August

Uttaket idag var så sinnsykt vondt! Og etter ca 2-3 timer begynte jeg å spy masse. Så dagen idag har ikke vært noe bra. Lagt i sengen hele tiden og gjør det enda :( spennende å få tlf imorgen formiddag! Dette blir hvert fall første og siste søskenforsøket. Jeg orker ikke ett til uttak .
Huff føler med deg:Heartred ikke noe god opplevelse.synes også det var utrolig vondt:sorry: God bedring og god hvile :rolleyes:

Da er nok håpet ute. Det var ikke gullegget denne gangen:sad010 Negativ digital test idag, testdagen. Ingen tegn til mensen, men den dukker nok opp om ikke så lenge!

Ånei, huff! Vet du hva som var årsaken til at det ble sånn? Sånn skal det jo ikke være.. Forhåpentligvis gjorde dette uttaket susen, og så kan det bli både ett og to og tre søsken av det ;) Håper du raskt føler deg bedre!
Nei jeg aner ikke. Det måtte komme inn en ekstra person for å trykke ned den ene eggstokken. Håper det :)

Nei og nei... hvorfor i alle dager gjorde det så vondt? Hvis du vet? Uff, stakkars. Håper du føler deg bedre! :Heartred
Jeg vet egentlig ikke. Det kjentes ikke ut som verken bedøvelse eller smertestillende virket i det hele tatt. :( veldig stor forskjell fra sist gang. Da kjente jeg ingenting. Mannen sa at jeg var mye mer dopet og vekke sist gang, enn denne gang. Så noe forskjell på medisiner må det jo ha vært

Telefon fra Porsgrunn: Alle eggene er befruktet så om alt går bra blir det innsetting av blastocyst onsdag :) Det må da være gode nyheter :rolleyes::smug:

Som jeg tenkte, så er ikke mange egg alltid positivt. Så av 16 egg ble 5 stk befruktet. Skulle egentlig ha innsett på mandag, men de ville vente til tirsdag. Så får jeg bare krysse fingrene og håpe hvert fall ett egg holder ut så lenge.

Som jeg tenkte, så er ikke mange egg alltid positivt. Så av 16 egg ble 5 stk befruktet. Skulle egentlig ha innsett på mandag, men de ville vente til tirsdag. Så får jeg bare krysse fingrene og håpe hvert fall ett egg holder ut så lenge.
Nei. Til meg sa de at jeg hadde mange tomme egg av mine 21 som ble tatt ut. 9 ble befruktet og 4 overlevde i 5 dager og ble fryst. Så mange egg trenger ikke bety god kvalitet. Men 5 befruktninger kan bli 5 fine blastoer:) lykk til❤️

Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp