August 2020 ✨

UL i dag viste 9 egg på hver side, mellom 7-18mm store. Livmorslimhinne på 5,9..så litt tynn dessverre. Forespeilet egguttak på mandag! Rekovelle har vært en drøm sammenlignet med Gonal F - var redd det ikke hadde blitt stimulert noe som helst denne gangen, for jeg har nesten ikke merket noe i eggstokkene, har vært på jobb og hatt høyt tempo hver dag. Grugleder meg til egguttak:bag:
Veldig mange egg, heldige deg❤️Rekolvelle hadde jeg ved 2 gang, kjempe bra medisin uten bivirkninger . Jeg har uttak på fredag, så vi er nesten likt❤️

Da har jeg en liten perfekt blastobaby i magen ❤️❤️ Krysser alt for at dette var siste innsett EVER!

Veldig mange egg, heldige deg❤️Rekolvelle hadde jeg ved 2 gang, kjempe bra medisin uten bivirkninger . Jeg har uttak på fredag, så vi er nesten likt❤️

Ja jeg velger å være positiv, håper de har god kvalitet også! Åå, spennende - masse lykke til på fredag:Heartred

Så fint resultat, virker lovende før uttak :joyful: Sa de noe på tykkelsen på slimhinnen? Rekovelle er virkelig en drøm, jeg opplevde ingen bivirkninger og fikk 12 egg ut forrige gang.

Ja, jeg håper det går veien denne gangen. De sa at slimhinnen var et stykke unna det de ønsket at den skulle være - så håper den vokser seg fin og tykk..kjenner bekymringen sniker seg på.
Så bra, og 12 egg ut er jo supert! Hører om flere som har lite bivirkninger med Rekovelle, virkelig noe helt annet :)

Spennende, håper dette er gullegget :Heartred Når er testdato?

Testdato er 9/9 men det er uaktuelt å vente så lenge! Enten så går jeg all in med testing fra 8 dpo (lørdag) eller så skal jeg prøve å vente til 10 dpo (mandag) :D hehe

Ultralyd idag viste fortsatt for små follikler, så blir ny på fredag og da settes mest sannsynlig ovitrelle slik at de rekker innsett neste fredag før helgen. Bare en uke igjen til ruging nå!

9dp5dt/14 DPO: Altså, eg er i sjokk!!!!!!! Sjåååååå her!!!

1B2DF39E-4952-4142-A44E-05D2DE1F21C2.jpeg

Min første positive test på to år og min andre positive test nokon gong i livet. Den første blei til vår vidunderlege dotter og no håpar eg veldig at dette går vegen også. ❤️❤️❤️ Eg var verkeleg overbevist om at mensen var på veg i går og hadde også litt rosa på papiret. Men heldigvis ikkje meir enn det. Så i går heiv eg i meg masse Pepsi Max og is og chips og greier som eg har kutta ned på i rugetida og grein og gjorde masse research på klinikkar og eggdonasjon og you name it. :hilarious:

Vegen er fortsatt veldig lang, men i dag skal me feira! Måtte gullegget/gullegga klamra seg fast til termin!!!
:love7:love7:love7

Vis vedlegget 334028

Min første positive test på to år og min andre positive test nokon gong i livet. Den første blei til vår vidunderlege dotter og no håpar eg veldig at dette går vegen også. ❤️❤️❤️ Eg var verkeleg overbevist om at mensen var på veg i går og hadde også litt rosa på papiret. Men heldigvis ikkje meir enn det. Så i går heiv eg i meg masse Pepsi Max og is og chips og greier som eg har kutta ned på i rugetida og grein og gjorde masse research på klinikkar og eggdonasjon og you name it. :hilarious:

Vegen er fortsatt veldig lang, men i dag skal me feira! Måtte gullegget/gullegga klamra seg fast til termin!!!

Så fantastisk, gratulerer så mye :wav

Nå må de(t) bare klore seg fast hele veien til mål :Heartred

Vis vedlegget 334028

Sååå fantastisk!! Gratulerer så mye! ❤️❤️

Kjekt med flere positive tester fra augustgjengen :D

Hm. Ja det var skikkelig leit i såfall! Står det noe på stimuleringsplanen din da?

Hvis det nå er slik at du kan velge, har du hentet ut veldig mye av lutinus og dufaston?

Den gangen jeg fikk info om ulik progesteronstøtte, var det slik at dufaston ikke ble dekket av helfo, jeg vet ikke om det fortsatt er slik. Dufaston er som jeg skrev tidligere, mye mer behagelig å bruke enn lutinus.
Har bare fått en plan på før egguttak:) men da sa at jeg måtte ta ut alle medisinene på resept pga de måtte bestilles (bor i en by der det ikke er tilgang til slike medisiner hele tiden). Fikk ikke annen beskjed enn det... Har hentet ut en pakke av hver av lutinus og duphaston bare. Kan jo kanskje bruke den ene nå, og den andre på neste forsøk om det skulle bli sånn.. Ja, har lest at duphaston ikke dekkes av helfo, og det har jeg heller ikke fått beskjed om:shifty: men mulig jeg ville valgt det uansett, som du sier, mtp det er bedre å ta:joyful:

Vis vedlegget 334028

Åh så fantastisk! Gratulerer så mye!! :Heartred Må det/de klamre seg fast ja! Ekstra lettelse etter den kvelden i går, det er virkelig en berg- og dalbane dette!

Vis vedlegget 334028

Gratulerer så mye :smiley-bounce016

Endelig går ventingen mot en slutt her og - satte ovitrelle på fredag, og innsett av blastocyst i morgen :D grugleder meg litt, siden det gjorde veldig vondt sist (får smertestillende denne gang). Men gleder meg mest - Har skikkelig troa denne gang :D

Back
Topp