Attpåklatten blir storebror?

3DPO - kjente på toget hjem at hjernen begynte å jobbe i mot meg. Ut av bobla som har beskytta meg fra å bli besatt av symptomer, tegn, følelser, utålmodighet. Og selvfølgelig har jeg masse symptomer, for hormonmessig ER jeg jo gravid pga Otrivelle. Konstante murringer, stikk, ømme bryst. Dagene fram til 10DPO blir en lang og falsk berg og dalbane jeg ikke har lyst å være med på. :smiley-angry003

9 DPO - i natt har jeg sovet sååå dårlig. Våknet mange ganger og ligget våken lenge hver gang. Og hver eneste søvnperiode drømte jeg at dagens strek var sterkere :pompus:

Dagens test:
Blenda!
Da er hvertfall ovitrelle ute. :smug:

Tegn:
:drunken_smilie Kvise på kinnet
:drunken_smilie Tyngdefølelse under trusekanten, som om det ligger en vekt nederst på magen.
:drunken_smilie Stikking/prikking på høyre side
:drunken_smilie Søvnvansker

Kan alle disse tegnene være lutealfase før mens:
Ja, utenom at jeg pleier å få tjukke underhudskviser på haka, ikke små søte hvite som nå.
Men på grunn av ovitrelle så antar jeg det kan være det.

Magefølelsen:
Den er ikke så skråsikker som den har vært de siste dagene. :D

Vedlegg

• IMG_6294.jpeg
    IMG_6294.jpeg
    394,8 KB · Visninger: 24
10DPO - Får oppdatere litt mens jeg venter på at klokka skal segle seg avgårde. Jeg mister å får håp hvert minutt, og dagens begivenheter hjelper ikke akkurat.

Dagens test:
Well this is where it gets forvirrende og irriterende.
I går morgenurin - Negativ Wondfo Early.
I går ettermiddag - svaaak positiv Wondfo og MakeSure…? :smiley-angry003
I dag morges - enda svakere strek Wondfo og MakeSure. Negativ Easy@home. :shifty:
I dag formiddag- MakeSure har sterkere strek enn i går ettermiddag. :facepalm:

(Her skjønner jeg at jeg bare surrer, og tenker det er lurt å ta en Easy@Home, siden den tross alt var negativ, og om stigningen på MakeSure er reel bør det være strek på denne nå?
Selvfølgelig klarte jeg ikke holde meg mer enn 2 timer.
Ikke fordi jeg måtte på do, men fordi jeg ikke orker å vente på ting.)

I dag ettermiddag - svak strek/skygge på Easy@home. :oops:

Tegn:
:duckie Enda flere kviser.
:duckie Tyngde følelse nederst i magen, men også en del murringer.
:duckie Sover SÅ dårlig, våkner ofte å tror det er morgen, får ikke sove igjen osv.

Kan det være mensen på vei?:
Ja, spesielt pga mensmurringene som kom i dag. Selv om sist jeg sov så dårlig som nå var når jeg var gravid før jul.
Derimot har tempen sunket litt i natt, men den kommer fra klokka - så stoler ikke på den som eneste svar.

Magefølelsen:
Den forandrer seg hvert minutt. Men det var jo en følelse som fikk meg til å stupe i bilen å kjøpe tester i lunchen. Visste at den streken ville være sterkere. Samtidig tror jeg at mensen er på vei og at dette bare er kroppen min som spiller meg nok ett «morsomt» lite puss. :hilarious:

——————————————————

Sååå nå sitter jeg her å kniper igjen så jeg kan ta en ny test før jeg legger meg :hilarious:

10DPO - Får oppdatere litt mens jeg venter på at klokka skal segle seg avgårde. Jeg mister å får håp hvert minutt, og dagens begivenheter hjelper ikke akkurat.

Dagens test:
Well this is where it gets forvirrende og irriterende.
I går morgenurin - Negativ Wondfo Early.
I går ettermiddag - svaaak positiv Wondfo og MakeSure…? :smiley-angry003
I dag morges - enda svakere strek Wondfo og MakeSure. Negativ Easy@home. :shifty:
I dag formiddag- MakeSure har sterkere strek enn i går ettermiddag. :facepalm:

(Her skjønner jeg at jeg bare surrer, og tenker det er lurt å ta en Easy@Home, siden den tross alt var negativ, og om stigningen på MakeSure er reel bør det være strek på denne nå?
Selvfølgelig klarte jeg ikke holde meg mer enn 2 timer.
Ikke fordi jeg måtte på do, men fordi jeg ikke orker å vente på ting.)

