August 2025

Otilde - 42 - B2 - CFC- IVF4 - TBD medisiner - TBD sent i august

Hei prøvergjengen! Jeg håper på er nytt, siste forsøk i august/september. Etter to kansellerte forsøk før sommeren tar vi blodprøver og finner riktig timing. Jeg har prøvd lenge på søsken og er solomamma. Etter pause i sommer med tid til refleksjon har jeg konkludert med at jeg har det veldig godt, jeg og sønnen min, og at prøvingen suger livsgnisten ut av meg, alle aktiviteter - og lommeboka. Men - jeg har et sædstrå på klinikken, så det må jo nesten benyttes om legene har troa. Så nå håper jeg at alt ser bra ut for oppstart senere i august, og at jeg får et fullverdig siste forsøk.
Ps: Må være en veldig god følelse etter å ha prøvd lenge, finne litt ro :Heartred

Hva betyr TBD?

Så godt at du har landet i at du er fornøyd med livet slik det er, det må være fint for å ta av det verste presset rundt forsøket. Håper på et fullverdig forsøk og klaff for deg uansett :happy:

Jeg har bare et embryo igjen og er definitivt ikke fornøyd dersom det ikke går veien, kjenner derfor på en del stress rundt dette forsøket...
Takk! Jeg håper på full klaff også. Det hadde vært et mirakel.

TBD = to be decided ;)

Jeg hadde første søskenforsøk januar 2023, så dette har dratt ut i tid pga mange faktorer. Det er en reise i frustrasjon, men først nå kjenner jeg at livet vil gå videre om det ikke går nå. Med det sagt, ønsker jeg det like sterkt. Fallhøyden er bare litt mindre. Tror jeg… Kjenner veldig godt følelsen du beskriver. Hadde jeg prøvd på første barn, eller jeg hadde vært yngre, hadde situasjonen vært annerledes.

Da ruger jeg på en 3 dagers, ingen på frys ( de 2 andre hadde litt anomalier men skulle få prøve seg til blasto). Den som ble satt inn var fin og lite fragmentering men den var litt treig og hadde kun delt seg i 6… hun sa at hun ikke hadde satt den inn dersom hun ikke trodde den hadde mulighet for å dele seg videre men går derfra med veldig lite tro :sad010

Da ruger jeg på en 3 dagers, ingen på frys ( de 2 andre hadde litt anomalier men skulle få prøve seg til blasto). Den som ble satt inn var fin og lite fragmentering men den var litt treig og hadde kun delt seg i 6… hun sa at hun ikke hadde satt den inn dersom hun ikke trodde den hadde mulighet for å dele seg videre men går derfra med veldig lite tro :sad010
Så spennende! Jeg heier på lille frøet

Gruppens første ruger! Heier på deg!

Sara9921-29- B1- IVF nr 3 (ICSI denne runden)-Meriofert , Fyremadel,ovitrelle og cyclogest- Oppstart uke 33.

Slenger meg med her :Heartred Endelig nærmer det seg oppstart etter avbrutt forsøk i Mai. Denne ventetiden er ikke for pyser..
Så kjedelig med avbrutt forsøk, hva skjedde? Håper denne runden blir full klaff!

UL i går (stim dag 9) viste 5 follikler på venstre side, og en liten en på høyre side (høyre eggstokk har hatt svært dårlig respons etter operasjonen dessverre, så har hittil kun fått ut noen få egg på venstre side de andre rundene). Ble avtalt ny UL på mandag 4.aug, og mest trolig ovitrelle på kvelden og uttak onsdag. Dere andre som har gått på lang protokoll; hvor lenge stimulerte dere før uttak/eggløsningssprøyte?

Sara9921-29- B1- IVF nr 3 (ICSI denne runden)-Meriofert , Fyremadel,ovitrelle og cyclogest- Oppstart uke 33.

Slenger meg med her :Heartred Endelig nærmer det seg oppstart etter avbrutt forsøk i Mai. Denne ventetiden er ikke for pyser..
Ventetiden er lang. Jegbhadde også avbrutt forsøk i mai (og i juni), så er klar om kroppen er det. Lykke til!

Heiaheia!! Krysser fingrene for deg ❤️

Heia gjengen :woot: Da kan jeg melde meg inn her, forventer menstruasjon iløpet av dagen med oppstart medisiner imorgen. Er veldig spent for oppstart med første IVF forsøk :shy:

Blir kjekt å bli kjent med dere og støtte hverandre :Heartpink Og så synes jeg det er både godt og vondt å se flere i min aldersgruppe som prøver på B1, måtte vi og alle her inne endelig få drømmene våre oppfylt!! :smiley-angelic001:Heartpink

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - oppstart 04/08

Heia gjengen :woot: Da kan jeg melde meg inn her, forventer menstruasjon iløpet av dagen med oppstart medisiner imorgen. Er veldig spent for oppstart med første IVF forsøk :shy:

Blir kjekt å bli kjent med dere og støtte hverandre :Heartpink Og så synes jeg det er både godt og vondt å se flere i min aldersgruppe som prøver på B1, måtte vi og alle her inne endelig få drømmene våre oppfylt!! :smiley-angelic001:Heartpink

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - oppstart 04/08
Åh så spennende! Og da mener jeg skummelt, nervøs, håpefull og alt sammen :D Jeg hadde første uttak og innsett denne uken :happy:

Back
Topp