Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egget hadde ikke utviklet seg videre. Er helt knustJeg har alltid hatt veldig god befruktning, så skjønner ikke hva som har skjedd nå
![]()
Skal ha innsett i morgen om alt går etter planenVi får gjøre som Avokado sier, snu trenden her inne! Når skal du ha innsett? <3
Skal ha innsett i morgen om alt går etter planenså håper virkelig trenden snur nå..
takkÅh, så leit
Klem
Egget hadde ikke utviklet seg videre. Er helt knustJeg har alltid hatt veldig god befruktning, så skjønner ikke hva som har skjedd nå
![]()
Da var uttaket over. Tror de kom frem til 12 egg, fornøyd med det! Telefon i morgen om befruktning. Krysser virkelig fingrene!!
Da var uttaket over. Tror de kom frem til 12 egg, fornøyd med det! Telefon i morgen om befruktning. Krysser virkelig fingrene!!
![]()
Hadde ikke trodd at det skulle være så tøft at det ikke ble innsetting. Jeg syns faktisk dette er mye verre enn negativ test. Jeg fikk lissom aldri en sjanse nå... 
Tusen takk for gode ord alle sammen. Jeg blir helt rørt jeg.Hadde ikke trodd at det skulle være så tøft at det ikke ble innsetting. Jeg syns faktisk dette er mye verre enn negativ test. Jeg fikk lissom aldri en sjanse nå...
Da takker jeg for meg og følge her i August klubben. Måtte dere snu trenden nå og få masse positive tester. Jeg heier på dere. Lykke til alle sammen![]()
Forstår så godt hva du føler. Første forsøket mitt ble jo også slik. Til tross for 10 egg ut så ble det ingen å sette inn. Sender deg en stor klem og tenker på deg! Håper inderlig at du ikke må vente så lenge til neste forsøk og at du snart får en liten spire ❤Tusen takk for gode ord alle sammen. Jeg blir helt rørt jeg.Hadde ikke trodd at det skulle være så tøft at det ikke ble innsetting. Jeg syns faktisk dette er mye verre enn negativ test. Jeg fikk lissom aldri en sjanse nå...
Da takker jeg for meg og følge her i August klubben. Måtte dere snu trenden nå og få masse positive tester. Jeg heier på dere. Lykke til alle sammen![]()
Fin fangstDa var uttaket over. Tror de kom frem til 12 egg, fornøyd med det! Telefon i morgen om befruktning. Krysser virkelig fingrene!!
Fantastisk!!!Telefonen kom endelig, egget har overlevd og ser bra ut. Bare timer igjen til innsett![]()
Telefonen kom endelig, egget har overlevd og ser bra ut. Bare timer igjen til innsett![]()