August 2020 ✨

Endelig går ventingen mot en slutt her og - satte ovitrelle på fredag, og innsett av blastocyst i morgen :D grugleder meg litt, siden det gjorde veldig vondt sist (får smertestillende denne gang). Men gleder meg mest - Har skikkelig troa denne gang :D

Önsker deg masse lykke til!

9dp5dt/14 DPO: Altså, eg er i sjokk!!!!!!! Sjåååååå her!!!

Vis vedlegget 334028

Min første positive test på to år og min andre positive test nokon gong i livet. Den første blei til vår vidunderlege dotter og no håpar eg veldig at dette går vegen også. ❤️❤️❤️ Eg var verkeleg overbevist om at mensen var på veg i går og hadde også litt rosa på papiret. Men heldigvis ikkje meir enn det. Så i går heiv eg i meg masse Pepsi Max og is og chips og greier som eg har kutta ned på i rugetida og grein og gjorde masse research på klinikkar og eggdonasjon og you name it. :hilarious:

Vegen er fortsatt veldig lang, men i dag skal me feira! Måtte gullegget/gullegga klamra seg fast til termin!!!
:love7:love7:love7

Fantastisk. Gratulerer så mye:-)

UL nummer 2 i dag, litt lite vekst i alle folliklene mine, egguttak utsatt med 2 dager og økning i gonal F fra 125 til 150 ie.

Ble også opplyst om at jeg kan hende må forberede meg på totalfrys grunnet antall follikler og da lurer jeg på: hvor lenge etter totalfrys må man vente med å sette inn? Første mens, andre...?

Hvis man er så heldig å få noe på frys da..

Endelig går ventingen mot en slutt her og - satte ovitrelle på fredag, og innsett av blastocyst i morgen :D grugleder meg litt, siden det gjorde veldig vondt sist (får smertestillende denne gang). Men gleder meg mest - Har skikkelig troa denne gang :D
Jeg har uttak i morgen, så en liten uke etter deg. Lykke til❤️

UL nummer 2 i dag, litt lite vekst i alle folliklene mine, egguttak utsatt med 2 dager og økning i gonal F fra 125 til 150 ie.

Ble også opplyst om at jeg kan hende må forberede meg på totalfrys grunnet antall follikler og da lurer jeg på: hvor lenge etter totalfrys må man vente med å sette inn? Første mens, andre...?

Hvis man er så heldig å få noe på frys da..

Tror jeg måtte vente til andre mens. Syns å huske de sa at det var for at kroppen skulle komme seg helt tilbake etter behandlingen og gi optimale forhold til den dyrbare eskimoen. Selvsagt mulig det varierer. Har notert meg at jeg ikke fikk eggløsning syklusen etter stimulering, så det var vere noe i det at kroppen ikke nullstiller seg så fort.

Håper virkelig det ordner seg og at de vokser bra fremover :Heartred

Vis vedlegget 334028

Min første positive test på to år og min andre positive test nokon gong i livet. Den første blei til vår vidunderlege dotter og no håpar eg veldig at dette går vegen også. ❤️❤️❤️ Eg var verkeleg overbevist om at mensen var på veg i går og hadde også litt rosa på papiret. Men heldigvis ikkje meir enn det. Så i går heiv eg i meg masse Pepsi Max og is og chips og greier som eg har kutta ned på i rugetida og grein og gjorde masse research på klinikkar og eggdonasjon og you name it. :hilarious:

Vegen er fortsatt veldig lang, men i dag skal me feira! Måtte gullegget/gullegga klamra seg fast til termin!!!
Herregud Smuta!! Gratulerer så utrolig mye, dette er fantastisk!:Heartred:Heartred

Krysser fingrene for dere!!!

:love017:)
Tror jeg måtte vente til andre mens. Syns å huske de sa at det var for at kroppen skulle komme seg helt tilbake etter behandlingen og gi optimale forhold til den dyrbare eskimoen. Selvsagt mulig det varierer. Har notert meg at jeg ikke fikk eggløsning syklusen etter stimulering, så det var vere noe i det at kroppen ikke nullstiller seg så fort.

