Ææ, dette er altså for spennendeNå begynner spenningenJeg ryker nok på en test i morgen (8 dpo) sjæl
![]()
Gleder meg til testebonanza 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææ, dette er altså for spennendeNå begynner spenningenJeg ryker nok på en test i morgen (8 dpo) sjæl
![]()
Gleder meg til testebonanza 
Lykke til med uttak @Dagni og lykke til med innsett @VictoriaH![]()
Så bra! Gratulerer med flott resultatTusen takk! Uttak vellykket. Fikk ut 6 egg. Omtrent akkurat det jeg ønsket meg. Sist fikk jeg ut mange flere, men kvaliteten var ikke så bra så nå håper jeg at få egg er lik bedre kvalitet
Formen fin så nå har jeg satt med ned på bakeri midt i Oslo sentrum og nyter en rolig morgen. Utrolig deilig!
Ønsker også @VictoriaH lykke til med innsett!
Så bra! Gratulerer med flott resultatBlir spennende dager fremover!
Jeg skjønner at det blir litt mer nervepirrende enn sist, men vi håper på bedre kvalitet denne gangenTusen takk! Jeg merker at jeg har en litt annen følelse denne gangen. Kommer nok til å være mye mer redd for å ikke få innsett denne gangen. Sist trodde jeg 11 egg burde være sikret både innsett og kanskje én blasto eller to på frys, men det skjedde jo ikke (fikk innsett da)
Er litt redd for at 6 er er litt lite å gå på, men om kvaliteten er bedre så kan det jo likevel skje! Jeg krysser i alle fall alt jeg har de nærmeste dagene
Tusen takk! Jeg merker at jeg har en litt annen følelse denne gangen. Kommer nok til å være mye mer redd for å ikke få innsett denne gangen. Sist trodde jeg 11 egg burde være sikret både innsett og kanskje én blasto eller to på frys, men det skjedde jo ikke (fikk innsett da)
Er litt redd for at 6 er er litt lite å gå på, men om kvaliteten er bedre så kan det jo likevel skje! Jeg krysser i alle fall alt jeg har de nærmeste dagene
Jeg skjønner at det blir litt mer nervepirrende enn sist, men vi håper på bedre kvalitet denne gangenOg du hadde jo kjemisk sist, så det var jo nesten!

Gratulerer med vel overstått innsett!
Nå er det bare å ruge så godt du kan!![]()
Og hurra for uttak på degInnsett blir neste uke?

Tvi tvi

Æsj, røyk på en tidligtest i morges, og den var blendahvit...
Mista alt håpet på et blunk
Æsj....
Noen som har noen dryss med håp å slenge i denne retningen??
edit: Er 9 dpo i dag btw...

Haha, jo, det er det, og det er ikke mer enn noen % sannsynlighet for pos test i dag, men det datt noen håpe-poeng, gitt!Håper det var bare for tidligEr vel ikke usannsynlig i det hele tatt egentlig - er ikke det før de fleste får positiv test? Men ren tortur må det nok være
![]()

Hehe, hadde planer om å holde meg til 10 dpo, men jeg måtte bare akseptere at jeg ikke eier viljestyrkeJa, klinikken sier også at kjemisk er et godt tegn selv om det ikke hjelper meg så mye
Og så gøy å se at du er i gang med testing! Denne gangen skal jeg også teste ut Ovitrelle om jeg får innsett![]()
nå angrer jeg på at jeg ikke begynte å teste ut Ovitrelle helt fra innsett! Men husker jeg hadde Ovitrellestreker både 10 og 11 dager etter Ovitrelle sist.Det er fortsatt veldig tidlig! Men jeg skjønner godt at håpet faller! Desto større blir gleden når du forhåpentligvis sitter med en positiv test i løpet av noen dagerÆsj, røyk på en tidligtest i morges, og den var blendahvit...
Mista alt håpet på et blunk
Æsj....
Noen som har noen dryss med håp å slenge i denne retningen??
edit: Er 9 dpo i dag btw...
Det er et veeeldig godt poeng!Det er fortsatt veldig tidlig! Men jeg skjønner godt at håpet faller! Desto større blir gleder når du forhåpentligvis sitter med en positiv test i løpet av noen dager![]()

Så utrolig leit ❤ Håper du får tenkt og landet på en god avgjørelse for deg ❤Da kan jeg settes på ikke gravid. 6 innsett mislykket. 3 3dagers innsett og 3 blastocyster. Neste fryseforsøk planlagt i november. Ventetid hos Riksen akkurat nå. Denne gangen reagerte jeg skikkelig på hormonene , skikkelig uggen og kvalm. Spurte sykepleieren om jeg kan få innsett i vanlig syklus, og hun sa at det kunne jeg få men at sjansen for å lykkes minkes. Det har jeg aldri hørt før.
Er litt i dilemma nå. Vurderer om jeg skal dra på en second opinion vurdering hos hausken nå i september. Eller om jeg skal hoppe på en privat ferskforsøk. Jeg kan forsåvidt rekke begge to , ta samtalen hos Hausken og hvis jeg er fornøyd der så skal det visstnok være plass til ferskforsøk der i oktober. Må tenke hardt.