Jeg å . Kjøpte test med ukesindikator så tar den neste uke, vil ikke Evt ødelegge helga, selv om jeg har fått håpet om at det kan gå braKrysser alt for oss begge
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å . Kjøpte test med ukesindikator så tar den neste uke, vil ikke Evt ødelegge helga, selv om jeg har fått håpet om at det kan gå braKrysser alt for oss begge
Jeg å gjør det. Hadde tenkt å ta den digitale testen imorgen tidlig, men på grunn at puppene mine er såpass ømme nå tror jeg det ei er nødvendig... rart at man ønsker seg selv vondt, men dette var godt å kjenne heheGodt du har kommet på bedre tanker må si jeg føler jeg går på tå og sjekker hele tiden om tr har kommet.
Jeg tok denne på ettermiddagen idag. Ingen flere strimmler av det merke på meg. Siste tar jeg tirsdag med ukesindikator. Føler meg rimelig sikker på at jeg er gravid å at hcg stiger. Hadde den sunket hadde den ikke blitt pos nå på ettermiddagen. Senket skuldrene litt iallefallTrodde aldri jeg skulle si dette men skulle ønske kvalmen var her dor da hadde jeg vært sikker.. For de ryggsmertene... Damn asså! Men pos test idag også og ingen blod... Må jo være bra hehe
Ja tror bare vi må lære oss og slappe mer avJeg tok denne på ettermiddagen idag. Ingen flere strimmler av det merke på meg. Siste tar jeg tirsdag med ukesindikator. Føler meg rimelig sikker på at jeg er gravid å at hcg stiger. Hadde den sunket hadde den ikke blitt pos nå på ettermiddagen. Senket skuldrene litt iallefall
Ikveld slapper jeg veldig av etter den ettermiddagstesten og ømme brystvorter og pupper. Sa til mannen at om han tar på de hyler jegJa tror bare vi må lære oss og slappe mer av
Deilig,jeg har puppevondt sånn til og fra. Men strekker sykt i livmor/eggstokk området.. Kan ikke snu meg brått...Ikveld slapper jeg veldig av etter den ettermiddagstesten og ømme brystvorter og pupper. Sa til mannen at om han tar på de hyler jeg
Det var godt å høre, var jo helt knust i noen dager. Tok ny idag ( ikke med morgenurin og der sto det 2-3 uker(er 5+5) å det stemmer for er jo litt over 3 uker siden unnfangelsen. Hadde hcg på 42 da jeg testet med blodprøve (4+0) så er nok av den typen som produserer litt seint hcg. Satser på det. Jeg fant forklaringen. Holdt den ikke lenge nok i urinen heller. Står 20 sek, jeg gjorde det i 10(puster lettet ut).Jeg er gravid etter icsi nå. Mine tester var svakere et par dager før de ble sterke igjen. Er like gravid enda, i uke 16 nå :-D Det er dette som er det skumle med å ta mange tester. Det er visst helt normalt at enkelte tester kan være svakere! Hei på graviditeten, dette går nok braa!!
Enig med mannen din! Hold deg unna testene. Du har jo masse symptomer. Den digitale viste 1-2 første gang jeg var gravid da jeg forventet den skulle vise 2-3 pluss at jeg blødde. MEN det gikk braDenne tok jeg idag, ikke med morgen urin å det burde jeg jo selvsagt ha gjort iom at jeg nå er redd iom at det burde stå 3+ (er 5+5) . Nå er jeg selvsagt redd for xu( har hørt man kan få lavere hcg stigning?, men kommer ikke til å google det å vil ikke vite for da er dagen ødelagt). Vet jo at konsentrasjonen av hcg mest sannsynlig er mindre iom at det kun hadde gått tre timer siden jeg gikk på do på morningen. Fant it at jeg hadde holdt den alt for kort nedi.
Ja det var siste jeg tok HeheEnig med mannen din! Hold deg unna testene. Du har jo masse symptomer. Den digitale viste 1-2 første gang jeg var gravid da jeg forventet den skulle vise 2-3 pluss at jeg blødde. MEN det gikk bra
Sent from my iPhone using BV Forum