August 2020 ✨

Forsøk avbrutt:smiley-angry019

Egguttak i morgen men mannen min er litt sår i halsen så vi tok kontakt og sa fra. Det burde vi IKKE ha gjort... Forsøk avbrutt, de ville ikke høste eggene engang fordi de kunne ikke fryses(!!??)

Han har IKKE feber og IKKE tørrhoste, men jaggu avlyste de ikke hele greia gitt:smiley-angry017
Så nå ligger jeg her, med 17 eggposer som bare skal sprekke av seg selv. Fy f..:BangHead

Fyyyyf!!! Hadde klikka!!!! Penger rett ut vinduet og enda mer venting!!! Nei vettuhva!!! Hadde jeg aldri trodd de gjorde så lett... hvilken klinikk?

:hungover:
Fyyyyf!!! Hadde klikka!!!! Penger rett ut vinduet og enda mer venting!!! Nei vettuhva!!! Hadde jeg aldri trodd de gjorde så lett... hvilken klinikk?

Føler jeg klikker, er såååå skuffet:smiley-angry017
Var hos Medicus Oslo, ufattelig at de kan overreagere sånn. Vi skulle selvsagt latt som ingenting, men den teite mannen min skal være så ærlig og ordentlig alltid, straffa seg.

Hva skjer nå? Er det vondt når alle folliklene sprekker tro:hilarious::mask:

Var hos Medicus Oslo, ufattelig at de kan overreagere sånn. Vi skulle selvsagt latt som ingenting, men den teite mannen min skal være så ærlig og ordentlig alltid, straffa seg.

Må dere betale for helt nytt forsøk da?

Last edited:
Utrolig kjipt og vondt at forsøket avbrytes. Og føler virkelig med deg, kjære kirsebær ❤️ Utrolig merkelig at de ikke kan fryse eggene! Du har lov å være trist, forbanna og skuffa! ❤️ Men det var en riktig og viktig avgjørelse å si fra - voksent gjort :) håper klinikken da kompenserer dere!

Men dere andre, jeg må bare si dette: vi faktisk inne at i en pandemi, og jeg forstår klinikkens avgjørelse. Mange har svært milde symptomer, og er den noen som helst tvil settes helsepersonell i karantene. Får klinikkene viruset, eller noe som ligner, feks influensa, blant de ansatte vil hele klinikken stenges. Det betyr at ikke et pars forsøk avbrytes - men alle som er under behandling. Vær så snill å ta dette på alvor, og ikke gå inn til behandling hvis dere har symptomer. Dere kan ødelegge for andres forsøk, dere kan smitte en gravid som har komplikasjoner i svangerskapet, dere kan smitte noen med en kreftsyk i nær familie. Dette er fortsatt alvor!

Ja, det var merkelig behandling fra klinikken sin side, skjønner godt du er sint nå ja. Det er jo bare å be ham ikke dukke opp. Du er jo uansett ikke i karantene før han er påvist positiv, frem til da kunne du kommet uten ham og uten å si ifra om ham. Fordi dere var ekstra forsiktige og sa ifra allikevel så blir dere "straffet" - det synes jeg var dårlig gjort. De må følge fhi sine rutiner og regler synes jeg, de er jo laget slik av en grunn.

Egguttak i morgen men mannen min er litt sår i halsen så vi tok kontakt og sa fra. Det burde vi IKKE ha gjort... Forsøk avbrutt, de ville ikke høste eggene engang fordi de kunne ikke fryses(!!??)

Han har IKKE feber og IKKE tørrhoste, men jaggu avlyste de ikke hele greia gitt:smiley-angry017
Så nå ligger jeg her, med 17 eggposer som bare skal sprekke av seg selv. Fy f..:BangHead

Uff :(
Dette var trist å lese. Håper dere får en god dialog videre i løpet, stor, stor styrkeklem. :Heartred

Nei fy, så kjipt! Han kunne jo stilt opp med munnbind?!

Dere får legge inn noen aksjer selv da, selv om sjansene er små:rolleyes:

Huff, sender deg en mega klem!:Heartred

Veldig rart at du ikke kan ta med hans sæd i en kopp og få gjennomført uttak. Så lenge du er frisk er det forsvinnende liten risiko for smitte. Hvis du i tillegg går med munnbind, er risiko lik null. Høres ikke ut som om de

Veldig rart at du ikke kan ta med hans sæd i en kopp og få gjennomført uttak. Så lenge du er frisk er det forsvinnende liten risiko for smitte. Hvis du i tillegg går med munnbind, er risiko lik null. Forferdelig trist å høre!!

Tusen takk for støtte jenter:Heartred
Det gjør godt!

Skjønner jo dette med pandemi og alt, men mener oppriktig det var litt over the top fra klinikkens side.
Vi får nytt forsøk gratis, så det er jo bra så klart men vi taper pengene til medisiner, reise og hotellopphold (for i går til lørdag som vi hadde bestilt til egguttak og ikke fikk avbestilt), ca 20 tusen kroner. Men det verste er selvsagt all «innsatsen» og risikoen fra min side... alle ekle sprøyter og reising til UL, slitsomme hormoner og kroppslige endringer, alle tanker om mulig graviditet og baby, ja, dere skjønner :oops:

Nå skulle det vært egguttak om under en time og ALT har vært forgjeves, fikk ikke en sjanse engang :gen026

Da er jeg ENDELIG også ruger! Satte inn 5 dagers idag, testdato 14.09. Så nå begynner en ny venteperiode... Graviditetsforsøk og graviditet er jo egentlig bare utrolig masse venting. Tålmodighet er en dyd ;) Men det deilige med 5 dagers er jo at det er litt kortere venting frem mot blodprøve:)
Jeg er bare glad for at embryoet overlevde opptining, at blæra mi var full nok og at de klarte å navigere seg frem tross min bakovervendte livmor :)

Da er jeg ENDELIG også ruger! Satte inn 5 dagers idag, testdato 14.09. Så nå begynner en ny venteperiode... Graviditetsforsøk og graviditet er jo egentlig bare utrolig masse venting. Tålmodighet er en dyd ;) Men det deilige med 5 dagers er jo at det er litt kortere venting frem mot blodprøve:)
Jeg er bare glad for at embryoet overlevde opptining, at blæra mi var full nok og at de klarte å navigere seg frem tross min bakovervendte livmor :)
Gratulerer som ruger!:love017
Jeg har også bakovervendt, de har hatt noen problemer med å komme til ja:laughing002

Gratulerer som ruger, blir spennende med en test om ikke lenge ❤️

Negativ test i går. Venter på blødning. Jeg kan settes over på ikke gravid:(

Back
Topp