August

Uttak overstått! Det var litt av en opplevelse da de valgte å ikke gi meg morfin pga problemer med respirasjon da jeg utførte hysteroskopi tidligere i år. Fikk dobbel dose lokalbedøvelse uten særlig effekt... 1500 mg Paracet gjør liksom ikke samme nytten, hehe.. Fikk ut bare 5 egg så er litt deppa, men legen var fornøyd, og absolutt ikke opptatt av antallet. Dere vet, kvinner i min alder osv.. Er så lei av å høre det, selv det er fakta :hilarious::hungover: Morgendagen blir spennende, får tlf fra lab ca kl 09 :woot:
Skal sette 2 stk Lutinus i kveld, gikk det greit for dere andre etter uttak? Mye på hjertet som dere skjønner, men er ingen andre som kan forstå dette på samme måte som dere :Heartbigred

Uttak overstått! Det var litt av en opplevelse da de valgte å ikke gi meg morfin pga problemer med respirasjon da jeg utførte hysteroskopi tidligere i år. Fikk dobbel dose lokalbedøvelse uten særlig effekt... 1500 mg Paracet gjør liksom ikke samme nytten, hehe.. Fikk ut bare 5 egg så er litt deppa, men legen var fornøyd, og absolutt ikke opptatt av antallet. Dere vet, kvinner i min alder osv.. Er så lei av å høre det, selv det er fakta :hilarious::hungover: Morgendagen blir spennende, får tlf fra lab ca kl 09 :woot:
Skal sette 2 stk Lutinus i kveld, gikk det greit for dere andre etter uttak? Mye på hjertet som dere skjønner, men er ingen andre som kan forstå dette på samme måte som dere :Heartbigred

Oi, det hørtes kjipt ut uten drugs. Jeg var iallefall glad for alt jeg fikk! Var det første uttaket for din del? Nå kan du uansett være glad og fornøyd for at du er ferdig og ta velfortjent helg! :happy:
Jeg var rimelig nervøs for å sette Lutinus samme kveld fordi jeg følte at det var så ømt og sårt, men det gikk bra! Jeg håper inderlig at du får gode nyheter i morgen om god befruktning:Heartred

Oi, det hørtes kjipt ut uten drugs. Jeg var iallefall glad for alt jeg fikk! Var det første uttaket for din del? Nå kan du uansett være glad og fornøyd for at du er ferdig og ta velfortjent helg! :happy:
Jeg var rimelig nervøs for å sette Lutinus samme kveld fordi jeg følte at det var så ømt og sårt, men det gikk bra! Jeg håper inderlig at du får gode nyheter i morgen om god befruktning:Heartred
Ja, det var litt kjipt altså.. Men det er over og nå skal jeg bare være positiv og fornøyd med at jeg har kommet så langt :smug: Første uttaket ja.
Da gidder jeg ikke å bekymre meg for Lutinusen, en bekymring mindre er flott:hilarious:
Takk for koselig og oppmuntrende svar :Heartbigred Oppdaterer nok i morgen :)

Positiv test i dag 11 dpo❤️ Håper den blir med hele veien:-)

Vedlegg

• 6F77BBA8-295E-4ED5-96E9-59621B15E529.jpeg
    6F77BBA8-295E-4ED5-96E9-59621B15E529.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 69
Oj så kjedelig å ikke kunne få skikkelig med smertelindring :( her måtte jeg ta 2 g Paracet i tillegg til morfinen. Krysser fingrene for gode tilbakemeldinger imorgen ❤️

Uttaket idag var så sinnsykt vondt! Og etter ca 2-3 timer begynte jeg å spy masse. Så dagen idag har ikke vært noe bra. Lagt i sengen hele tiden og gjør det enda :( spennende å få tlf imorgen formiddag! Dette blir hvert fall første og siste søskenforsøket. Jeg orker ikke ett til uttak .