Håper virkelig det ordner seg og at de vokser bra fremover :Heartred

Tusen takk for svar og gode tanker<3

Har bare fått en plan på før egguttak:) men da sa at jeg måtte ta ut alle medisinene på resept pga de måtte bestilles (bor i en by der det ikke er tilgang til slike medisiner hele tiden). Fikk ikke annen beskjed enn det... Har hentet ut en pakke av hver av lutinus og duphaston bare. Kan jo kanskje bruke den ene nå, og den andre på neste forsøk om det skulle bli sånn.. Ja, har lest at duphaston ikke dekkes av helfo, og det har jeg heller ikke fått beskjed om:shifty: men mulig jeg ville valgt det uansett, som du sier, mtp det er bedre å ta:joyful:

Alt dette sto på stimuleringsskjemaet mitt, som jeg mottok i pasientpost med med de andre papirene, hvis jeg ikke husker feil. Sikkert der det har glippet for din del, hvis bare du fikk resepten først. Jaja, en pakke var ikke det verste svinnet. Som du sier kan du bruke den til et ev. annet forsøk. Håper jo du blir gravid nå, og slipper det, da er det hvertfall verdt de hundrelappene, hehe. Og går du over egenandelen i medisinbruk (skal vel en deeel til om dette er 1. forsøk) så får du jo utlegget for den ene lutinuspakken refundert.

Vis vedlegget 334028

Smuta :Heartred :love7

Nå håper jeg mange, mange i augustgruppen er like heldig som deg.

14 dpo :Heartred Den øverste strimmelen er i dag, de under er morgentest fra 10 dpo.

Mandag skulle det vært termin for vår første MA, så dette var ekstra godt. Klarer ikke fri meg fra tanken om at det sikkert ikke går denne gangen heller, men positiv test er uansett er utrolig viktig steg på veien.

Vedlegg

• 20200828_075250.jpg
    20200828_075250.jpg
    18,3 KB · Visninger: 118
14 dpo :Heartred Den øverste strimmelen er i dag, de under er morgentest fra 10 dpo.

Mandag skulle det vært termin for vår første MA, så dette var ekstra godt. Klarer ikke fri meg fra tanken om at det sikkert ikke går denne gangen heller, men positiv test er uansett er utrolig viktig steg på veien.
Fantastisk!! Gratulerer så mykje til deg også!! ❤️❤️❤️ Håpar me får følgja kvarandre heile vegen til terminbabyar. Eg fekk også 1-2 på CB digital i dag 15 DPO. Når bør den bli 2-3? Alt ein skal bekymra seg for...

Vis vedlegget 334028

Hurra!! Sååå gøy, gratulererer!! :smiley-bounce016

Fantastisk!! Gratulerer så mykje til deg også!! ❤️❤️❤️ Håpar me får følgja kvarandre heile vegen til terminbabyar. Eg fekk også 1-2 på CB digital i dag 15 DPO. Når bør den bli 2-3? Alt ein skal bekymra seg for...

Tusen takk! :Heartred Ja tenk så fint om vi kan følge hverandre hele veien! Håpte også på 2-3! Men er ihvertfall økning fra dag til dag så tenker det er greit. Litt googling viser at det ikke er uvanlig, men at om vi skal være innenfor gjennomsnittet burde vi få 2-3 innen noen få dager. Alltid variasjoner! Men man bekymrer seg virkelig for alt, hehe.

Yay! Gratulerer!! ❤️ Husk at ingenting kan endre det faktumet at du er gravid I DAG og det tenker jeg må føles utrolig godt! Masse lykke til :smiley-angelic001❤️

Yay! Gratulerer!! ❤️ Husk at ingenting kan endre det faktumet at du er gravid I DAG og det tenker jeg må føles utrolig godt! Masse lykke til :smiley-angelic001❤️

Tusen takk! Du har så veldig rett. Jeg må glede meg over akkurat dette nå, ikke tenke hva som KAN skje. Oh happy day, gravid liksom! :joyful::joyful: Sykt heldig jeg er! Håper alle her får oppleve det snart :Heartred

Gratulerer så mye :smiley-angelic003 Krysser det jeg har for at denne spira klorer seg fast hele veien :Heartred:Heartred

Fortsatt negative el-tester her :( Er så kjedelig og typisk, denne syklusen hvor det virkelig teller er helt på bærtur. Blir da ikke innsett før september på meg, så flytter over i den gruppa. Håper den positive trenden fortsetter her, og at vi alle sees i termingruppe :joyful:

Fortsatt negative el-tester her :( Er så kjedelig og typisk, denne syklusen hvor det virkelig teller er helt på bærtur. Blir da ikke innsett før september på meg, så flytter over i den gruppa. Håper den positive trenden fortsetter her, og at vi alle sees i termingruppe :joyful:

Kjipt å gå å vente! Lykke til i september :)

Back
Topp