Attpåklatten blir storebror?

Jeg vet, men jeg pleier ikke ha gode dager i mine svangerskap så det er det nok lett å dra seg dit..
I går kveld, i natt og i morges har jeg plutselig fått symptomene til 900 gravide igjen. Men vet jo at det heller ikke betyr hverken det ene eller det andre. Skal bli godt å sjekke!
Hadde vært helt sinsykt om jeg skulle få oppleve ett svangerskap med faktisk dager jeg ikke er sengeliggende. :sad010
Skjønner deg, var ikke meningen å undergrave følelsene dine for de er 100 % reelle, men mer for å så tvil i «konklusjonen» din :Heartred Håper masse for deg idag og oppdater oss når du har vært på UL :smiley-angelic001 Hvis du er hjemme og det blir seige timer frem til UL så anbefaler jeg netflix serie «love on the spectrum» for å få tiden til å gå :Heartbigred

Skjønner deg, var ikke meningen å undergrave følelsene dine for de er 100 % reelle, men mer for å så tvil i «konklusjonen» din :Heartred Håper masse for deg idag og oppdater oss når du har vært på UL :smiley-angelic001 Hvis du er hjemme og det blir seige timer frem til UL så anbefaler jeg netflix serie «love on the spectrum» for å få tiden til å gå :Heartbigred

Jeg setter pris på at du gjør det. ♥️

Og takk! Hadde glemt den serien og nå er det 3 nye sesonger :smiley-bounce016

Håper på det beste for deg og babyen :Heartred Føler du at om det ikkje går denne gangen, at du ikkje vil angre seinere om du ikkje får fleire?

Vil nok angre, men tenker at det går på ett vis. Har tre nydelige barn, og ett fjerde skal ikke være på bekostning av alt for mye. Har allerede vært sengeliggende og ute av stand til å ta vare på sønnen min i snart 4 mnd fordelt på to svangerskap, så om ikke dette heller ender i baby så setter vi en strek der og ser framover. ♥️

Vil nok angre, men tenker at det går på ett vis. Har tre nydelige barn, og ett fjerde skal ikke være på bekostning av alt for mye. Har allerede vært sengeliggende og ute av stand til å ta vare på sønnen min i snart 4 mnd fordelt på to svangerskap, så om ikke dette heller ender i baby så setter vi en strek der og ser framover. ♥️
Håper på det beste for deg fremover :Heartred

Back
Topp