August 2024

Balderina

Elsker forumet
Assistert-jentene
Augustmagi 2025
August 2024

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart

Stimulerer

Ruger

Totalfrys
Sep2018 - 32 - B2 - St.Olavs - første forsøk - oppstart uke 30 - uttak i uke 33

cyberkeley - 31 år - B2 - St. Olavs - IVF #4 (første søskenforsøk, andre uttak med donorsæd)

Sussti - 32 - B1 - Porsgrunn fertilitetsklinikk - forsøk nr 1 - Bemfola og Fyrmadel

Avbrutt
C82 - 41 år -B1 - Medicus Bergen - Uttak nr 3 i august - Forhåpentligvis innsett nr 3 også i August

FruMarihøne - 36 - B2 - Sykehuset i Telemark - Starter stimulering Mandag, kort protokoll - Meriofert 300 pr dag, Letrozol 4 tabletter hver dag, Fyremandel 0.25, Ovitrelle og Cyclogest.

Gravid
Strikkefrøken - 26 - B1 - Medicus - Forsøk nr 1 - oppstart 16/8 ish - gravid før oppstart :Heartred

IFA - 39- B1 - Aagaard fertilitetsklinikk, Danmark - Forsøk nr 1(etter 5 uttak) - oppstart/innsett: august

Norri - 33 år - B2 - UNN - FER #6 fra uttak #1 (første søskenforsøk) - Progynova, prednisolon, albyl-e, utrogestan - innsett uke 35

Lillegull<33 - 26 - B1 - Klinikk Hausken - Innsett #2, men første FER - Cyclogest

Kinelill - 30 - B1 - UNN Tromsø - 4. Uttak (2 avbrutte og 1 SA hittil) - Menopur, Ganirelix og Ovitrelle

Ikke gravid
Maja82 - B2 - PP3 - Medicus Oslo - innsett 03.08

Maja82 - B2 - PP4 - Medicus Oslo - innsett 26.08

Håperpå2025- 34 år- B2- C medical- 2.forsøk -fryseforsøk- venter på mens, innsett 27.08

Misstyri - 33 - B1 - Volvat Spiren Trondheim - F1- Ovitrelle og Cyklogest - Inseminering 15.08

Flaming0 - 27 år - B1 - Porsgrunn Sykehus - Innsett nr. 2 - fryseforsøk - innsett 12.08

30ish - 33 - B2 - Haugesund Sykehus - 5. forsøk - Synarela, Rekovelle og Ovitrelle - oppstart stimulering 14.08/innsett uke 35.

Last edited:
Åh, håper jeg får være med her etterhvert! Pause nå etter tidlig SA, men venter på svar på kromosomprøver så kan fort bli september før jeg er i gang igjen. Livredd for at de finner noe, men også livredd for at man ikke finner noe.

Åh, håper jeg får være med her etterhvert! Pause nå etter tidlig SA, men venter på svar på kromosomprøver så kan fort bli september før jeg er i gang igjen. Livredd for at de finner noe, men også livredd for at man ikke finner noe.
Håper dere kan komme raskt i gang igjen og at dere får de svarene dere trenger. Husk å spørre etter resultatene hvis dere ikke hører noe innen gitt frist. Masse lykke til!

Babyalma - 44 - B3 - Medicus Oslo - Forsøk/innsett nr 8 (nr. 2 med donoregg) - femar og cyklogest - innsett kaaanskje august

Etter negativt resultat i juni hopper jeg inn her. Tenkte å forsøke noe utredning av livmor og mulig det skal holde hardt å rekke innsett i august, men hååper det :Heartred

Jeg har fortsatt ikke fått mensen etter negativt forsøk i juni, slutter på cyclogest i dag, regner med at jeg får mensen i kveld eller i morgen.. så da regner jeg med å få mensen rundt 2. august. Ooog har fått time for hysteroskopi 17/7. Så da krysser jeg fingrene for at det blir innsett ca 17./18. august :dance018

C82 - 41 år -B1 - Medicus Bergen - Uttak nr 3 i august - Forhåpentligvis innsett nr 3 også i August.

Forventet mens er egentlig 26 juli. Men for å få starte opp igjen i august kan den tidligst komme 27 juli. Så skal gå på progrestoron fra 16-25 juli slik at mensen mest sannsynlig kommer 28 juli. Og har blitt satt opp på kontroll 2 august. ❤️

Er man med her om man forventer mens eller innsett i august? Får mens denne uka, men innsett bli nok innsett i august

Blir med jeg og :) masse lykke til alle sammen, også med ventingen :Heartred

cyberkeley - 31 år - B2 - St. Olavs - IVF #4 (første søskenforsøk, andre uttak med donorsæd)

Tror det blir totalfrys (dersom det er noe å fryse ned). Men vi får se :)

Ved fryseforsøk tror jeg ikke det er så farlig, men ved uttak har det jo MASSE å si på kvaliteten på eggene. Synes det er drøyt at de kam holde på sånn, men det er vel ingen som klager.
Det er jo helt utrolig at de ikke har åpent i helg når de vet selv hvor mye penger vi bruker, og at det har mye å si for kvaliteten. Og er det virkelig ingen private som har åpent i helg?

Det er jo helt utrolig at de ikke har åpent i helg når de vet selv hvor mye penger vi bruker, og at det har mye å si for kvaliteten. Og er det virkelig ingen private som har åpent i helg?
Det der er faktisk en av de (få) positive tingene med Riksen, at de har åpent i helg for både uttak og innsett. Gravid nå etter innsett på en søndag, veldig glad for det.

Back
Topp