Prøverøret
Glad i forumet
Nei og neiSå utrolig trist å høre.
Det er lov å være skuffa nå og gråte og skrike.
Sender deg en stor klem med ønske om svært mye bedre lykke neste gang![]()
Takk kjære deg❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei og neiSå utrolig trist å høre.
Det er lov å være skuffa nå og gråte og skrike.
Sender deg en stor klem med ønske om svært mye bedre lykke neste gang![]()

Jeg begynte bare rett på medisiner uten noen blødning.
Iiiik, litt over 1 døgn bare til inseminasjonKlarer ikke helt forklare hvor lettet og glad jeg er for at vi endelig får en sjanse til å bli gravide. Siste dokumenterte EL var i desember, men da jeg mest sannsynlig hadde en kjemisk i slutten av april hadde jeg jo EL da også. Likevel deilig da dette kun er 3-4 eggløsningen vi har hatt siden mai 2015
Men dere som har vært gjennom AIH - fikk dere lutinus eller lignende etter inseminasjonen?
Ååå, så glad på dine vegne for at dette funket
Det blir så innmari spennendeNå skal det bli full klaff altså!
Jeg fikk aldri noe støttemedisin ved mine AIH, men vet jo du har fått litt mer og litt annet enn det jeg fikk, så mulig de gir deg noe (?) Jeg tok kun Letrozol.
Ok, takk for svarJa sånn ja, da henger jeg med.
Man kan bli veldig øm av spray og sprøyter også .. Nå er jeg på dag 12, og det begynte å slippe i går.
Men dette er jo veldig individuelt![]()
Hei, tenkte bare nevne at det beste for kroppen (finnes en del forskning) er at man har en blødning slik at slimhinnen blir ordentlig tynn før den bygges opp igjenJeg har også manglende TR av meg selv, og startet ene syklusen rett på uten blødning. Da var slimhinnen ekstremt mye dårligere enn hva den var syklusen etter (med TR først). Bare lurt å tenke på i forhold til å ha de beste forholdene til innsett
![]()
Jeg måtte da fordi eggstokkene var store etter stimTakk snille dereSkuffelsen var stor i morges men tenker man må gå videre så nå er det mer fokus på forsøk nummer 2
Forsøket var hos Hausken men nå håper jeg at Jon kan bruke erfaringen fra denne runden til å komme opp med en super plan for neste gangLeser at man må vente en syklus før man setter i gang et nytt forsøk, vet noen om det gjelder når det ikke ble noe innsetting også?
Det ble ingen blastoer på frys, men satser på at vi ikke trenger det nå som jeg ruger på gullegget![]()
De dyrket alle, så ingen på frys. Jeg velger å være positiv så satser på at dette gullegget er det eneste vi trenger ❤Det var jo litt synd da... Fryste de noen egg på fredag eller dyrket de alle?
Men uansett, frys eller ei, det ER gullegget du ruger på nå![]()
Vet ikke helt hva som er ordentlig tynn slimhinne, men min har vært på 2-3 mm før alle forsøk jeg har hatt. Pergotime, letrozol, inseminering og nå ved IVF forsøket![]()
Det ble ingen blastoer på frys, men satser på at vi ikke trenger det nå som jeg ruger på gullegget![]()
De dyrket alle, så ingen på frys. Jeg velger å være positiv så satser på at dette gullegget er det eneste vi trenger ❤
De sier jo at slimhinnen bør være over 7 mm ved inseminasjon og uttak, vet ikke helt når du fikk målt den. Før medisin eller rett før eggløsning/uttak?![]()
Før jeg startet med medisiner![]()
Det hadde stoppet oppMagefølelsen hadde rett. Neste gang blir det icsi... herregud, enda mer venting... Jeg tror jeg blir gal
![]()
Nei og nei!!![]()
Krysset alt jeg hadde for deg i dag ❤ Så utrolig leit å å lese. Sender deg en stor klem. Håper at dere får kommet i gang på nytt raskt.
Ja, det var fryktelig kjedeligMen tusen takk for at du håpet det beste❤ vet ikke hvor lang tid det MÅ gå før man får starte. Noen andre som vet?