Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på hvordan et fryseforsøk foregår! Sier som Fiiol over her, gratulerer til dere som er blitt gravide, og lykke til videre til oss andre
Det har skjedd litt med meg. Jeg fikk jo blendahvit test på 11dpo, men blodprøven på 15dpo gav 49 i HcG nivå, så da ba klinikken om ny prøve idag. Den viste 133 i nivå, så jeg er faktisk blitt gravid, selv om nivået er litt lavt. De følger opp med ny blodprøve på fredag, så her må vi bare leve i uvisshet en stund fremover. Men jeg kan visst føres over i gravid gruppen allikevel gitt![]()
Sorry, glemte å skrive. 49 på 15dpo, 133 på 17dpo (idag).Wow så bra! Hvor lang tid var det mellom de prøvene?![]()
GratulererDet har skjedd litt med meg. Jeg fikk jo blendahvit test på 11dpo, men blodprøven på 15dpo gav 49 i HcG nivå, så da ba klinikken om ny prøve idag. Den viste 133 i nivå, så jeg er faktisk blitt gravid, selv om nivået er litt lavt. De følger opp med ny blodprøve på fredag, så her må vi bare leve i uvisshet en stund fremover. Men jeg kan visst føres over i gravid gruppen allikevel gitt![]()
Sorry, glemte å skrive. 49 på 15dpo, 133 på 17dpo (idag).
Det er en av teoriene til klinikken ja. Jeg er veldig spent på blodprøve imorgen, og ultralyd når det kommer, håper så inderlig dette er en graviditet som holder!Det er jo mer enn dobling dakanskje den festet seg litt sent?

Det har skjedd litt med meg. Jeg fikk jo blendahvit test på 11dpo, men blodprøven på 15dpo gav 49 i HcG nivå, så da ba klinikken om ny prøve idag. Den viste 133 i nivå, så jeg er faktisk blitt gravid, selv om nivået er litt lavt. De følger opp med ny blodprøve på fredag, så her må vi bare leve i uvisshet en stund fremover. Men jeg kan visst føres over i gravid gruppen allikevel gitt![]()
Tusen takkSå spennanes:-D lykke til!
Tusen takkhcG steg til 321 igår så det kan se ut som dette kanskje går veien. Idag er det en uke til jeg mistet sist, krysser alt jeg har for at jeg kommer lenger denne gangen!
Ja, det ser bra ut. Kom bare litt tregt igang og kastet meg uti en følelsesmessig berg- og dalbane. Men sånn er det i denne prosessen uansett...Du har jo ei kjempefin stigning