), og jeg sluttet med progesteron på fredag (siste dose) vil det kunne ødelegge noe ?

Livmorhals tappen har nemlig blitt steinhard og gått langt opp, noe den ikke har gjort før nå.

Håper mensen snart dukker opp så jeg slipper denne spekuleringen!
Hvordan går det med deg? Skal du teste på nytt? Føler sånn med deg, forferdelig å ikke vite sikkert :Heartred

Hvordan går det med deg? Skal du teste på nytt? Føler sånn med deg, forferdelig å ikke vite sikkert :Heartred

Tok ny test idag, men har bare denne digitale så burde nok ha ventet noen dager. Sjansen er der nok absolutt ikke, men kjente bare jeg ble noe bekymret mtp lutinus, men sykehuset sa at jeg bare kunne slutte på alt. :Heartred Ja det har vært noen harde dager, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen imorgen. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, håper mensen kommer forløpende.

Tok ny test idag, men har bare denne digitale så burde nok ha ventet noen dager. Sjansen er der nok absolutt ikke, men kjente bare jeg ble noe bekymret mtp lutinus, men sykehuset sa at jeg bare kunne slutte på alt. :Heartred Ja det har vært noen harde dager, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen imorgen. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, håper mensen kommer forløpende.
Da har du gjort alt riktig, må jo bare forholde seg til det sykehuset sier. Håper så inderlig at du får en positiv test, og at det lite hcg som er årsak til negativ nå. Hele denne prosessen er jo så tøff og man håper så inderlig at det går veien.. Ikke rart du tar det tungt. Håper du får det litt bedre snart. God klem fra meg :Heartpink

Da har du gjort alt riktig, må jo bare forholde seg til det sykehuset sier. Håper så inderlig at du får en positiv test, og at det lite hcg som er årsak til negativ nå. Hele denne prosessen er jo så tøff og man håper så inderlig at det går veien.. Ikke rart du tar det tungt. Håper du får det litt bedre snart. God klem fra meg :Heartpink

Jeg tror det vil lette når mensen dukker opp, føler jeg ikke blir helt ferdig med forsøket før det. Har fremdeles veldig ømme pupper og uteblitt mensen så det er trøttende å ha det lille håpet også. Men det går seg selvsagt til, vi vet at forsøkene fungerer så prøver å se fremover selv om det er tungt.. Takk:Heartred

Masse lykke til nå til uka. Håper du får satt inn et perfekt egg som klorer seg fast :Heartred

Det var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..:sad010
Nei:arghh: Kjemisk er verre enn negativ. Da har man rukket å bli så forberedt på termin og alt først. Føler med deg.

Back
Topp