August 2022

Hiver meg på her jeg også. Så ble det altså nytt forsøk da siden tvillingene dessverre ikke fikk vokse seg store og sterke nok til å møte verden. ❤️ De skulle egentlig blitt født nå i August, så dette blir en rar måned for meg. Håper inderlig at ting går bra denne gangen.

HappyMom86 - 36 år - barn nr3, men nr 1 med ny mann - Hausken i Bergen - forsøk nr 4 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle. Eventuelt blodfortynnende. - Oppstart ca uke 33

Åh, hjertelig velkommen tilbake, kjære du❤️ Du er jammen meg tøff som klarer å gå på en ny runde etter alt det du har vært gjennom! Kan bare forestille meg hvordan det må føles, spesielt på denne tiden. Håper inderlig at dere får et hjerteplaster.
 
Ja, det ble en ganske heavy vinter og vår kan du si, satt på sykehuset og tenkte bare at forumet og termingruppen var det siste stedet jeg orket å være, dessverre :)
Men er veldig klar for å være tilbake til det gode fellesskapet her nå <3 Har ikke hatt noe innsett siden oktober, men håper det går bedre fra nå :D
Graviditeten endte med en MA, og masse rester som ble oppdaget ganske seint, så en utskrapning hvor jeg mistet nesten en liter med blod og alt det fører med seg, før jeg hadde problemer med slimhinna en stund. Hysteroskopi med scratching, før jeg endelig skulle ha innsett, men da overlevde ikke embryoet :p
Nytt uttak, 14 egg ut, lett overstimulering og totalfrys. To dager etterpå fikk jeg en liten snurr på eggstokken, og tilbake på sykehuset til observasjon…
I mellomtiden ble både svigerinne og ei av mine beste venninner gravide, så stor stas, haha :p
Ja, halleluja, fikk 8 embryo, så er sykt fornøyd, og jeg håååper jo at det skal holde :)
Fader heller, så kjipt. Det er utrolig hvor mye som kan gå galt når det først begynner å balle seg til. Men 8 embryo på frys er jo helt fantastisk!! Det tyder jo på flott kvalitet. Håper lykken har snudd for deg nå❤️
 
Jeg har hatt en laaang forumpause etter noen spesielle måneder, med mye nedturer og en liten tur i kjelleren (MA med en god del komplikasjoner, og flere avbrutte forsøk etterpå).
Nå er jeg tilbake med nytt brukernavn, og ny giv! (het tidligere Heisann!, men måtte starte litt på nytt).
Skal i gang med fryseforsøk nå rett etter sommeren, etter et nytt uttak i juni som endte med totalfrys.

Pipsi - 32 - B1 - første fryseforsøk fra 3. uttak (3. innsett totalt) - Primolut, Letrozol - Innsett ca uke 34/35
Må snike litt her! Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det. Så utrolig mye du har vært igjennom. Jeg heier på deg, nå må det virkelig være deres tur :love7
 
Så god du er som lager gruppe :Heartred
Her blir det forhåpentligvis en runde med inseminasjon hos Hausken mens vi venter på innsett hos Porsgrunn. Men det er på hengende håret at vi får det til hos Hausken også da de har sommerstengt til 1. august og mensen kom i dag :nailbiting:

Sofia87 - 36 - B1 - Hausken Stavanger - 5. IUI - Letrozol/Ovitrelle/Cyclogest
 
Jeg har hatt en laaang forumpause etter noen spesielle måneder, med mye nedturer og en liten tur i kjelleren (MA med en god del komplikasjoner, og flere avbrutte forsøk etterpå).
Nå er jeg tilbake med nytt brukernavn, og ny giv! (het tidligere Heisann!, men måtte starte litt på nytt).
Skal i gang med fryseforsøk nå rett etter sommeren, etter et nytt uttak i juni som endte med totalfrys.

Pipsi - 32 - B1 - første fryseforsøk fra 3. uttak (3. innsett totalt) - Primolut, Letrozol - Innsett ca uke 34/35
Velkommen tilbake! Og så leit at det ikke gikk veien for dere i fjor :Heartred

Krysser fingrene for bare gode nyheter for deg denne runden :love7
 
Så god du er som lager gruppe :Heartred
Her blir det forhåpentligvis en runde med inseminasjon hos Hausken mens vi venter på innsett hos Porsgrunn. Men det er på hengende håret at vi får det til hos Hausken også da de har sommerstengt til 1. august og mensen kom i dag :nailbiting:

Sofia87 - 36 - B1 - Hausken Stavanger - 5. IUI - Letrozol/Ovitrelle/Cyclogest
Bare hyggelig, gode du! Da satser jeg på at dere akkurat rekker en runde! Håper sommeren er fin etter vårens nedturer❤️
 
Må snike litt her! Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det. Så utrolig mye du har vært igjennom. Jeg heier på deg, nå må det virkelig være deres tur :love7
Åå, fine deg!
Hvordan går det med deg?
 
