Hvit som sne test nå ikveld, 9 dpo… Mistet helt troen, all godfølelsen er borte.
Vis vedlegget 364624
Sender en god klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvit som sne test nå ikveld, 9 dpo… Mistet helt troen, all godfølelsen er borte.
Vis vedlegget 364624
Eller så er det bare testene som kødder med meg?Sniker litt her inne. Har du tatt ovitrelle? Hvor lenge siden?12 dpo: Synes ikke så godt på bildet, men den er hakket sterkere i dag (nederst). Blir ikke noe barn av dette, men etter fire negative innsett, blir jeg veldig glad for ei lita kjemiskEller så er det bare testene som kødder med meg?

Sniker litt her inne. Har du tatt ovitrelle? Hvor lenge siden?

Ny dag, ny test!
Føler streken er svak fortsatt, så håper det er noe som holder inni der
Dristet meg til en digital i dag også - Gravid 1-2
Uansett om dette holder eller ikke, så føles det litt godt med positive utslag i det minste!
Hvordan regnes IKM i styrt syklus? 14 dpo? I såfall er det i dag..
Gratulerer med å faktisk være gravid!!! Jeg hååper det holder hele veien, men er helt enig med deg - gøy at det skjer *noe* uansett. Lave forventninger er vel et godt utgangspunkt med de svake strekene våre, så får vi heller bli positivt overrasket Hah, takk!Ååå så gøy, Heisann!Gratulerer med å faktisk være gravid!!! Jeg hååper det holder hele veien, men er helt enig med deg - gøy at det skjer *noe* uansett. Lave forventninger er vel et godt utgangspunkt med de svake strekene våre, så får vi heller bli positivt overrasket
![]()

Jeg ser! Skjønner at du er litt skeptisk med så svake streker, men det må da være lov å håpe på et mirakel?12 dpo: Synes ikke så godt på bildet, men den er hakket sterkere i dag (nederst). Blir ikke noe barn av dette, men etter fire negative innsett, blir jeg veldig glad for ei lita kjemiskEller så er det bare testene som kødder med meg?
Gratulerer med positiv digitalNy dag, ny test!
Uansett om dette holder eller ikke, så føles det litt godt med positive utslag i det minste!
Jeg håper det holder hele veien!Dagens test! Jeg ser jo at jeg har klart å teste med tidligtest istedenfor vanlig BabyplanSå nå vet jeg ikke om streken faktisk er sterkere eller om det bare en testen som er mer sensitiv!

Ja, har hørt det samme selv! Må jo egentlig bare roe meg helt ned og ta det som det kommer, men det er lettere sagt enn gjortJeg har hørt flere si at det egentlig ikke er noe særlig forskjell på dem! Jeg synes det ser ut som en perfekt 13 dpo-strek![]()

Huff, håper det dukker opp en liten spirestrek i morgenNegatic idag 10 dpo, man mister jo bare alt håp…

Velkommen!! Det var en god stund siden du hadde innsett - har du testet?Tenkeboblen - 42 år - B1 - Spiren - fryseforsøk - innsett 13.08

JeppVelkommen!! Det var en god stund siden du hadde innsett - har du testet?![]()
Ny dag, ny test!
Dagens test! Jeg ser jo at jeg har klart å teste med tidligtest istedenfor vanlig BabyplanSå nå vet jeg ikke om streken faktisk er sterkere eller om det bare er testen som er mer sensitiv!