Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde u.l fredag, satte eggløsningssprøyte søndag og utak tirsdag. Vil tro du får beskjed etter ultralyd ut fra hvordan eggene dine ser utHvor lang tid tok det fra dere var på ul til uttak? Skal ha ul tirsdag og har ikke fått så mye info om hva som skjer videreHar vært litt vanskelig å få kontakt med klinikken de siste dagene..
Første gang hadde jeg UL 8 dager etter mensstart og uttak 12 dager etter (altså 4 dager etter UL). Andre gang var FER med UL 9 dager etter mensstart og eggløsning 14 dager etter.Hvor lang tid tok det fra dere var på ul til uttak? Skal ha ul tirsdag og har ikke fått så mye info om hva som skjer videreHar vært litt vanskelig å få kontakt med klinikken de siste dagene..
Takk for svar! Lykke til videre i prosessen til degJeg hadde u.l fredag, satte eggløsningssprøyte søndag og utak tirsdag. Vil tro du får beskjed etter ultralyd ut fra hvordan eggene dine ser ut![]()
Takk for svar! Da ble jeg litt klokereFørste gang hadde jeg UL 8 dager etter mensstart og uttak 12 dager etter (altså 4 dager etter UL). Andre gang var FER med UL 9 dager etter mensstart og eggløsning 14 dager etter.

Da ble forsøket avbrutt, ingen egg befruktet.Nok engang. Bare å komme seg videre og se fremover.
Jeg fikk inntrykk på telefonen idag at vi bare har ett forsøk igjen i det offentlige, selv om dette var 3 runde med ICSI, uten å ha satt inn egg. Noen som vet hvordan det fungerer? Trodde at det var kun hvis du får innsett at det telte som ett forsøk.
Vi har fått oppfølgingstime i september så regner med vi får vite mer da.
Men de kan nok sette begrensninger selv på hvor mange de ønsker å prøve om det er mange avbruttTakk for gode ord. Jeg arbeider i barnehage og det er tøft. Vurderer selv å dra til legen i morgen, men føler meg litt egoistisk. Og vet ikke hvordan jeg eventuelt skal legge det frem for legen![]()

11 av 18 ble befruktet hvorav 4 var perfekte. 3 på frys 
Herlig! Gratulerer som rugerDa ruger jeg på et perfekt 3 dagers egg11 av 18 ble befruktet hvorav 4 var perfekte. 3 på frys
![]()

ønsker dere alle en riktig fin helg
Ånei, så leit!Da ble forsøket avbrutt, ingen egg befruktet.Nok engang. Bare å komme seg videre og se fremover.
Jeg fikk inntrykk på telefonen idag at vi bare har ett forsøk igjen i det offentlige, selv om dette var 3 runde med ICSI, uten å ha satt inn egg. Noen som vet hvordan det fungerer? Trodde at det var kun hvis du får innsett at det telte som ett forsøk.

Da ble forsøket avbrutt, ingen egg befruktet.Nok engang. Bare å komme seg videre og se fremover.

Da ruger jeg på et perfekt 3 dagers egg11 av 18 ble befruktet hvorav 4 var perfekte. 3 på frys
![]()
Då kan eg settes som ruger, satt inn 1 super blasto på torsdag. Test dato 12.09
Yay!God bedring! Håper du slipper med skrekken.Har en del smerter så fikk en time hos gyn. Grenseland til overstimulert. Ny kontroll til mandag. Auchså ikke helt topp
drikke greit og aktivitet. Ble ikke satt på noe blodfortynnende enda da. Hvordan ef ddh med defd andre?
Huff, stakkars deg! Håper det går fort over!Har en del smerter så fikk en time hos gyn. Grenseland til overstimulert. Ny kontroll til mandag. Auchså ikke helt topp
drikke greit og aktivitet. Ble ikke satt på noe blodfortynnende enda da. Hvordan ef ddh med defd andre?

Har en del smerter så fikk en time hos gyn. Grenseland til overstimulert. Ny kontroll til mandag. Auchså ikke helt topp