I dag ettermiddag - svak strek/skygge på Easy@home. :oops:

Tegn:
:duckie Enda flere kviser.
:duckie Tyngde følelse nederst i magen, men også en del murringer.
:duckie Sover SÅ dårlig, våkner ofte å tror det er morgen, får ikke sove igjen osv.

Kan det være mensen på vei?:
Ja, spesielt pga mensmurringene som kom i dag. Selv om sist jeg sov så dårlig som nå var når jeg var gravid før jul.
Derimot har tempen sunket litt i natt, men den kommer fra klokka - så stoler ikke på den som eneste svar.

Magefølelsen:
Den forandrer seg hvert minutt. Men det var jo en følelse som fikk meg til å stupe i bilen å kjøpe tester i lunchen. Visste at den streken ville være sterkere. Samtidig tror jeg at mensen er på vei og at dette bare er kroppen min som spiller meg nok ett «morsomt» lite puss. :hilarious:

——————————————————

Sååå nå sitter jeg her å kniper igjen så jeg kan ta en ny test før jeg legger meg :hilarious:
Så spennende! :excited001

Alle tre tørket. Første fra i morges, så ettermiddag og siste fra i kveld. Mulig det er en liten skygge på den fra på morgenurin som kom etter tørke, men ser jo noe økning på de to andre. Nå skal jeg gi meg med analysen for i kveld. :hilarious:

RIP kamerarullen min med 10.000 bilder av ulike tester.

Åja og klarte selvfølgelig å børste vekk halve testen når jeg skulle fjerne en lo.

Vedlegg

• IMG_6321.jpeg
    IMG_6321.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 47
Alle tre tørket. Første fra i morges, så ettermiddag og siste fra i kveld. Mulig det er en liten skygge på den fra på morgenurin som kom etter tørke, men ser jo noe økning på de to andre. Nå skal jeg gi meg med analysen for i kveld. :hilarious:

RIP kamerarullen min med 10.000 bilder av ulike tester.

Åja og klarte selvfølgelig å børste vekk halve testen når jeg skulle fjerne en lo.

Ser jo økning her:nailbiting: så utrolig spennende:happy093.:Heartred

11DPO - Noe er det. Hodet spinner hvert våkne sekund, men konklusjonen i dag er at noe absolutt er på gang. Om det er kjemisk, eller ett nytt svangerskap vet jeg ikke, men det er noe. Den testen som var negativ i går tidlig er jo langt fra negativ nå - så jeg har økende HCG. Hadde ikke jeg vært så tullete at jeg begynte å dra inn ulike tester, og ikke tenke på at jeg kom til å bli tom for den jeg startet med - så hadde vi kun sett positiv - negativ - positiv. Så noe er det.

Test:
Ja, testene har jo vært ett eneste kaos de to siste dagene - og mye av grunnen er nok at jeg ikke har klart å holde meg unna.
Legger uansett ved testen fra i går morges, og i dag formiddag. Om man legger godviljen til å finner en strek på den fra i går (Jeg ser ingen) , så er dagens test uansett så mye tydeligere at det kan ikke bare være rester av ovitrelle.

Tegn/Ting som er annerledes
Denne burde hete noe annet. Symptomer på at jeg holder på å bli sinnsyk eller no.

:duckie Masse murringer, strekk, stikk på høyre side og under trusekanten.
:duckie Søvnproblemer
:duckie Humørsvingninger
:duckie I dag har jeg vært helt utmatta. Sovet på formiddagen og halvsovd flere ganger på sofaen. Jeg gjør aldri det.
(Men så er jeg jo straks en mentalpasient, og da kreves det nok litt ekstra hvile.)

Kan det være helvettes mensen:
Ja. Klart det kan. Alt kan være alt, alt kan være ingenting. Men alt kan ikke være alt, og samtidig så kan det det. Og hvertfall pga den &?@! sprøyta.

