Hvor mange dpo er du? Jeg har også mistet håpet 13dpo. Veldig lei meg jeg...Tror nok vi kan sette meg på ikke gravid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Jeg har også mistet håpet 13dpo. Veldig lei meg jeg...Tror nok vi kan sette meg på ikke gravid.
14. Satte inn en blastocyst forrige tirsdag.Hvor mange dpo er du? Jeg har også mistet håpet 13dpo. Veldig lei meg jeg...
Er så fæle dager vi har i den ventetiden, men sånn er dette. Får håpe du får er nytt forsøk snart.14. Satte inn en blastocyst forrige tirsdag.
Jeg ser to streker, en veldig svakVis vedlegget 335181
Jeg tror den er negativ. Hva tror dere?
Vis vedlegget 335181
Jeg tror den er negativ. Hva tror dere?
Ja det stemmer. Jeg tester igjen i morgen.Er det lloyds pharmacy? Den ga meg kjempesterke skyggestreker i sommer.. om det er en annen type ville jeg sagt positiv..![]()
Huff, overstimulering høyrest ikkje godt ut! Men godt at du blir nøye fulgt opp. Ta vare på deg sjølv! Eg er 6+0 i dag og skal også på tidleg ultralyd neste torsdag 7+0! Hos Hausken!Både gleder og gruer meg til det! Skal du også på kontroll hos Hausken? Kryssar fingrar og tær for spirene våre!!
![]()

Jeg har heller ikke ømme pupper, de forsvant når jeg sluttet med cyclogest! Er 4+6 idag
Skal på TUL når jeg er 7+3, føles evig lenge ut til..

Mye skjedde idag og nå er jeg også bedt om å sitte i køen for IVF behandling, forespeilet uti januar som deg. Det traff som et skikkelig slag i magen kjente jeg, var absolutt ikke klar for å måtte vente såpass lenge igjen, er så utålmodig nå etter over 2 år alleredeVi har vært til samtale hos Riksen og får begynne å ringe inn mens i november. Forespeilet oppstart over jul. Men vi funderer på om vi skal gå privat en runde til før det. Jeg er en for utålmodig sjel til at det frister å koke rundt i denne frustrasjonen over at ingenting skjer helt til 2021. Vi har egentlig råd til å holde det gående privat ganske lenge. Spørsmålet er bare om vi skal bruke mye av sparemidlene våre eller om vi skal vente på treigheten i det offentlige.
Kjedelige greier dette. Dette er forsøk på vårt første barn, sånn at vi er nok villige til å gå en runde til privat. Vi fikk beskjed fra Riksen at de i perioder med stor pågang/mange på venteliste måtte prioritere de som ikke har barn. Sånn sett må jeg jo dessverre si jeg er glad vi har fått ganske lik beskjed.Mye skjedde idag og nå er jeg også bedt om å sitte i køen for IVF behandling, forespeilet uti januar som deg. Det traff som et skikkelig slag i magen kjente jeg, var absolutt ikke klar for å måtte vente såpass lenge igjen, er så utålmodig nå etter over 2 år alleredehar bare grini nå i ettermiddag, er så dritt dette her
Vi har råd til å gå privat, men via riksen får vi bruke samme donor som tvillingene våre, og det har vi så lyst å prøve å få til at da må jeg bare være tålmodig nå.
Jeg skjønner godt dere tenker å fortsette privat imens! Vi holdt på i over 2 år med kona og hver venteperiode da var ulidelig.Kjedelige greier dette. Dette er forsøk på vårt første barn, sånn at vi er nok villige til å gå en runde til privat. Vi fikk beskjed fra Riksen at de i perioder med stor pågang/mange på venteliste måtte prioritere de som ikke har barn. Sånn sett må jeg jo dessverre si jeg er glad vi har fått ganske lik beskjed.
En god klem fra meg, det er en skikkelig drittprosess det her! Jeg fikk mensen noen timer etter negativ test, men må allikevel inn på mandag og ta blodprøve, kjenner jeg gruer meg skikkelig!Ny test i dag var uomtvistelig negativ.
Fy f som jeg hater denne prosessen.
Her ble det hvitvin og spekemat igår kveld, som mager "trøst" for at jeg ikke er gravid allikevel, og litt sjokolade idag til kaffen.Jeg valgte å ikke ta flere tester, så nå kommer vell tante snart. Enig med deg ang dritt prosess.Ny test i dag var uomtvistelig negativ.
Fy f som jeg hater denne prosessen.
Takk!En god klem fra meg, det er en skikkelig drittprosess det her! Jeg fikk mensen noen timer etter negativ test, men må allikevel inn på mandag og ta blodprøve, kjenner jeg gruer meg skikkelig!
Ta godt vare på deg selvHer ble det hvitvin og spekemat igår kveld, som mager "trøst" for at jeg ikke er gravid allikevel, og litt sjokolade idag til kaffen.
I morgen skal jeg på brunsj med en hyggelig dame jeg har blitt kjent med gjennom forumet her. Mulig det blir et glass vin til. Hvilken eggløsnings tester er best ? Skal bestille opp til fryseforsøket vårt. Er vell greit med en test om dagen ?
Da bestiller jeg opp . Tusen takkjeg fikk beskjed om å bare teste på morgenenbrukte disse https://www.billige-tester.no/egglo...MIqdux1qvh6wIVXRV7Ch22KgFpEAQYAiABEgIfLfD_BwE
Maraton er en god sammenlikning, for dette hardkjøret her krever absolutt utholdenhet og stå-på-vilje! Jeg synes du er flink duTakk!I morgen skal jeg på brunsj med en hyggelig dame jeg har blitt kjent med gjennom forumet her. Mulig det blir et glass vin til.
Mensen kommer vel når den kommer. Akkurat det får bare gå som det går. Det er vel ikke sorgen over at jeg ikke er gravid nå som jeg føler så mye på, men mer oppgittheten over hvor vanskelig det skal være, usikkerheten om det kommer til å gå og hvor utmattende det er å føle at man løper et maraton uten målstrek.