Fader heller, så kjipt. Det er utrolig hvor mye som kan gå galt når det først begynner å balle seg til. Men 8 embryo på frys er jo helt fantastisk!! Det tyder jo på flott kvalitet. Håper lykken har snudd for deg nå❤️
8 embryo er helt fantastisk, ja! En ganske stor kontrast til første forsøket i mai/juni i fjor, hvor ingen klarte seg til innsett!
Må bare krysse fingrene for at ting går oppover herfra :)
 
Åå, fine deg!
Hvordan går det med deg?
Det går bra! Har termin om 6 uker, og det er fortsatt helt uvirkelig at jeg faktisk skal bli mamma snart. Kommer til å snike masse her inne og håper du sitter med positiv test snart :Heartred
 
8 embryo er helt fantastisk, ja! En ganske stor kontrast til første forsøket i mai/juni i fjor, hvor ingen klarte seg til innsett!
Må bare krysse fingrene for at ting går oppover herfra :)
Jøss! Tenk at det kan svinge så mye mellom to forsøk. Nå må det jo bare bli baby! ❤️
 
Hei! Jeg venter litt med å melde meg på her. Vi vet ikke om vi starter med fryseforsøk i slutten av august eller begynnelsen av september.

Vi hadde vår første IVF (ICSI) forsøk i juni, og det klaffet med en gang, men endte dessverre i SA 6+4. Det er første gang jeg mister...

Vi har 2 embryo frys, så jeg krysser fingrene for at et av disse er gullegget!
 
35 forsøk 1 da våres fersk forsøk ble avbrutt. Vet ikke om dette regnes som forsøk 2 da :)
Dette fryseforsøket ditt blir jo med egg fra første uttak, så jeg ville tenke på det som første forsøk. Sånn regner jo også HELFO :) Krysser fingrene for deg!
 
Hei! Jeg venter litt med å melde meg på her. Vi vet ikke om vi starter med fryseforsøk i slutten av august eller begynnelsen av september.

Vi hadde vår første IVF (ICSI) forsøk i juni, og det klaffet med en gang, men endte dessverre i SA 6+4. Det er første gang jeg mister...

Vi har 2 embryo frys, så jeg krysser fingrene for at et av disse er gullegget!
Så trist å høre at du mistet, SommerSolsikke! ❤️Men en liten oppmuntring: det finnes forskning på at sjansen for å bli gravid både med og uten IVF er litt forhøyet de første tre månedene etter å ha mistet. Jeg heier på eskimoene dine!
 
Det går bra! Har termin om 6 uker, og det er fortsatt helt uvirkelig at jeg faktisk skal bli mamma snart. Kommer til å snike masse her inne og håper du sitter med positiv test snart :Heartred
Ååå, det er jo kjempenærme!! :D så spennende!
Jeg skulle hatt termin i dag, faktisk! :O
Masse lykke til i innspurten, og med fødsel!
 
BabyPrøver17 - 30 - B1 - St Olavs - Nr2 - Naturlig syklus - uke 35

Melder meg inn. Lenge siden sist. Ett forsøk i mars, så har brukt lang tid på å koble ut forsøk og IVF siden det ble lang ventetid av ulike årsaker. Litt skummelt å koble seg på igjen allerede nå kjenner jeg:nailbiting:
 
BabyPrøver17 - 30 - B1 - St Olavs - Nr2 - Naturlig syklus - uke 35

Melder meg inn. Lenge siden sist. Ett forsøk i mars, så har brukt lang tid på å koble ut forsøk og IVF siden det ble lang ventetid av ulike årsaker. Litt skummelt å koble seg på igjen allerede nå kjenner jeg:nailbiting:
Velkommen skal du være! ❤️ Tror mange vil kjenne seg igjen i at det kan være krevende å koble seg både av og på - det er både fint og skummelt å tørre å håpe. Men så godt at ventetiden er over! Håper dette blir din runde:joyful:
 
Back
Topp