Trultemor1
Elsker forumet
Iiik. Skummelt. Sikkert det samme herDe ringer om de ikke deler seg som de skal, så kommer til å skvette hver gang tlf ringer![]()
. Jeg tenker uansett å ringe på mandag tror jeg. For å høre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iiik. Skummelt. Sikkert det samme herDe ringer om de ikke deler seg som de skal, så kommer til å skvette hver gang tlf ringer![]()
. Jeg tenker uansett å ringe på mandag tror jeg. For å høre 
Hehe, har vurdert det samme selv.. For en prosess dette her. Alltid noe å være bekymret forIiik. Skummelt. Sikkert det samme her. Jeg tenker uansett å ringe på mandag tror jeg. For å høre
![]()

Da er nok håpet ute. Det var ikke gullegget denne gangenNegativ digital test idag, testdagen. Ingen tegn til mensen, men den dukker nok opp om ikke så lenge!
Klem til degIiik. Skummelt. Sikkert det samme her. Jeg tenker uansett å ringe på mandag tror jeg. For å høre
![]()
Hehe, har vurdert det samme selv.. For en prosess dette her. Alltid noe å være bekymret for![]()

Ånei, det var leit! Sender deg en klemDa er nok håpet ute. Det var ikke gullegget denne gangenNegativ digital test idag, testdagen. Ingen tegn til mensen, men den dukker nok opp om ikke så lenge!

Ånei, det var leit! Sender deg en klem![]()
![]()
Klem til deg
Håper mensen kommer fort som fy, klarer ikke å unngå å ha et ørlite håp så lenge den holder seg borte. Har kun testet med digital, og har hørt om flere som får sent positiv me den. Men den har en sensitivitet på 25 så det er vel kun for å beskytte meg selv tenker jeg..Skjønner det, skal du ikke ta blodprøve før du evt slutter med progesteronstøtte?TakkHåper mensen kommer fort som fy, klarer ikke å unngå å ha et ørlite håp så lenge den holder seg borte. Har kun testet med digital, og har hørt om flere som får sent positiv me den. Men den har en sensitivitet på 25 så det er vel kun for å beskytte meg selv tenker jeg..
Skjønner det, skal du ikke ta blodprøve før du evt slutter med progesteronstøtte?
Tusen takkDet er så nervepirrende dager! Jeg krysser fingrene for fine delinger.![]()

Hvordan går det med deg? Skal du teste på nytt? Føler sånn med deg, forferdelig å ikke vite sikkertDette er nok helt urasjonelt av meg å tenke, men jeg har tenkt mye i helgen. Hva som egget festet seg sent, og det enda ikke er nok hcg til å slå ut på digital test (sensitivitet 25), og jeg sluttet med progesteron på fredag (siste dose) vil det kunne ødelegge noe ?
Livmorhals tappen har nemlig blitt steinhard og gått langt opp, noe den ikke har gjort før nå.
Håper mensen snart dukker opp så jeg slipper denne spekuleringen!

Hvordan går det med deg? Skal du teste på nytt? Føler sånn med deg, forferdelig å ikke vite sikkert![]()
Ja det har vært noen harde dager, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen imorgen. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, håper mensen kommer forløpende.Da har du gjort alt riktig, må jo bare forholde seg til det sykehuset sier. Håper så inderlig at du får en positiv test, og at det lite hcg som er årsak til negativ nå. Hele denne prosessen er jo så tøff og man håper så inderlig at det går veien.. Ikke rart du tar det tungt. Håper du får det litt bedre snart. God klem fra megTok ny test idag, men har bare denne digitale så burde nok ha ventet noen dager. Sjansen er der nok absolutt ikke, men kjente bare jeg ble noe bekymret mtp lutinus, men sykehuset sa at jeg bare kunne slutte på alt.Ja det har vært noen harde dager, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen imorgen. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, håper mensen kommer forløpende.

Da har du gjort alt riktig, må jo bare forholde seg til det sykehuset sier. Håper så inderlig at du får en positiv test, og at det lite hcg som er årsak til negativ nå. Hele denne prosessen er jo så tøff og man håper så inderlig at det går veien.. Ikke rart du tar det tungt. Håper du får det litt bedre snart. God klem fra meg![]()

Det er så trist detDet var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
Det var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
Det var leit å høre! Føler virkelig med deg. Ta vare på deg selv, god klemDet var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()

Huff så kjedelig! Føler virkelig med deg. Sender mange gode klemmerDet var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
NeiDet var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
Kjemisk er verre enn negativ. Da har man rukket å bli så forberedt på termin og alt først. Føler med deg.