August 2016

Off, mente jo ikke å skremme deg :( ❤ Selv om det var slik det skjedde med meg så kan jeg betrygge deg med at jeg har lest om MANGE der 1 egg har blitt befruktet og det har vist seg å være gullegget, og slik skal det bli for deg! ❤

Det trodde jeg ikke heller, kjære deg:) ❤ Er vel bare litt negativ ladet akkurat nå:rolleyes:

Det hadde stoppet opp:( Magefølelsen hadde rett. Neste gang blir det icsi... herregud, enda mer venting... Jeg tror jeg blir gal:mad:

Nei og nei :( Så utrolig trist å høre.
Det er lov å være skuffa nå og gråte og skrike.

Sender deg en stor klem med ønske om svært mye bedre lykke neste gang :Heartred:Heartred

Her ble det 18egg og totalfrys!:) kjenner det egentlig er ganske greit!:) kroppen min har takla medisinene ganske dårlig. Derfor blir det greit å ta det i egen syklys:)

Her ble det 18egg og totalfrys!:) kjenner det egentlig er ganske greit!:) kroppen min har takla medisinene ganske dårlig. Derfor blir det greit å ta det i egen syklys:)

Liker optimismen din :)
Gratulerer med kjempefin fangst :) Måtte det bli innsett av gullegg når kroppen er klar :)

Det hadde stoppet opp:( Magefølelsen hadde rett. Neste gang blir det icsi... herregud, enda mer venting... Jeg tror jeg blir gal:mad:

sender en god varm klem <3 ventetid er det værste med denne prossessen for det gjør den så lang.. krysser alt jeg har for deg neste gang...

Uff :( :( ja neste gang må det bli ICSI ♡ ventingen er det værste med prosessen så det skjønner jeg er tøft. Svær god klem fra meg ♡ tro meg tiden kan plutselig fly, jeg har hatt en tvungen pause siden forrige forsøk og det er 1 år siden. Du må finne en eller noen ting i hverdagen å fokusere på, det være baking eller trening eller lese bok osv :)

Samme her :( Skal til samtale hos Hausken neste mandag så får se hvordan vi går videre med prosessen da :nailbiting:

Ånei ikke du også :( Sender deg en stor klem og håper at et helt nytt opplegg kan gjøre susen :)

Takk snille dere :Heartred:Heartred Skuffelsen var stor i morges men tenker man må gå videre så nå er det mer fokus på forsøk nummer 2 :dance008

Forsøket var hos Hausken men nå håper jeg at Jon kan bruke erfaringen fra denne runden til å komme opp med en super plan for neste gang :book1 Leser at man må vente en syklus før man setter i gang et nytt forsøk, vet noen om det gjelder når det ikke ble noe innsetting også?

Takk snille dere :Heartred:Heartred Skuffelsen var stor i morges men tenker man må gå videre så nå er det mer fokus på forsøk nummer 2 :dance008

Forsøket var hos Hausken men nå håper jeg at Jon kan bruke erfaringen fra denne runden til å komme opp med en super plan for neste gang :book1 Leser at man må vente en syklus før man setter i gang et nytt forsøk, vet noen om det gjelder når det ikke ble noe innsetting også?

Vet så inderlig godt hvordan du har det i dag❤ Det er greit å bare få det ut. Tårer, sinne frustrasjon. Så gjerne en prat med noen som forstår deg. Jeg har kommet over det verste nå og venter bare på telefon fra fertilitetsklinikken:)

Jeg fikk beskjed av hun som ga med de dårlige nyhetene om å vente på mens nå om noen dager. Så må jeg vente på neste mens. Greia med meg er at jeg får ikke blødning av meg selv, så da kan de sikkert bare bestemme en dag:) Jeg begynte bare rett på medisiner uten noen blødning.

Uff :( :( ja neste gang må det bli ICSI ♡ ventingen er det værste med prosessen så det skjønner jeg er tøft. Svær god klem fra meg ♡ tro meg tiden kan plutselig fly, jeg har hatt en tvungen pause siden forrige forsøk og det er 1 år siden. Du må finne en eller noen ting i hverdagen å fokusere på, det være baking eller trening eller lese bok osv :)

Takk❤ Var ganske forberedt og satt faktisk klar med telefonen i hånda da de ringte. Men det gjør sabla vondt uansett. Tok meg en liten kjøretur og fikk lufta hodet litt. Snakka ut med kjæresten og er mye mer avslappet nå:)

Håper alt ordner seg for deg❤ Du har ventet lenge nå på nytt forsøk❤ klem fra meg

Back
Topp