Da kan jeg settes på ikke gravid. 6 innsett mislykket. 3 3dagers innsett og 3 blastocyster. Neste fryseforsøk planlagt i november. Ventetid hos Riksen akkurat nå. Denne gangen reagerte jeg skikkelig på hormonene , skikkelig uggen og kvalm. Spurte sykepleieren om jeg kan få innsett i vanlig syklus, og hun sa at det kunne jeg få men at sjansen for å lykkes minkes. Det har jeg aldri hørt før.
Er litt i dilemma nå. Vurderer om jeg skal dra på en second opinion vurdering hos hausken nå i september. Eller om jeg skal hoppe på en privat ferskforsøk. Jeg kan forsåvidt rekke begge to , ta samtalen hos Hausken og hvis jeg er fornøyd der så skal det visstnok være plass til ferskforsøk der i oktober. Må tenke hardt.
Aldri hørt dette om naturlig syklus før heller, og det stemmer egentlig ikke med forskning fra de siste årene, bare en eksempel: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmed.2020.00327/full
Hadde dette vært «veldig» sant så tenker jeg at den nest største klinikk i landet (St Olavs) hadde ikke brukt naturlig syklus som utgangspunkt
Det er jo mulig at Riksen sin egne statistikker for naturlig er verre enn styrt, men det kan være flere årsaker til at dette er tilfellen. F eks hvis de prøver naturlig bare når pasienten har hatt avbrutt/mislykkede forsøk med styrt så kan det hende at statistikken blir dratt lengre ned enn «virkeligheten». Men dette er ren spekulasjon for min del, anbefaler ikke at du skal prøve å overbevise noen - bare mat for tankene dine
Uansett utrolig leit at du har hatt så mange mislykkede forsøk
nå angrer jeg på at jeg ikke begynte å teste ut Ovitrelle helt fra innsett! Men husker jeg hadde Ovitrellestreker både 10 og 11 dager etter Ovitrelle sist.
Gleder meg til testebonanza 
Gratulerer så mye med vel overstått!
Og hun var en dag 6-blasto, så burde kanskje kalt det 10 dpo? 
Fantastisk bilde!
Skjønner godt at dere vurderer andre alternativer da 
hååååper det er ut allerede da 
Men ja, det er heftig! Og driturettferdig!