Zaara
Flørter med forumet
Hurra!! Gratulerer så myeFikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid
Håper så for dere andre at dere følger etter nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Gratulerer så myeFikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid

Morgendagen blir spennende, får tlf fra lab ca kl 09

Uttak overstått! Det var litt av en opplevelse da de valgte å ikke gi meg morfin pga problemer med respirasjon da jeg utførte hysteroskopi tidligere i år. Fikk dobbel dose lokalbedøvelse uten særlig effekt... 1500 mg Paracet gjør liksom ikke samme nytten, hehe.. Fikk ut bare 5 egg så er litt deppa, men legen var fornøyd, og absolutt ikke opptatt av antallet. Dere vet, kvinner i min alder osv.. Er så lei av å høre det, selv det er faktaMorgendagen blir spennende, får tlf fra lab ca kl 09
Skal sette 2 stk Lutinus i kveld, gikk det greit for dere andre etter uttak? Mye på hjertet som dere skjønner, men er ingen andre som kan forstå dette på samme måte som dere![]()

Ja, det var litt kjipt altså.. Men det er over og nå skal jeg bare være positiv og fornøyd med at jeg har kommet så langtOi, det hørtes kjipt ut uten drugs. Jeg var iallefall glad for alt jeg fikk! Var det første uttaket for din del? Nå kan du uansett være glad og fornøyd for at du er ferdig og ta velfortjent helg!
Jeg var rimelig nervøs for å sette Lutinus samme kveld fordi jeg følte at det var så ømt og sårt, men det gikk bra! Jeg håper inderlig at du får gode nyheter i morgen om god befruktning![]()
Første uttaket ja. 
Oppdaterer nok i morgen Oj så kjedelig å ikke kunne få skikkelig med smertelindringUttak overstått! Det var litt av en opplevelse da de valgte å ikke gi meg morfin pga problemer med respirasjon da jeg utførte hysteroskopi tidligere i år. Fikk dobbel dose lokalbedøvelse uten særlig effekt... 1500 mg Paracet gjør liksom ikke samme nytten, hehe.. Fikk ut bare 5 egg så er litt deppa, men legen var fornøyd, og absolutt ikke opptatt av antallet. Dere vet, kvinner i min alder osv.. Er så lei av å høre det, selv det er faktaMorgendagen blir spennende, får tlf fra lab ca kl 09
Skal sette 2 stk Lutinus i kveld, gikk det greit for dere andre etter uttak? Mye på hjertet som dere skjønner, men er ingen andre som kan forstå dette på samme måte som dere![]()
Uttaket idag var så sinnsykt vondt! Og etter ca 2-3 timer begynte jeg å spy masse. Så dagen idag har ikke vært noe bra. Lagt i sengen hele tiden og gjør det endaspennende å få tlf imorgen formiddag! Dette blir hvert fall første og siste søskenforsøket. Jeg orker ikke ett til uttak .
Uff, så fælt. Når vi har opplevd så brutale uttak fortjener vi søren meg gode nyheter i morgenUttaket idag var så sinnsykt vondt! Og etter ca 2-3 timer begynte jeg å spy masse. Så dagen idag har ikke vært noe bra. Lagt i sengen hele tiden og gjør det endaspennende å få tlf imorgen formiddag! Dette blir hvert fall første og siste søskenforsøket. Jeg orker ikke ett til uttak .
Hvor mange fikk du ut?Grstuleter så mye!Fikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid
Jeg fikk ikke positiv før 13 dpo. Det er fortsatt tidlig. Noen produserer hcg senere enn andre, uten at det trenger være noe feil med det. Håper du får positiv test snart!Nei, ingen tegn til mensen eller no form for blødning enda. Men har ikke ømme pupper lenger heller.. Det er jo 8 dager sida innsett, og da bør vel egget ha festa seg for flere dager sida?![]()

Positiv test i dag 11 dpoHåper den blir med hele veien
![]()
Fikk svar på blodprøven nå, jeg kan virkelig ikke tro det men jeg ER gravid
GRATULERER 
Huff. Det hørtes ikke noe særlig ut uten medisiner! Men veldig deilig å være ferdig da!Uttak overstått! Det var litt av en opplevelse da de valgte å ikke gi meg morfin pga problemer med respirasjon da jeg utførte hysteroskopi tidligere i år. Fikk dobbel dose lokalbedøvelse uten særlig effekt... 1500 mg Paracet gjør liksom ikke samme nytten, hehe.. Fikk ut bare 5 egg så er litt deppa, men legen var fornøyd, og absolutt ikke opptatt av antallet. Dere vet, kvinner i min alder osv.. Er så lei av å høre det, selv det er faktaMorgendagen blir spennende, får tlf fra lab ca kl 09
Nei og nei... hvorfor i alle dager gjorde det så vondt? Hvis du vet? Uff, stakkars. Håper du føler deg bedre!Uttaket idag var så sinnsykt vondt! Og etter ca 2-3 timer begynte jeg å spy masse. Så dagen idag har ikke vært noe bra. Lagt i sengen hele tiden og gjør det endaspennende å få tlf imorgen formiddag! Dette blir hvert fall første og siste søskenforsøket. Jeg orker ikke ett til uttak .

Tusen takkHuff. Det hørtes ikke noe særlig ut uten medisiner! Men veldig deilig å være ferdig da!
5 egg kan jo være alt du trenger, så krysser fingrene for at det går bra![]()

Så braDa prøver vi oss på et fryseforsøk allerede denne syklusen! I naturlig syklus. Tror mensen er rett rundt hjørnet, den er alltid ubehagelig presis. Så... ikke lenge til det er på an igjen.
Nå venter jeg bare på at noen starter opp en septembergruppe![]()
Lurte først på om jeg burde gitt kroppen litt fri. Har vært litt intenst i det siste. Mentalt kjenner jeg at det går fint, og at jeg vil i gang fortest mulig. Jeg føler at tiden går fra meg. Skulle jeg hatt et nytt ferskforsøk ville måttet jeg vente en syklus.Så braHeldig du er som får starte rett på. Jeg må vente en syklus! Ser på kalenderen hver dag for å se når det kan bli. Haha. Men må nok vente i 5 uker til! Tar du privat?
Hadde håpet vi startet opp igjen samme måned da...Ja. Det tar på kroppen dette. Men samtidig så tror jeg mange av oss har ventet så lenge fra før, at når vi er i gang så vil vi helst fortsette med det samme. Men sammenlignet med å prøve selv måned etter måned, så vet man jo at kjangsen for å lykkes med ivf er mye større. Da har man tid til å vente 5 ukerLurte først på om jeg burde gitt kroppen litt fri. Har vært litt intenst i det siste. Mentalt kjenner jeg at det går fint, og at jeg vil i gang fortest mulig. Jeg føler at tiden går fra meg. Skulle jeg hatt et nytt ferskforsøk ville måttet jeg vente en syklus.
Jeg tror 5 uker går fort det også.Hadde håpet vi startet opp igjen samme måned da...
Ja, jeg kan flyttes til gravidGRATULERER
Skal jeg flytte dere til gravid?