August 2016

Jippi til mfl3 :D ❤️

Da fikk jeg telefon. 15 egg hadde de fått ut i går, så var litt fler enn vi trodde:D 12 egg var blitt befruktet, så håper de aller fleste henger med til tirsdag :D :D

Herregud, så bra!!! :D Nå skal det bli bebis ;)

Hei. Jeg har spørsmål til de som er eller har vært gravid ved ivf. Jeg lurer på er det vanlig å ikke ha ømme pupper i rugetiden? Jeg har hatt veldig ømme pupper når jeg gikk på sprøyter men etter uttak blir de mykere hver dag og nå er nesten helt normale. Og smerter i ryggen ikke direkte smerte men sånn lignende på menssmerter men i ryggen ikke i magen er det vanlig?
Er på rugedag 3 eller 4, hadde innsett på mandag:)
Håper noen kan svare:)

har alltid fått mye rare symptomer i rugetider..kommer av lutinusen..som desverre kan gi falske gravidsymptomer siden de er det samme...ikke merket noe så tidlig i rugetiden når jeg var gravid..
mange kjenner noen stikkinger etter få dager...har jeg lest om når de har vært gravide..
lykke til videre i rugeperioden, måtte du få positiv test om noen dager :)

da har jeg hatt ul kontrollen..var en salig blanding på størrelsen..minste på 8 og den aller største på 17... sprøyter et par dager til,
så ble det inn for uttak på tirsdag..tvi tvi at det er noen gode egg da som er klare for å bli befruktet

Tiden går så fryktelig sakte i rugetiden. Lurer litt på å ta en test i morgen på rugedag 8 (10 dpo), men vet jo jeg burde vente :p

Tiden går så fryktelig sakte i rugetiden. Lurer litt på å ta en test i morgen på rugedag 8 (10 dpo), men vet jo jeg burde vente :p

Helt enig.. 9 dager igjen til første test her

har alltid fått mye rare symptomer i rugetider..kommer av lutinusen..som desverre kan gi falske gravidsymptomer siden de er det samme...ikke merket noe så tidlig i rugetiden når jeg var gravid..
mange kjenner noen stikkinger etter få dager...har jeg lest om når de har vært gravide..
lykke til videre i rugeperioden, måtte du få positiv test om noen dager :)
Takk for svar og gode ønsker:)

Da er jeg redd det kanskje ikke går det forsøket her heller... I kveld har det vært lysebrun lutinusrester som kommer ut. Jeg spotter alltid før mens, så er redd den kommer om et par dager. :( Trist i kveld, hadde sånn inderlig trua det forsøket her.:sorry:

Da er jeg redd det kanskje ikke går det forsøket her heller... I kveld har det vært lysebrun lutinusrester som kommer ut. Jeg spotter alltid før mens, så er redd den kommer om et par dager. :( Trist i kveld, hadde sånn inderlig trua det forsøket her.:sorry:

Ikke gi opp riktig enda! Det er slett ikke uvanlig at Lutinus gir såre slimhinner og derfor spotting :)
Har du tatt test?

Ikke gi opp! Jeg hadde brune lutinusrester samme dag som jeg tok blodprøve. Hadde HCG på over 800 og nå er jeg gravid 15+5 :) håper du lykkes!

Back
Topp