Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FantastiskEn liten oppdatering etter uttaket i går
Av 6 egg ut var 5 modne og alle 5 har blitt befrukta! Fremdeles lang vei til innsett, men likevel senkes skuldrene litt på vei inn mot helgen!
En liten oppdatering etter uttaket i går
Av 6 egg ut var 5 modne og alle 5 har blitt befrukta! Fremdeles lang vei til innsett, men likevel senkes skuldrene litt på vei inn mot helgen!

En liten oppdatering etter uttaket i går
Åååå så flott!!!!! Heier så mye på dine små!!!!!
Er blitt smågal av å ikke vite noe selv![]()
Tidligere ringte Medicus med oppdateringer HVER dag. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart! 
Åååå så flott!!!!! Heier så mye på dine små!!!!!
Er blitt smågal av å ikke vite noe selv![]()
Haha!@Heisann! og @Timi90 Har dere testet på nytt i dag?Jeg røk på min første test. Den var nesten komisk blenda, men er jo bare 8 dpo
![]()

Hva var planen videre med deg?![]()

var satt opp slik fordi jeg har grusomme uttak (blære som ligger i vei, får ikke tømt venstre eggstokk, osv
)
blir en lang helg kjenner jeg 
Totalfrys hvis det er egnede blasto, de fryser ned ila helgen og vi får høre på mandagvar satt opp slik fordi jeg har grusomme uttak (blære som ligger i vei, får ikke tømt venstre eggstokk, osv
)
De har iaf ikke ringt og gitt dårlige nyheter ennå, så det er bra. Men under tidligere forsøk har alt gått fint frem til dag 3 (som var i går), og da har utviklingen stoppet opp helt. Så jeg sitter nå og biter negleneblir en lang helg kjenner jeg
![]()
Håper for deg![]()
Håper sånn for deg og!!! Er ikke det litt spennende å tenke på at celleklumpen ligger der inni? 
Kan nesten ikke regne med annet enn blenda test 8 dpo@Heisann! og @Timi90 Har dere testet på nytt i dag?Jeg røk på min første test. Den var nesten komisk blenda, men er jo bare 8 dpo
![]()
Jeg får kjempesvak strek, mye svakere enn i går. Så ser i hvert fall ut som Ovitrelle er på vei ut. Nå håper jeg bare det snur til i morgen 
Det skjønner jeg at du blir! Dere får ikke høre noe før neste uke? Ikke hvor mange modne egg eller hvor mange befrukta?
På en måte fint å slippe å stresse med oppdateringer, men akkurat den telefonen i dag syns jeg er litt fin. Samtidig har jeg fått god uttelling på befruktning på begge forsøkene mine så da er det jo en hyggelig telefon å fåTidligere ringte Medicus med oppdateringer HVER dag. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart!
![]()
). 20/21 av eggene som var hentet ut under forsøk 1-2 var modne så er ikke så urolig for det, og så tenker jeg at donorsperm må gi ganske gode befruktningstall
Takk så mye!!!!!Håper sånn for deg og!!! Er ikke det litt spennende å tenke på at celleklumpen ligger der inni?
Husker fra når vi holdt på med vanlig prøving (før vi visste om azoospermi) at jeg ble så optimistisk rundt implantasjonsvinduet. Synes det bare er så koselig å tenke på![]()
Haha!
Ja, måtte teste i morges
Fortsatt ingen positiv test![]()

Kan nesten ikke regne med annet enn blenda test 8 dpoJeg får kjempesvak strek, mye svakere enn i går. Så ser i hvert fall ut som Ovitrelle er på vei ut. Nå håper jeg bare det snur til i morgen
![]()

Har jeg blitt helt koko???
Eller er det andre som også ser at denne ikke er blenda?
Jeg vet at det fortsatt er tidlig, altså, men herre kong Sverre, kan det være noe?!
@Chipotle og @Timi90 har dere testet på nytt??
edit: 5 min etter at bildene var tatt, så jeg på testen på nytt og da trenger man ikke myse for å se at det er strek, men det er på overtid![]()
blir spennende å se de neste dagene!Har jeg blitt helt koko???
Eller er det andre som også ser at denne ikke er blenda?
Jeg vet at det fortsatt er tidlig, altså, men herre kong Sverre, kan det være noe?!
@Chipotle og @Timi90 har dere testet på nytt??
edit: 5 min etter at bildene var tatt, så jeg på testen på nytt og da trenger man ikke myse for å se at det er strek, men det er på overtid![]()