August

Bruker dere noe «ekstra» under IVF-forsøk? Tenker på kosttilskudd og evt. alternativ behandling? Jeg tar bare multivitaminer og B-kompleks (litt om hverandre så det ikke blir alt for mye b-vitaminer). Vurderer også å kjøre på med Wild yam og Q10 også, ser at det er flere som mener å ha hatt god effekt av det, så hvorfor ikke. Jeg tror jeg har litt behov for å føle at jeg gjør noe bittelitt mer aktivt enn å bare vente og se..
Tran og folat her

Har spist kosttilskudd for gravide ganske lenge, siden før vi startet med ivf. Det fra lifeline care som er for de som planlegger å bli gravide, og for de som er gravide. Før dette forsøket begynte jeg også med melatonin, som skal fungere som en antioksidant.

Det er ikke til å tro!!! Jeg har ventet på mens slik at jeg kunne starte opp med stimulering(sprøyter er kjøpt inn og ligger i kjøleskapet).
I dag tok jeg test, og jammen meg er det to streker (på tre ulike testere). Med en nervøsitet uten like og uendelig mange følelser så kan jeg vel melde meg inn i et terminforum. Jeg er i sjokk!

Jammen meg er jeg gravid :happy093
Gratulerer så mye!!
Det samme skjedde meg (jeg var rekonvalesent etter en operasjon, og venta på å bli klar for nytt fryseforsøk), og helt ut av det blå var jeg plutselig gravid. (Er uke 14 nå). Det GÅR faktisk an!

Krysser fingrene for deg og for alt i tida framover! :Heartred

Bruker dere noe «ekstra» under IVF-forsøk? Tenker på kosttilskudd og evt. alternativ behandling? Jeg tar bare multivitaminer og B-kompleks (litt om hverandre så det ikke blir alt for mye b-vitaminer). Vurderer også å kjøre på med Wild yam og Q10 også, ser at det er flere som mener å ha hatt god effekt av det, så hvorfor ikke. Jeg tror jeg har litt behov for å føle at jeg gjør noe bittelitt mer aktivt enn å bare vente og se..
Jeg tar kun folsyre og tran når jeg husker det:) føler jeg spiser variert så jeg tror jeg får i meg det jeg trenger.:)

Innlosjert på Dal, og klar for ny kontroll i morgen!:)
Veldig oppblåst, så håper det er store nok follikler nå!

Jeg har jo aldri vært igjennom dette før så vet jo ikke hva jeg skal forvente annet enn det jeg leser på nettet. Jeg er idag på dag 6 med sprøyter. Er det normalt å ikke kjenne noen verdens ting? Kan kjenne lett murring, men det er jo slik jeg alltid kjenner egentlig. Er så redd for at ingenting vokser inni der og jo mer jeg tenker på det jo galere blir jeg :dance018 Skal ikke på kontroll før torsdag morgen. Hadde nesten gledet meg til å få en eller annen reaksjon på sprøytene så jeg følte det skjedde noe. Har gått på Synarela så lenge så er redd den også bare har stanset alt. Mye tanker her nå.. Unnskyld! Må bare få det ut med andre som faktisk forstår :confused005:dance008

Jeg har jo aldri vært igjennom dette før så vet jo ikke hva jeg skal forvente annet enn det jeg leser på nettet. Jeg er idag på dag 6 med sprøyter. Er det normalt å ikke kjenne noen verdens ting? Kan kjenne lett murring, men det er jo slik jeg alltid kjenner egentlig. Er så redd for at ingenting vokser inni der og jo mer jeg tenker på det jo galere blir jeg :dance018 Skal ikke på kontroll før torsdag morgen. Hadde nesten gledet meg til å få en eller annen reaksjon på sprøytene så jeg følte det skjedde noe. Har gått på Synarela så lenge så er redd den også bare har stanset alt. Mye tanker her nå.. Unnskyld! Må bare få det ut med andre som faktisk forstår :confused005:dance008
Kjenner igjen det. Jeg kjente ingenting med bemfola som jeg gikk på. Mot slutten var det orgalutran også. Den svei rundt stikket i en halvtime. 10 dager bemfola og 5 dager orgalutran ser ut til å bli to unger med 2 år aldersforskjell:-)

Jeg kan settes på Ruger:D Blastocysten min så ut til å ha klart seg veldig fint gjennom tining. Jeg tar nesten for gitt at det blir en unge av den:rolleyes:

Venter du med å teste helt til testdag også? Jeg tenker at jeg setter inn en 5-dagers blastocyst. Da er uteblitt mens 10dager etter innsett. Da er de fleste graviditetstester ganske sikre. Mine tidlig-tester _kan_ gi positivt så tidlig som 6 dager før uteblitt mens. Altså 4 dager etter innsett. Ovitrelle kan gi falsk positiv i 10 dager. Altså helt fram til 4 dager etter innsett. Så min plan er å teste daglig fra dagen etter innsett og fram til 10 dager etter. Har en 10-pk med billig-tester. Og så har jeg én ordentlig test liggende. Så en kan spares til offisiell testdag:) De første dagene med test blir jo da ikke å teste etter graviditet, men etter om Ovitrelle er ute av systemet:)
Ja, jeg venter med å teste til testdag :) Ved tidligere innsett så har jeg begynt å teste tidligere. Jeg synes det egentlig er tøffere psykisk enn å vente til testdagen. Er den negativ på testdagen så tester jeg to dager etter den, og deretter ferdig med testing. Det er info jeg har fått fra klinikken. Men jeg forstår det du mener :) Har du satt inn nå?

Jeg kjente heller ikke mye før den 9. Dagen med sprøyta. Var veldig usikker på om det ble noe egg, men det var det heldigvis. Kjente det godt i eggstokkene ved ultralyden. Kjenner enkelte tak innimellom i eggstokkene, men ikke direkte vondt. Har uttak i morgen

Jeg kjente heller ikke mye før den 9. Dagen med sprøyta. Var veldig usikker på om det ble noe egg, men det var det heldigvis. Kjente det godt i eggstokkene ved ultralyden. Kjenner enkelte tak innimellom i eggstokkene, men ikke direkte vondt. Har uttak i morgen
Oj så spennende med uttak imorgen! Masse lykke til ❤️

Nå har jeg vært på ultralydundersøkelse igjen, og det blir uttak på fredag! Stimulering i dag og i morgen, ovitrelle på onsdag. Det blir da 12 dager med stimulering totalt. Har bestemt meg for å ikke være redd og nervøs for egguttaket, og så får vi se om viljestyrken holder eller ikke! Det nærmer seg iallefall!

Nå har jeg vært på ultralydundersøkelse igjen, og det blir uttak på fredag! Stimulering i dag og i morgen, ovitrelle på onsdag. Det blir da 12 dager med stimulering totalt. Har bestemt meg for å ikke være redd og nervøs for egguttaket, og så får vi se om viljestyrken holder eller ikke! Det nærmer seg iallefall!
Ikke lenge igjen det! :) spennende tider. Er det første uttaket ditt?

Da har vi også vært på ny UL, underlig nok fant ikke Gyn noe skygge på ultralyd i dag og hun tror kanskje dette «noe» kan ha forsvunnet. Hysteroskopi på onsdag er avlyst og de skal følge med igjen når de gjør uttak på fredag. Ser ut som vi kanskje får innsett denne runden likevel:smug:
Veldig fornøyd med 6-8 egg som vi håper modnes bra til uttaket:happy:

Back
Topp