August 2016

Takk, det gir meg litt håp! Har ikke tatt test nei.. Dette forsøket ser ut akkurat som de to forrige. Da hadde jeg også brun utflod disse dagene og positiv test, men vanlig mens mandag og tirsdag. Så om jeg tester og får positiv så har det egentlig ingen betydning, da er det vel kjemisk igjen. Skikkelige menssmerter i dag da, men det har jeg hatt av og på hele rugetiden.

Da er jeg redd det kanskje ikke går det forsøket her heller... I kveld har det vært lysebrun lutinusrester som kommer ut. Jeg spotter alltid før mens, så er redd den kommer om et par dager. :( Trist i kveld, hadde sånn inderlig trua det forsøket her.:sorry:
Usj det er så tungt med slike dager :( :( håper så inderlig det ikke er som du tror ♡♡

Endelig en liiten glanyhet!!:) til tross for slappe spermier, kun 1/18 egg hvor 8 ble befrukta, hadde vårt ene lille gullegg overlevd til i dag, og ble lagt på frys❤❤❤
Oioioi!!! Se der ja!! ❤❤ håper på terminspire!!

Kommer mens 14 dager etter uttak når man har hatt abrutt forsøk? Eller teller man dager etter lutinus? Vil bare den hersens tanta skal komme lynkjapt nå! :rolleyes:

Kommer mens 14 dager etter uttak når man har hatt abrutt forsøk? Eller teller man dager etter lutinus? Vil bare den hersens tanta skal komme lynkjapt nå! :rolleyes:
Det vet jeg ikke noe om... men kan jo kanskje være at div hormoner i forkant av uttak kan gi noe utsatt mens men det vet jeg ikke :/

Altså... eg skjønner nå at jeg har altså ikke savnet lutinus LITT engang :O

Jeg pleier å ha 10-12 dagers lutealfase, og hos meg kom ikke mens før på dag 16 etter uttak når forsøket ble avbrutt pga overstimulering så det kan dessverre bli noe lengre syklus :p

Det ser ut som at dette virkelig var gullegget vårt :D ❤❤❤
1472364178716.jpg

1472364233024.jpg

Jeg må spørre dere her jeg.. Er det vanlig med masse slim dagene før uttak?? Jeg ble plutselig kvalm i går kveld og når jeg gikk på do nå hadde jeg masse slim, en stor klump (beklager detaljer). Ikke synes jeg at jeg kjenner noe i magen lenger heller. Kan jeg ha hatt eggløsning av meg selv?

Back
Topp