August

Haha. Kjenner meg igjen, men prøver å sette delmål. Første mål ultralyd på fredag . Er så mange ledd som skal klaffe så blir bare tullete av å tenke på alt. Har tatt 6. Sprøyte med Menopure og syns det er så rart jeg ikke har symptomer. At jeg ikke kjenner nå i eggstokker eller noe. Har dere andre symptomer?
Jeg kjente ikke noe som helst av 10 dager med bemfola.

Nei, det skjer visst ikke så ofte. Det håper jeg og! Fått time til oppfølging så får bare se hva se sier da.
Håper det går greit med deg, :Heartred og at dere får en god oppfølgingstime. Får jeg spørre hvor du gikk privat tidligere, og om de gjorde noen form for evaluering?

Håper det går greit med deg, :Heartred og at dere får en god oppfølgingstime. Får jeg spørre hvor du gikk privat tidligere, og om de gjorde noen form for evaluering?
Det går greit. Hadde ikke de største forhåpningene, men man har jo alltids et håp.Jeg har vært på Hausken på Lysaker. De satt meg på lang protokoll etter det skjedde der, men de gjorde ikke noe form for evaluering utover dette. Tror mange klinikker er "flinke" så sant man kan benytte vanlig praksis.

Signy, 36 år, barn #2, innsett #6 (2 uttak), FER, St.Olav, Progynova + Cyclogest innsett uke 35.

Etter mye om og men i forhold til om jeg ønsket å utsette forsøket har jeg nå kommet fram til at jeg kjører på! Startet progynova i dag, og har stålsatt meg skikkelig! Masse lykke til alle i augustgjengen! :)

Jeg begynner å lure på om det er noe vits i at jeg er på jobb i det hele tatt for tida! Jeg klarer jo ikke å tenke på stort annet enn IVF-prosessen. I dag har jeg til og med en liten verking i låret etter Fyremadel som en ekstra påminner (som om det var nødvendig) :p

Jeg begynner å lure på om det er noe vits i at jeg er på jobb i det hele tatt for tida! Jeg klarer jo ikke å tenke på stort annet enn IVF-prosessen. I dag har jeg til og med en liten verking i låret etter Fyremadel som en ekstra påminner (som om det var nødvendig) :p
Kjenner meg så igjen i det. Tror jeg jobbet på sånn 30% av normal kapasitet da jeg var gjennom IVF for 2 år siden. Sporet stadig av til å google hvor mange egg det var normalt å få ut, hvor mange som ble befruktet, overlevelsesrate, forskjell på suksessrate med 2- dagers, 3- dagers og 5- dagers osv osv osv. :rolleyes: Selv nå som jeg bare skal ha innsett av en eskimo går litt i overkant mye tankekraft i å undres på om dette vil gå eller ikke. Nå er det jo egentlig bare 2 usikre elementer: Vil tiningen gå bra? og Vil blastocysten feste seg dersom tiningen går bra?

Det går greit. Hadde ikke de største forhåpningene, men man har jo alltids et håp.Jeg har vært på Hausken på Lysaker. De satt meg på lang protokoll etter det skjedde der, men de gjorde ikke noe form for evaluering utover dette. Tror mange klinikker er "flinke" så sant man kan benytte vanlig praksis.
Jeg tilhører Hausken Lysaker, men jeg er et enkelt tilfelle. Føler så med deg. Så urettferdig at noen må gjennom så veldig mye, mens andre blir gravide ved uhell.

Fjellgeita92, 27 år, barn #1, FER#2, Haugesund sykehus, Letrozol. Oppstart 9.8, kontroll 16.8

Jeg tilhører Hausken Lysaker, men jeg er et enkelt tilfelle. Føler så med deg. Så urettferdig at noen må gjennom så veldig mye, mens andre blir gravide ved uhell.
Ikke noe rettferdighet i det her nei... men ikke så mye å gjøre med det. Jeg får enten bare kjøre på med IVF/ED eller innfinne meg med at jeg kanskje ikke får barn. De er veldig hyggelig på Hausken. Traff mange av de jeg har møtt på Ullevål fra det første forsøket mitt. Masse lykke til;-)

Ikke noe rettferdighet i det her nei... men ikke så mye å gjøre med det. Jeg får enten bare kjøre på med IVF/ED eller innfinne meg med at jeg kanskje ikke får barn. De er veldig hyggelig på Hausken. Traff mange av de jeg har møtt på Ullevål fra det første forsøket mitt. Masse lykke til;-)
Takk! Det burde være lov med eggdonasjon i Norge

Vi får et siste forsøk:happy:
Får virkelig håpe at de på et eller annet vis har lært noe om deg, som gjør at de får det til denne gangen

Nå er jo jeg litt gammel, men hadde det vært lov å donere egg og jeg hadde vært litt yngre, så ville jeg helt klart vurdert å gjort det. Jeg fikk riktignok bare ut 6 egg, men jeg gikk gjennom hele prosessen uten andre bivirkninger enn at orgalutran svei en halvtime etter at jeg satt sprøyta, og jeg var på jobb 2 timer etter egguttak.

Back
Topp