VIl ikke si mye bivirkninger nei. Prosessen har vært slitsom og gått ut over søvn og energi, men ellers lite bivirkninger på kort protokoll. Denne runden med lang protokoll har vært litt mer, deriblant overgangssymptomene fra synarela (som egentlig er som forventet,siden kroppen blir satt i kunstig overgangsalder ). Har også merket litt mer til progesteronstøtten denne gangen også (men jeg tar også en del mer av denne enn tidligere). Tror ikke det er uvanlig å sove dårlig på progesteronstøtte, jeg har i allefall sovet svært dårlig den siste uka i følge Garmin-klokka miJa, det er faktisk sant. At det kan være god for hode og kroppen sin del! Fikk du mye bivirkninger? Jeg har ikke merket så mye på Gonapetyl til nå, har tatt det litt over en uke nå. Men prøvde progrestoron en syklus og det gjorde at jeg ikke fikk sove, selvom det egentlig skal gi motsatt effekt har jeg skjønt. Ikke lett å bli klok på hormoner!
Skal du har de sagt du kan teste? Så spennende![]()

Det blir test 2 uker etter innsett, dvs 26.august
Når har du UL?

Håper uansett på beste mulige utfallet for deg
Ingen smerter ved uttak så det gikk over all forventing
håper den utvikler seg, denne har jeg hvertfall trua på!

Ingen grunn til bekymring, de modnes mer med litt mer sprøyter så er de snart klar for plukking 

Blastocyst er det når det er klar for innsett tror jeg