August 2016

Jeg må spørre dere her jeg.. Er det vanlig med masse slim dagene før uttak?? Jeg ble plutselig kvalm i går kveld og når jeg gikk på do nå hadde jeg masse slim, en stor klump (beklager detaljer). Ikke synes jeg at jeg kjenner noe i magen lenger heller. Kan jeg ha hatt eggløsning av meg selv?

Dette er helt vanlig, hadde akkurat det du beskriver forrige gang, men alle eggene som vokste, ble med ut på uttak. Denne gangen har jeg veldig lite av det. Ble litt bekymret for det, men leste her inne at det også er vanlig. Tror det bare varierer. For noen dager siden var jeg veldig øm, og nå ingenting.

Dette er helt vanlig, hadde akkurat det du beskriver forrige gang, men alle eggene som vokste, ble med ut på uttak. Denne gangen har jeg veldig lite av det. Ble litt bekymret for det, men leste her inne at det også er vanlig. Tror det bare varierer. For noen dager siden var jeg veldig øm, og nå ingenting.
Lettelse å lese dette! Kjekt med dere som har erfaring, ikke lett for en nykommer som meg. Men da kan jeg slappe litt mer av igjen :) Skal du sette ovitrelle 21.15 du og eller?

Jeg må spørre dere her jeg.. Er det vanlig med masse slim dagene før uttak?? Jeg ble plutselig kvalm i går kveld og når jeg gikk på do nå hadde jeg masse slim, en stor klump (beklager detaljer). Ikke synes jeg at jeg kjenner noe i magen lenger heller. Kan jeg ha hatt eggløsning av meg selv?

normalt :)

jeg har og masse ekkelt slim hengene ned i doen (beklager ekkel detalj) jeg skal sette ovitrielle sprøyta i kveld, uttak på tirsdag.

Men er det også vanlig m mye el slim på fryseforsøk m progynova??

normalt :)

jeg har og masse ekkelt slim hengene ned i doen (beklager ekkel detalj) jeg skal sette ovitrielle sprøyta i kveld, uttak på tirsdag.
Åh! Takk for nok en bekreftelse. Da senker jeg skuldrene og gjør meg klar for siste sprøyte i kveld :)
Så moro at du også har uttak på tirsdag! Nå har jo Vennesiela kommet med positivt utfall her, så får vi håpe at vi kan gjøre det samme :)

Kommer mens 14 dager etter uttak når man har hatt abrutt forsøk? Eller teller man dager etter lutinus? Vil bare den hersens tanta skal komme lynkjapt nå! :rolleyes:

Jeg fikk beskjed om 14 dager etter uttak men ble veldig usikker nå, for da skulle jeg forvente den 3.9 og nå tror jeg at tr melder sin ankomst i dag o_O Jeg stoppet med Lutinus sist søndag da det ikke var noen egg til innsett på mandagen.

Teller timer til innsett!! :O :O :D :D

Skal til gyn.i dag,og forhåpentligvis sette ovitrelle!
Denne gangen skal jeg ha to sprøyter...
"" Den ene skal settes ved eggløsning og da skal du sette 250 ie. Den andre Ovitrelle skal du sette 5 dager etter den første og da skal du ta 3 klikk daglig i ca 8 dager ( eller til Penna er tom)""

Noen andre som har tatt to sprøyter? ?

Shiiiitt sitter bra spent og nervøs å venter på å komme inn til innsett!!! :O :O

Skal til gyn.i dag,og forhåpentligvis sette ovitrelle!
Denne gangen skal jeg ha to sprøyter...
"" Den ene skal settes ved eggløsning og da skal du sette 250 ie. Den andre Ovitrelle skal du sette 5 dager etter den første og da skal du ta 3 klikk daglig i ca 8 dager ( eller til Penna er tom)""

Noen andre som har tatt to sprøyter? ?

Har ikke gjort dette selv, men hørt om andre og regner med det er for å gi deg hcg-støtte under rugingen. Det er hcg i Ovitrelle.

Da er det på tide for meg å tre ut av Augustklubben da jeg har hatt negativt forsøk. Kommer å snike i kulissene her selvsagt og heier på dere som fortsatt ruger eller er i ferd med å strax ruge :)

Er ved godt mot og gleder meg til neste mulighet :)

Kontroll idag viste fortsatt tynn slimhinne. Også har jeg begynt å blø litt. Skal nå ta progynova vaginalt. Huff gruer meg til akkurat det. Dr Holst presiserte at den skulle langt opp. Nå blir det mulig innsett i september. Lykke til alle sammen her i august gruppen :)

Kontroll idag viste fortsatt tynn slimhinne. Også har jeg begynt å blø litt. Skal nå ta progynova vaginalt. Huff gruer meg til akkurat det. Dr Holst presiserte at den skulle langt opp. Nå blir det mulig innsett i september. Lykke til alle sammen her i august gruppen :)

Lykke til i september ❤️

Da er det på tide for meg å tre ut av Augustklubben da jeg har hatt negativt forsøk. Kommer å snike i kulissene her selvsagt og heier på dere som fortsatt ruger eller er i ferd med å strax ruge :)

Er ved godt mot og gleder meg til neste mulighet :)

Trist det ikke gikk denne gangen ❤️ Når blir neste mulighet? Frys ikke sant?

Lykke til :) Håper det blir tykk og fin slimhinne og at september bringer deg den lykken du søker :)

Trist det ikke gikk denne gangen ❤️ Når blir neste mulighet? Frys ikke sant?

Får se om de lar oss starte opp allerede nå i september eller om vi må vente til oktober. Har sendt mail til Porsgrunn i dag, så venter egentlig bare på videre instruks :)

Men ja, det blir frys, har to eskimoer til i frysa der nede, og håper jo selvsagt at en av dem er gullegget :)

Back
Topp