Discotjukken
Elsker forumet
Så gode nyheter!Endelig en liiten glanyhet!!til tross for slappe spermier, kun 1/18 egg hvor 8 ble befrukta, hadde vårt ene lille gullegg overlevd til i dag, og ble lagt på frys❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gode nyheter!Endelig en liiten glanyhet!!til tross for slappe spermier, kun 1/18 egg hvor 8 ble befrukta, hadde vårt ene lille gullegg overlevd til i dag, og ble lagt på frys❤❤❤
Usj det er så tungt med slike dagerDa er jeg redd det kanskje ikke går det forsøket her heller... I kveld har det vært lysebrun lutinusrester som kommer ut. Jeg spotter alltid før mens, så er redd den kommer om et par dager.Trist i kveld, hadde sånn inderlig trua det forsøket her.
![]()
Oioioi!!! Se der ja!! ❤❤ håper på terminspire!!Endelig en liiten glanyhet!!til tross for slappe spermier, kun 1/18 egg hvor 8 ble befrukta, hadde vårt ene lille gullegg overlevd til i dag, og ble lagt på frys❤❤❤
Det vet jeg ikke noe om... men kan jo kanskje være at div hormoner i forkant av uttak kan gi noe utsatt mens men det vet jeg ikke :/Kommer mens 14 dager etter uttak når man har hatt abrutt forsøk? Eller teller man dager etter lutinus? Vil bare den hersens tanta skal komme lynkjapt nå!![]()
Jeg pleier å ha 10-12 dagers lutealfase, og hos meg kom ikke mens før på dag 16 etter uttak når forsøket ble avbrutt pga overstimulering så det kan dessverre bli noe lengre syklusKommer mens 14 dager etter uttak når man har hatt abrutt forsøk? Eller teller man dager etter lutinus? Vil bare den hersens tanta skal komme lynkjapt nå!![]()
Hurra!
Gratulerer så masse!!
Åh så fantastiskGratulerer så mye frøken, dette er vel fortjent
![]()
Tuuuuuusen takk!! Er i lykkerus ❤❤❤❤Hurra!Gratulerer!!
![]()
Gratulerer
Woooow, helt fantastisk!!! Gratulerer så utrolig masse<33
Gratulerer såååå mye
Gratulerer