Attpåklatten blir storebror?

Så rart, jeg trodde de alltid måtte spørre om tillatelse?

Ja, det vil jeg tro de må - i teori. Trodde det var vanlig kutyme bare noen andre skulle være i rommet i det hele tatt så lenge de skal glo oppi hufsa di. Det må vel være kvalifisert som en sårbar situasjon. :D

CD21 - Dagen jeg skulle slutte å teste

I går gikk jeg tom for makesure strimler og bestemte meg for at jeg ikke skulle teste mer. Det har blitt en obsession som bare ikke er bra. Har testa hver dag i sikkert 20 dager. :hilarious:

Men jeg er jo meg selv lik, og i det jeg slo opp øya kom jeg på at jeg har makesure ultra sensitiv tidlig test i skapet.
Tok selvfølgelig den, for jeg ønsker åpenbart ikke meg selv noe godt.
Satt på klokka å kikka ikke så mye på den før det hadde gått 3 minutter, og den var NEGATIV.:nailbiting: Hadde lyst å gråte.
Tok en EL test, og den var også negativ!
Da fikk denne dama selvfølgelig 100% overtenning, og tok den siste sticksen jeg hadde, ukjent merke som man skal teste en dag etter forventet mens. Den var svakt positiv å holdt på og ødlegge hele dagen, men jeg velger å være blind for den.
Uansett hva så var EL testen negativ, på morgenurin, så da anser jeg det som at HCG er så lavt at jeg faktisk kan få EL (eller mens) etter hvert. Det føltes utrolig godt å kunne lukke dette kapittelet på ekte. Jeeey me!

Vedlegg

• IMG_5702.jpeg
    IMG_5702.jpeg
    449,6 KB · Visninger: 17
Back
Topp