Petit.cookie
Betatt av forumet
Ps: Må være en veldig god følelse etter å ha prøvd lenge, finne litt roOtilde - 42 - B2 - CFC- IVF4 - TBD medisiner - TBD sent i august
Hei prøvergjengen! Jeg håper på er nytt, siste forsøk i august/september. Etter to kansellerte forsøk før sommeren tar vi blodprøver og finner riktig timing. Jeg har prøvd lenge på søsken og er solomamma. Etter pause i sommer med tid til refleksjon har jeg konkludert med at jeg har det veldig godt, jeg og sønnen min, og at prøvingen suger livsgnisten ut av meg, alle aktiviteter - og lommeboka. Men - jeg har et sædstrå på klinikken, så det må jo nesten benyttes om legene har troa. Så nå håper jeg at alt ser bra ut for oppstart senere i august, og at jeg får et fullverdig siste forsøk.

Da kan jeg melde meg inn her, forventer menstruasjon iløpet av dagen med oppstart medisiner imorgen. Er veldig spent for oppstart med første IVF forsøk 
Og så synes jeg det er både godt og vondt å se flere i min aldersgruppe som prøver på B1, måtte vi og alle her inne endelig få drømmene våre oppfylt!!