Uttaket idag var så sinnsykt vondt! Og etter ca 2-3 timer begynte jeg å spy masse. Så dagen idag har ikke vært noe bra. Lagt i sengen hele tiden og gjør det enda :( spennende å få tlf imorgen formiddag! Dette blir hvert fall første og siste søskenforsøket. Jeg orker ikke ett til uttak .

Ånei, huff! Vet du hva som var årsaken til at det ble sånn? Sånn skal det jo ikke være.. Forhåpentligvis gjorde dette uttaket susen, og så kan det bli både ett og to og tre søsken av det ;) Håper du raskt føler deg bedre!

Uff, så fælt. Når vi har opplevd så brutale uttak fortjener vi søren meg gode nyheter i morgen :smug: Hvor mange fikk du ut?

Nei, ingen tegn til mensen eller no form for blødning enda. Men har ikke ømme pupper lenger heller.. Det er jo 8 dager sida innsett, og da bør vel egget ha festa seg for flere dager sida? :shifty:
Jeg fikk ikke positiv før 13 dpo. Det er fortsatt tidlig. Noen produserer hcg senere enn andre, uten at det trenger være noe feil med det. Håper du får positiv test snart! :Heartred

Huff. Det hørtes ikke noe særlig ut uten medisiner! Men veldig deilig å være ferdig da!
5 egg kan jo være alt du trenger, så krysser fingrene for at det går bra❤️

Nei og nei... hvorfor i alle dager gjorde det så vondt? Hvis du vet? Uff, stakkars. Håper du føler deg bedre! :Heartred

Da prøver vi oss på et fryseforsøk allerede denne syklusen! I naturlig syklus. Tror mensen er rett rundt hjørnet, den er alltid ubehagelig presis. Så... ikke lenge til det er på an igjen.

:scared007

Nå venter jeg bare på at noen starter opp en septembergruppe :angelic:

Da prøver vi oss på et fryseforsøk allerede denne syklusen! I naturlig syklus. Tror mensen er rett rundt hjørnet, den er alltid ubehagelig presis. Så... ikke lenge til det er på an igjen.

:scared007

Nå venter jeg bare på at noen starter opp en septembergruppe :angelic:
Så bra❤️ Heldig du er som får starte rett på. Jeg må vente en syklus! Ser på kalenderen hver dag for å se når det kan bli. Haha. Men må nok vente i 5 uker til! Tar du privat?

Så bra❤️ Heldig du er som får starte rett på. Jeg må vente en syklus! Ser på kalenderen hver dag for å se når det kan bli. Haha. Men må nok vente i 5 uker til! Tar du privat?
Lurte først på om jeg burde gitt kroppen litt fri. Har vært litt intenst i det siste. Mentalt kjenner jeg at det går fint, og at jeg vil i gang fortest mulig. Jeg føler at tiden går fra meg. Skulle jeg hatt et nytt ferskforsøk ville måttet jeg vente en syklus.

Jeg tror 5 uker går fort det også. :Heartred Hadde håpet vi startet opp igjen samme måned da...

Lurte først på om jeg burde gitt kroppen litt fri. Har vært litt intenst i det siste. Mentalt kjenner jeg at det går fint, og at jeg vil i gang fortest mulig. Jeg føler at tiden går fra meg. Skulle jeg hatt et nytt ferskforsøk ville måttet jeg vente en syklus.

Jeg tror 5 uker går fort det også. :Heartred Hadde håpet vi startet opp igjen samme måned da...
Ja. Det tar på kroppen dette. Men samtidig så tror jeg mange av oss har ventet så lenge fra før, at når vi er i gang så vil vi helst fortsette med det samme. Men sammenlignet med å prøve selv måned etter måned, så vet man jo at kjangsen for å lykkes med ivf er mye større. Da har man tid til å vente 5 uker❤️

:Heartred GRATULERER :Heartred

Skal jeg flytte dere til gravid?
Ja, jeg kan flyttes til gravid:Heartred
Spottingen har avtatt så jeg velger å tro at mensen holder seg unna i mange måneder fremover..

Leit at det ikke gikk denne runden for deg, men bra du får komme så fort i gang.. Krysser fingre for deg:love2

Back
Topp