Magefølelsen:
Ka du tru? Neida. Jeg har jo fortsatt en følelse da. Men den følelsen er vel bare der for å gi meg forhåpninger så fallet blir enda høyere.

Sinnstilstand:
Tar med en ny en jeg, siden jeg ser på dette innlegget at jeg virker som jeg snart hopper ut av vinduet. Kind of right, kind of wrong.
Neida, det gååår egentlig greit, men jeg er lei meg fordi den otrivellen ødlegger veldig mye av spenningen rundt testingen og gjør egentlig hele greia bare superstress. Samtidig vet jeg jo at uten den hadde jeg ikke hatt noe DPO land å teste i. Så takknemlig utakknemlig kanskje. Jeg bare forstår ikke hvorfor ingenting bare kan funke sånn som det skal.
Har bestemt meg for å ikke teste før i morgen tidlig, bør være tydelig hva som foregår da. Når det er sagt trodde jeg jo det i går også :hilarious:

————————

Vedlegg

• IMG_6304.jpeg
    IMG_6304.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 40
  • IMG_6338.jpeg
    IMG_6338.jpeg
    575,2 KB · Visninger: 39
Last edited:
11DPO - Noe er det. Hodet spinner hvert våkne sekund, men konklusjonen i dag er at noe absolutt er på gang. Om det er kjemisk, eller ett nytt svangerskap vet jeg ikke, men det er noe. Den testen som var negativ i går tidlig er jo langt fra negativ nå - så jeg har økende HCG. Hadde ikke jeg vært så tullete at jeg begynte å dra inn ulike tester, og ikke tenke på at jeg kom til å bli tom for den jeg startet med - så hadde vi kun sett positiv - negativ - positiv. Så noe er det.

Test:
Ja, testene har jo vært ett eneste kaos de to siste dagene - og mye av grunnen er nok at jeg ikke har klart å holde meg unna.
Legger uansett ved testen fra i går morges, og i dag formiddag. Om man legger godviljen til å finner en strek på den fra i går (Jeg ser ingen) , så er dagens test uansett så mye tydeligere at det kan ikke bare være rester av ovitrelle.

Denne burde hete noe annet. Symptomer på at jeg holder på å bli sinnsyk eller no.

:duckie I dag har jeg vært helt utmatta. Sovet på formiddagen og halvsovd flere ganger på sofaen. Jeg gjør aldri det.
(Men så er jeg jo straks en mentalpasient, og da kreves det nok litt ekstra hvile.)

Ja. Klart det kan. Alt kan være alt, alt kan være ingenting. Men alt kan ikke være alt, og samtidig så kan det det. Og hvertfall pga den &?@! sprøyta.

Magefølelsen:
Ka du tru? Neida. Jeg har jo fortsatt en følelse da. Men den følelsen er vel bare der for å gi meg forhåpninger så fallet blir enda høyere.

Sinnstilstand:
Tar med en ny en jeg, siden jeg ser på dette innlegget at jeg virker som jeg snart hopper ut av vinduet. Kind of right, kind of wrong.
Neida, det gååår egentlig greit, men jeg er lei meg fordi den otrivellen ødlegger veldig mye av spenningen rundt testingen og gjør egentlig hele greia bare superstress. Samtidig vet jeg jo at uten den hadde jeg ikke hatt noe DPO land å teste i. Så takknemlig utakknemlig kanskje. Jeg bare forstår ikke hvorfor ingenting bare kan funke sånn som det skal.
Har bestemt meg for å ikke teste før i morgen tidlig, bør være tydelig hva som foregår da. Når det er sagt trodde jeg jo det i går også :hilarious:

————————
Ja, det var stor forskjell mellom testene synes jeg. Håper sånn for deg :smiley-angelic001 :smiley-angelic001

Test:

Magefølelsen:

Sinnstilstand:

————————
Håper at det er baby som lager denne streken!

Test:

Magefølelsen:

Sinnstilstand:

————————
Håper :smiley-angelic001

Gratulerer så mye med spiren :talk017 :love7 :love017 :binkybaby :dummy::dummy1::cool05:dance008:gen014:dance011:happy093:hug007:love017:love7:Heartblue:Heartpink

Back
Topp