Vet du om de tiner ett og ett egg? Eller hvordan fungerer opptining?Hurra!!! 1 egg overlevde opptining
Det er GULLEGGET!
Innsett om ett par timer. Tenk at snart er jeg ruger igjen. Åååååå!!! Jeg ønsker så inderlig at denne skal feste seg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du om de tiner ett og ett egg? Eller hvordan fungerer opptining?Hurra!!! 1 egg overlevde opptining
Det er GULLEGGET!
Innsett om ett par timer. Tenk at snart er jeg ruger igjen. Åååååå!!! Jeg ønsker så inderlig at denne skal feste seg...
Vet du om de tiner ett og ett egg? Eller hvordan fungerer opptining?
Jeej kontroll overstått og utak til onsdag![]()
Så bra!! Hvor mange forlikkler kunne de se? Store?Så bra!! Hvor mange forlikkler kunne de se? Store?
Vet du om de tiner ett og ett egg? Eller hvordan fungerer opptining?
Lurer litt på det med tiningen selv.
Vet jo at det kommer an på om de er fryst inn sammen på et strå eller separat, men det har de ikke gitt noe beskjed om.
Er de sammen på samme strå, så må de jo tine begge..
Flott!!Jeej kontroll overstått og utak til onsdag![]()
Så rart de ikke gir beskjed om de har fryst dem sammen eller separat.
Tror det er mye forskjeller fra klinikk til klinikk, men for min del har de alltid hatt to sammen om det har vært mange nok. Øker sjansene for innsett på fryseforsøk for stort sett så er det bare ett som overlever.
Jeg tipper at det er 3 par, men spørDette må jeg visst spørre om når jeg skal inn om ti dager da
jeg har jo hele seks egg i frysa, så interessant å vite om det er tre par eller seks single![]()
7 på høyre side var 4 store og 3 litt mindre. Venstre side så de kun en liten, men den eggstokken trur jeg er ødelagt av endo for er ikke vært så mye funksjon på den sida med tanke på at jeg går på doser på 300. Så da skulle jeg fortsette dosa og sette eggløsning sprøyta på mandag kveld
Endelig ruger![]()
Kan bade om en uke. Passer perfekt at ferien starter om en uke![]()
Da begynte jeg med spray i går, og var til ultralyd og scratching. Siste forsøk, så nå håper jeg det går!
Er det noen som har prøvd osteopat behandling for barnløshet? Kom over en side hvor det stod at de kunne hjelpe...
Takk! Jeg er litt ferdig med hele opplegget, så har egentlig begynt å forberede meg til adopsjon. Men hadde vært digg å fått det til selv og.Så godt å endelig være i gang med sprayDet skal gå denne gangen, det bestemmer jeg. Har stor tro på scratching
![]()
Har ikke prøvd osteopat nei.
Jeg er også usikker.. Etter MAen er jeg redd jeg blir nervevrak neste gang. "Ulempen" synes jeg med å være sykemeldt i rugetiden er hva jeg skal si på jobben om jeg ikke blir gravid og skal tilbake. Jeg er en sånn som forteller hva slags syk jeg har vært hvis jeg har vært borte. De har jo ikke noe med det, men man sier jo ofte hva det er liksom.Hva tenker dere jenter om sykemelding i rugetiden? Nå er jeg i full jobb med mye stress og mye løft. Tror ikke at det vil være noe problem for meg å få det av fastlegen min, siden jeg hadde en SA ved forrige forsøk.. Men så er det denne samvittigheten ovenfor jobben da...![]()
Takk! Jeg er litt ferdig med hele opplegget, så har egentlig begynt å forberede meg til adopsjon. Men hadde vært digg å fått det til næseøv og
Kan være han forandrer mening dersom man ikke har andre muligheter tilslutt. Noe jeg for alle del ikke håper for dere! Før vi prøvde å få barn sa jeg alltid at jeg kunne tenke meg å adoptere, så det går fint egentlig. Men tenkte jeg at jeg skulle få biologiske barn i tillegg da. Nå er vi i gang med å lære oss spansk, det er et krav når man skal adoptere fra Latin-AmerikaAdopsjon er ett godt alternativ daJeg har tenkt mye på det selv og ønsker det om ikke prøverør kan hjelpe oss.
Men sambo har ikke lyst å adoptere..![]()
Så da får vi bare fortsette å gå privat hvis ikke vi kommer i mål offentlig...
Samme her.. Jeg kommer eventuelt til å si grunnen til at jeg blir borte. Synes det er et vanskelig valg.. Tror jeg får ta meg en tur til fastlegen etterhvert.Jeg er også usikker.. Etter MAen er jeg redd jeg blir nervevrak neste gang. "Ulempen" synes jeg med å være sykemeldt i rugetiden er hva jeg skal si på jobben om jeg ikke blir gravid og skal tilbake. Jeg er en sånn som forteller hva slags syk jeg har vært hvis jeg har vært borte. De har jo ikke noe med det, men man sier jo ofte hva det er liksom.