August 2016

Nå syns jeg det er for mye elendighet her i Augustklubben :( Kjemisk, overstimuli og avbrutte forsøk pga ingen egg...
Det er på tide at trenden snur for denne gruppa om det ikke skal bli den mest dystre statistikken på lange tider.

Så ville bare heie litt ekstra på alle som fortsatt henger med!
:wav

Jeg begynte bare rett på medisiner uten noen blødning.

Hei, tenkte bare nevne at det beste for kroppen (finnes en del forskning) er at man har en blødning slik at slimhinnen blir ordentlig tynn før den bygges opp igjen :) Jeg har også manglende TR av meg selv, og startet ene syklusen rett på uten blødning. Da var slimhinnen ekstremt mye dårligere enn hva den var syklusen etter (med TR først). Bare lurt å tenke på i forhold til å ha de beste forholdene til innsett :)

Iiiik, litt over 1 døgn bare til inseminasjon :D Klarer ikke helt forklare hvor lettet og glad jeg er for at vi endelig får en sjanse til å bli gravide. Siste dokumenterte EL var i desember, men da jeg mest sannsynlig hadde en kjemisk i slutten av april hadde jeg jo EL da også. Likevel deilig da dette kun er 3-4 eggløsningen vi har hatt siden mai 2015 :)

Men dere som har vært gjennom AIH - fikk dere lutinus eller lignende etter inseminasjonen?

Iiiik, litt over 1 døgn bare til inseminasjon :D Klarer ikke helt forklare hvor lettet og glad jeg er for at vi endelig får en sjanse til å bli gravide. Siste dokumenterte EL var i desember, men da jeg mest sannsynlig hadde en kjemisk i slutten av april hadde jeg jo EL da også. Likevel deilig da dette kun er 3-4 eggløsningen vi har hatt siden mai 2015 :)

Men dere som har vært gjennom AIH - fikk dere lutinus eller lignende etter inseminasjonen?

Ååå, så glad på dine vegne for at dette funket :)
Det blir så innmari spennende :) Nå skal det bli full klaff altså!

Jeg fikk aldri noe støttemedisin ved mine AIH, men vet jo du har fått litt mer og litt annet enn det jeg fikk, så mulig de gir deg noe (?) Jeg tok kun Letrozol.

Ååå, så glad på dine vegne for at dette funket :)
Det blir så innmari spennende :) Nå skal det bli full klaff altså!

Jeg fikk aldri noe støttemedisin ved mine AIH, men vet jo du har fått litt mer og litt annet enn det jeg fikk, så mulig de gir deg noe (?) Jeg tok kun Letrozol.

Takk ❤ Åh, jeg håper det. Lei hele opplegget nå, og syns vi har vært gjennom nok :) Håper for deg også! Ikke lenge til testdato :D

Ja, jeg fikk jo både letrozol, menopur og orgalutran (pluss da ovitrelle). I tillegg har jeg mistet 2 ganger tidlig, men jeg holder nok en knapp på at jeg slipper det denne runden. Får heller be om det om det ikke blir klaff ;)

Det ble ingen blastoer på frys, men satser på at vi ikke trenger det nå som jeg ruger på gullegget :)

Hei, tenkte bare nevne at det beste for kroppen (finnes en del forskning) er at man har en blødning slik at slimhinnen blir ordentlig tynn før den bygges opp igjen :) Jeg har også manglende TR av meg selv, og startet ene syklusen rett på uten blødning. Da var slimhinnen ekstremt mye dårligere enn hva den var syklusen etter (med TR først). Bare lurt å tenke på i forhold til å ha de beste forholdene til innsett :)

Vet ikke helt hva som er ordentlig tynn slimhinne, men min har vært på 2-3 mm før alle forsøk jeg har hatt. Pergotime, letrozol, inseminering og nå ved IVF forsøket:)

Takk snille dere :Heartred:Heartred Skuffelsen var stor i morges men tenker man må gå videre så nå er det mer fokus på forsøk nummer 2 :dance008

Forsøket var hos Hausken men nå håper jeg at Jon kan bruke erfaringen fra denne runden til å komme opp med en super plan for neste gang :book1 Leser at man må vente en syklus før man setter i gang et nytt forsøk, vet noen om det gjelder når det ikke ble noe innsetting også?
Jeg måtte da fordi eggstokkene var store etter stim:)

Det ble ingen blastoer på frys, men satser på at vi ikke trenger det nå som jeg ruger på gullegget :)

Det var jo litt synd da... Fryste de noen egg på fredag eller dyrket de alle?
Men uansett, frys eller ei, det ER gullegget du ruger på nå :)

Det var jo litt synd da... Fryste de noen egg på fredag eller dyrket de alle?
Men uansett, frys eller ei, det ER gullegget du ruger på nå :)
De dyrket alle, så ingen på frys. Jeg velger å være positiv så satser på at dette gullegget er det eneste vi trenger ❤

Vet ikke helt hva som er ordentlig tynn slimhinne, men min har vært på 2-3 mm før alle forsøk jeg har hatt. Pergotime, letrozol, inseminering og nå ved IVF forsøket:)

De sier jo at slimhinnen bør være over 7 mm ved inseminasjon og uttak, vet ikke helt når du fikk målt den. Før medisin eller rett før eggløsning/uttak? :)

De dyrket alle, så ingen på frys. Jeg velger å være positiv så satser på at dette gullegget er det eneste vi trenger ❤

Jeg har godfølelsen for deg og egget du ruger på :)

Før jeg startet med medisiner:)

Hm, rart den er såpass tynn da uten blødning. Husker ikke hvor tykk min var (under 3 mm i hvert fall) på dag 3 og legen mente da den var i tykkeste laget for medisinoppstart. Men da hadde jeg jo fortsatt et par dager igjen å blø :)

Det hadde stoppet opp:( Magefølelsen hadde rett. Neste gang blir det icsi... herregud, enda mer venting... Jeg tror jeg blir gal:mad:

Nei og nei!! :( :( Krysset alt jeg hadde for deg i dag ❤ Så utrolig leit å å lese. Sender deg en stor klem. Håper at dere får kommet i gang på nytt raskt.

Nei og nei!! :( :( Krysset alt jeg hadde for deg i dag ❤ Så utrolig leit å å lese. Sender deg en stor klem. Håper at dere får kommet i gang på nytt raskt.

Ja, det var fryktelig kjedelig:( Men tusen takk for at du håpet det beste❤ vet ikke hvor lang tid det MÅ gå før man får starte. Noen andre som vet?

Ja, det var fryktelig kjedelig:( Men tusen takk for at du håpet det beste❤ vet ikke hvor lang tid det MÅ gå før man får starte. Noen andre som vet?

Mulig du får starte allerede etter neste mens siden du ikke hadde innsett allikevel. Tror egentlig det, men jeg ville sendt de en mail for å høre. Man tar nesten som selvfølge at man får innsett iallefall, skikkelig ekstra slag i trynet det der :( :(

Back
Topp