August 2016

Egget hadde ikke utviklet seg videre. Er helt knust :( Jeg har alltid hatt veldig god befruktning, så skjønner ikke hva som har skjedd nå :(

Egget hadde ikke utviklet seg videre. Er helt knust :( Jeg har alltid hatt veldig god befruktning, så skjønner ikke hva som har skjedd nå :(

så trist, sender over en stor god varm trøsteklem...håper og krysser alt jeg har for neste gang går det bra..ventetiden er det værste..så lang prosess

jeg har og fått dårligere resultater de siste gangene...

Nei nei nei :(

Tusen takk for gode ord alle sammen. Jeg blir helt rørt jeg. :Heartred Hadde ikke trodd at det skulle være så tøft at det ikke ble innsetting. Jeg syns faktisk dette er mye verre enn negativ test. Jeg fikk lissom aldri en sjanse nå...

Da takker jeg for meg og følge her i August klubben. Måtte dere snu trenden nå og få masse positive tester. Jeg heier på dere. Lykke til alle sammen :wav

Tusen takk for gode ord alle sammen. Jeg blir helt rørt jeg. :Heartred Hadde ikke trodd at det skulle være så tøft at det ikke ble innsetting. Jeg syns faktisk dette er mye verre enn negativ test. Jeg fikk lissom aldri en sjanse nå...

Da takker jeg for meg og følge her i August klubben. Måtte dere snu trenden nå og få masse positive tester. Jeg heier på dere. Lykke til alle sammen :wav

Så utrolig trist å høre. Jeg skjønner godt hvordan du har det. Dette gamet her er jo ikke lett. Ikke gi opp motet :)
Jeg blir litt dyster av de negative resultatene i august gruppen. Håper det kommer positive ting snart :)

Forstår så godt hva du føler. Første forsøket mitt ble jo også slik. Til tross for 10 egg ut så ble det ingen å sette inn. Sender deg en stor klem og tenker på deg! Håper inderlig at du ikke må vente så lenge til neste forsøk og at du snart får en liten spire ❤

Hei. Jeg har spørsmål til de som er eller har vært gravid ved ivf. Jeg lurer på er det vanlig å ikke ha ømme pupper i rugetiden? Jeg har hatt veldig ømme pupper når jeg gikk på sprøyter men etter uttak blir de mykere hver dag og nå er nesten helt normale. Og smerter i ryggen ikke direkte smerte men sånn lignende på menssmerter men i ryggen ikke i magen er det vanlig?
Er på rugedag 3 eller 4, hadde innsett på mandag:)
Håper noen kan svare:)

Telefonen kom endelig, egget har overlevd og ser bra ut. Bare timer igjen til innsett :D

Så flott! Gratulerer med (snart) rugerstatus :D

Back
Topp