August 2021

En liten oppdatering etter uttaket i går :)

Av 6 egg ut var 5 modne og alle 5 har blitt befrukta! Fremdeles lang vei til innsett, men likevel senkes skuldrene litt på vei inn mot helgen!

Av 6 egg ut var 5 modne og alle 5 har blitt befrukta! Fremdeles lang vei til innsett, men likevel senkes skuldrene litt på vei inn mot helgen!
Fantastisk :) Krysser fingrene for at de ringer med gode nyheter på mandag!

Åååå så flott!!!!! Heier så mye på dine små!!!!!

Er blitt smågal av å ikke vite noe selv :wacky:

Hurra for flott resultat foreløpig!

Åååå så flott!!!!! Heier så mye på dine små!!!!!

Er blitt smågal av å ikke vite noe selv :wacky:

Det skjønner jeg at du blir! Dere får ikke høre noe før neste uke? Ikke hvor mange modne egg eller hvor mange befrukta?

På en måte fint å slippe å stresse med oppdateringer, men akkurat den telefonen i dag syns jeg er litt fin. Samtidig har jeg fått god uttelling på befruktning på begge forsøkene mine så da er det jo en hyggelig telefon å få :happy: Tidligere ringte Medicus med oppdateringer HVER dag. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart! :nailbiting:

@Heisann! og @Timi90 Har dere testet på nytt i dag?:smiley-angelic001:Heartred Jeg røk på min første test. Den var nesten komisk blenda, men er jo bare 8 dpo :wacky:

@Heisann! og @Timi90 Har dere testet på nytt i dag?:smiley-angelic001:Heartred Jeg røk på min første test. Den var nesten komisk blenda, men er jo bare 8 dpo :wacky:
Haha!
Ja, måtte teste i morges :hilarious:
Fortsatt ingen positiv test :p

Vedlegg

• DF43FD74-415F-4FCC-ADFE-2D1AF98E4CF6.jpeg
    DF43FD74-415F-4FCC-ADFE-2D1AF98E4CF6.jpeg
    618,7 KB · Visninger: 116
Hva var planen videre med deg? ❤️

Totalfrys hvis det er egnede blasto, de fryser ned ila helgen og vi får høre på mandag :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 var satt opp slik fordi jeg har grusomme uttak (blære som ligger i vei, får ikke tømt venstre eggstokk, osv :wacky:)

De har iaf ikke ringt og gitt dårlige nyheter ennå, så det er bra. Men under tidligere forsøk har alt gått fint frem til dag 3 (som var i går), og da har utviklingen stoppet opp helt. Så jeg sitter nå og biter neglene :nailbiting: blir en lang helg kjenner jeg :hilarious:

Totalfrys hvis det er egnede blasto, de fryser ned ila helgen og vi får høre på mandag :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 var satt opp slik fordi jeg har grusomme uttak (blære som ligger i vei, får ikke tømt venstre eggstokk, osv :wacky:)

De har iaf ikke ringt og gitt dårlige nyheter ennå, så det er bra. Men under tidligere forsøk har alt gått fint frem til dag 3 (som var i går), og da har utviklingen stoppet opp helt. Så jeg sitter nå og biter neglene :nailbiting: blir en lang helg kjenner jeg :hilarious:

Håper for deg ❤️❤️❤️❤️

Sykt utålmodige på test her.. 8 dpo søndag, ryker vel første da. Fikk positiv 9 dpo (testene under) med jentungen i 2017.

FD81FF60-17B4-4AF6-A253-14F98A9FB1D3.jpeg

Håper for deg ❤️❤️❤️❤️

Takk så mye!!!!! :love017 Håper sånn for deg og!!! Er ikke det litt spennende å tenke på at celleklumpen ligger der inni? ❤️❤️❤️

Husker fra når vi holdt på med vanlig prøving (før vi visste om azoospermi) at jeg ble så optimistisk rundt implantasjonsvinduet. Synes det bare er så koselig å tenke på :love7

Kan nesten ikke regne med annet enn blenda test 8 dpo :hilarious: Jeg får kjempesvak strek, mye svakere enn i går. Så ser i hvert fall ut som Ovitrelle er på vei ut. Nå håper jeg bare det snur til i morgen :smiley-angelic001

Det skjønner jeg at du blir! Dere får ikke høre noe før neste uke? Ikke hvor mange modne egg eller hvor mange befrukta?

På en måte fint å slippe å stresse med oppdateringer, men akkurat den telefonen i dag syns jeg er litt fin. Samtidig har jeg fått god uttelling på befruktning på begge forsøkene mine så da er det jo en hyggelig telefon å få :happy: Tidligere ringte Medicus med oppdateringer HVER dag. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart! :nailbiting:

Nei vi får ikke vite noe før mandag (hvis ikke de ringer nå med dårlige nyheter, men de stenger egentlig om 7 minutter, så jeg håper vi slipper det :smiley-angelic001). 20/21 av eggene som var hentet ut under forsøk 1-2 var modne så er ikke så urolig for det, og så tenker jeg at donorsperm må gi ganske gode befruktningstall

Stort sett enig med deg, ingen vits i å vite hvor mange det ligger an til hver dag, det blir fort alt for mye stress. Kanskje spesielt når det ikke er så mange egg i utgangspunktet, da blir det litt skummelt… men likevel synes jeg ventingen begynner å bli litt for spennende :nailbiting:

Håper bare det blir verdt det, for oss begge!!! ❤️❤️❤️

Takk så mye!!!!! :love017 Håper sånn for deg og!!! Er ikke det litt spennende å tenke på at celleklumpen ligger der inni? ❤️❤️❤️

Husker fra når vi holdt på med vanlig prøving (før vi visste om azoospermi) at jeg ble så optimistisk rundt implantasjonsvinduet. Synes det bare er så koselig å tenke på :love7

Både rart, skummelt og fint. Mye håp i en liten celleklump ❤️

Kan nesten ikke regne med annet enn blenda test 8 dpo :hilarious: Jeg får kjempesvak strek, mye svakere enn i går. Så ser i hvert fall ut som Ovitrelle er på vei ut. Nå håper jeg bare det snur til i morgen :smiley-angelic001

Krysser alt jeg har for at det snur i morgen :smiley-angelic001

Har jeg blitt helt koko???
Eller er det andre som også ser at denne ikke er blenda?
Jeg vet at det fortsatt er tidlig, altså, men herre kong Sverre, kan det være noe?!

@Chipotle og @Timi90 har dere testet på nytt??

edit: 5 min etter at bildene var tatt, så jeg på testen på nytt og da trenger man ikke myse for å se at det er strek, men det er på overtid :wideyed:

Vedlegg

• 3255BB6E-8670-4522-8040-264BEC6CEA48.jpeg
    3255BB6E-8670-4522-8040-264BEC6CEA48.jpeg
    688,6 KB · Visninger: 120
  • 1549FDEF-379A-4017-B911-5E65007793CF.jpeg
    1549FDEF-379A-4017-B911-5E65007793CF.jpeg
    881,6 KB · Visninger: 119
Jeg vet at det fortsatt er tidlig, altså, men herre kong Sverre, kan det være noe?!

edit: 5 min etter at bildene var tatt, så jeg på testen på nytt og da trenger man ikke myse for å se at det er strek, men det er på overtid :wideyed:

Syntes jeg ser noe her :wideyed: blir spennende å se de neste dagene!

Hvor mange dpo er du nå? :)

Back
Topp