Discotjukken
Elsker forumet
Telefonen kom endelig, egget har overlevd og ser bra ut. Bare timer igjen til innsett![]()
Såå gode nyheter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Telefonen kom endelig, egget har overlevd og ser bra ut. Bare timer igjen til innsett![]()

Masse lykke til videre til deg også!Da takker jeg for meg her i August tråden . Vært veldig nyttig, hyggelig og lærerikt å være med .
Ønsker alle med uttak, rugere og de som har fått positiv test masse lykke til videre![]()
Wow, for en fangst og for en befruktningDa fikk jeg telefon. 15 egg hadde de fått ut i går, så var litt fler enn vi trodde12 egg var blitt befruktet, så håper de aller fleste henger med til tirsdag
![]()
![]()
Fantastisk!!!endelig ruger igjen
![]()
Så flott! Gratulerer med (snart) rugerstatus![]()
Såå gode nyheter!
Takk alle, nervepirrende minutter før jeg skal inn. Fikk jo aldri bli ruger forrige gang, så meget spent nåJippi til mfl3![]()
![]()
Da fikk jeg telefon. 15 egg hadde de fått ut i går, så var litt fler enn vi trodde12 egg var blitt befruktet, så håper de aller fleste henger med til tirsdag
![]()
![]()
Begge eggene levde og hadde delt seg fint. (Til 4-cella) begge satt inn!
Da fikk jeg telefon. 15 egg hadde de fått ut i går, så var litt fler enn vi trodde12 egg var blitt befruktet, så håper de aller fleste henger med til tirsdag
![]()
![]()
Hei. Jeg har spørsmål til de som er eller har vært gravid ved ivf. Jeg lurer på er det vanlig å ikke ha ømme pupper i rugetiden? Jeg har hatt veldig ømme pupper når jeg gikk på sprøyter men etter uttak blir de mykere hver dag og nå er nesten helt normale. Og smerter i ryggen ikke direkte smerte men sånn lignende på menssmerter men i ryggen ikke i magen er det vanlig?
Er på rugedag 3 eller 4, hadde innsett på mandag
Håper noen kan svare![]()
Tiden går så fryktelig sakte i rugetiden. Lurer litt på å ta en test i morgen på rugedag 8 (10 dpo), men vet jo jeg burde vente![]()
Takk for svar og gode ønskerhar alltid fått mye rare symptomer i rugetider..kommer av lutinusen..som desverre kan gi falske gravidsymptomer siden de er det samme...ikke merket noe så tidlig i rugetiden når jeg var gravid..
mange kjenner noen stikkinger etter få dager...har jeg lest om når de har vært gravide..
lykke til videre i rugeperioden, måtte du få positiv test om noen dager![]()
Da er jeg redd det kanskje ikke går det forsøket her heller... I kveld har det vært lysebrun lutinusrester som kommer ut. Jeg spotter alltid før mens, så er redd den kommer om et par dager.Trist i kveld, hadde sånn inderlig trua det forsøket her.
![]()
Ikke gi opp! Jeg hadde brune lutinusrester samme dag som jeg tok blodprøve. Hadde HCG på over 800 og nå er jeg gravid 15+5Da er jeg redd det kanskje ikke går det forsøket her heller... I kveld har det vært lysebrun lutinusrester som kommer ut. Jeg spotter alltid før mens, så er redd den kommer om et par dager.Trist i kveld, hadde sånn inderlig trua det forsøket her.
![]()