Ass bef?

Krysser alt for oss begge :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg å . Kjøpte test med ukesindikator så tar den neste uke, vil ikke Evt ødelegge helga, selv om jeg har fått håpet om at det kan gå bra

Godt du har kommet på bedre tanker :) må si jeg føler jeg går på tå og sjekker hele tiden om tr har kommet.

Godt du har kommet på bedre tanker :) må si jeg føler jeg går på tå og sjekker hele tiden om tr har kommet.

Jeg å gjør det. Hadde tenkt å ta den digitale testen imorgen tidlig, men på grunn at puppene mine er såpass ømme nå tror jeg det ei er nødvendig... rart at man ønsker seg selv vondt, men dette var godt å kjenne hehe

Trodde aldri jeg skulle si dette men skulle ønske kvalmen var her dor da hadde jeg vært sikker.. For de ryggsmertene... Damn asså! Men pos test idag også og ingen blod... Må jo være bra hehe

Trodde aldri jeg skulle si dette men skulle ønske kvalmen var her dor da hadde jeg vært sikker.. For de ryggsmertene... Damn asså! Men pos test idag også og ingen blod... Må jo være bra hehe

Jeg tok denne på ettermiddagen idag. Ingen flere strimmler av det merke på meg. Siste tar jeg tirsdag med ukesindikator. Føler meg rimelig sikker på at jeg er gravid å at hcg stiger. Hadde den sunket hadde den ikke blitt pos nå på ettermiddagen. Senket skuldrene litt iallefall

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    665,2 KB · Visninger: 38
Jeg tok denne på ettermiddagen idag. Ingen flere strimmler av det merke på meg. Siste tar jeg tirsdag med ukesindikator. Føler meg rimelig sikker på at jeg er gravid å at hcg stiger. Hadde den sunket hadde den ikke blitt pos nå på ettermiddagen. Senket skuldrene litt iallefall
Ja tror bare vi må lære oss og slappe mer av :)

Ja tror bare vi må lære oss og slappe mer av :)

Ikveld slapper jeg veldig av etter den ettermiddagstesten og ømme brystvorter og pupper. Sa til mannen at om han tar på de hyler jeg

Jeg er gravid etter icsi nå. Mine tester var svakere et par dager før de ble sterke igjen. Er like gravid enda, i uke 16 nå :-D Det er dette som er det skumle med å ta mange tester. Det er visst helt normalt at enkelte tester kan være svakere! Hei på graviditeten, dette går nok braa!! :) :)

Jeg tør ikke teste så mye. Skal ta en test i sommer når vi skal besøke svigers og pakke inn og overlevere :) Får tro at spira sitter leeeenge :)

-iPhone appen-

Ikveld slapper jeg veldig av etter den ettermiddagstesten og ømme brystvorter og pupper. Sa til mannen at om han tar på de hyler jeg
Deilig,jeg har puppevondt sånn til og fra. Men strekker sykt i livmor/eggstokk området.. Kan ikke snu meg brått...

Idag har jeg så vondt i puppene mine at om noen tar på de slår jeg!

Merker ikke så mye
.. Men griner stadig en skvett

Har sluttet på crinone nå. Har ringt 2 ganger (mannen en og jeg en)å sagt jeg er gravid å lurte på ang crinone. De sa at det ikke hadde noe for seg. Kroppen skal visst produsere det selv nå

Jeg er gravid etter icsi nå. Mine tester var svakere et par dager før de ble sterke igjen. Er like gravid enda, i uke 16 nå :-D Det er dette som er det skumle med å ta mange tester. Det er visst helt normalt at enkelte tester kan være svakere! Hei på graviditeten, dette går nok braa!! :) :)
Det var godt å høre, var jo helt knust i noen dager. Tok ny idag ( ikke med morgenurin og der sto det 2-3 uker(er 5+5) å det stemmer for er jo litt over 3 uker siden unnfangelsen. Hadde hcg på 42 da jeg testet med blodprøve (4+0) så er nok av den typen som produserer litt seint hcg. Satser på det. Jeg fant forklaringen. Holdt den ikke lenge nok i urinen heller. Står 20 sek, jeg gjorde det i 10(puster lettet ut).

Last edited:
Denne tok jeg idag, ikke med morgen urin å det burde jeg jo selvsagt ha gjort iom at jeg nå er redd iom at det burde stå 3+ (er 5+5) . Nå er jeg selvsagt redd for xu( har hørt man kan få lavere hcg stigning?, men kommer ikke til å google det å vil ikke vite for da er dagen ødelagt). Vet jo at konsentrasjonen av hcg mest sannsynlig er mindre iom at det kun hadde gått tre timer siden jeg gikk på do på morningen. Fant it at jeg hadde holdt den alt for kort nedi.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    991,3 KB · Visninger: 35
Last edited:
Det er jo meg og :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Denne tok jeg idag, ikke med morgen urin å det burde jeg jo selvsagt ha gjort iom at jeg nå er redd iom at det burde stå 3+ (er 5+5) . Nå er jeg selvsagt redd for xu( har hørt man kan få lavere hcg stigning?, men kommer ikke til å google det å vil ikke vite for da er dagen ødelagt). Vet jo at konsentrasjonen av hcg mest sannsynlig er mindre iom at det kun hadde gått tre timer siden jeg gikk på do på morningen. Fant it at jeg hadde holdt den alt for kort nedi.
Enig med mannen din! Hold deg unna testene. Du har jo masse symptomer. Den digitale viste 1-2 første gang jeg var gravid da jeg forventet den skulle vise 2-3 pluss at jeg blødde. MEN det gikk bra :)

Enig med mannen din! Hold deg unna testene. Du har jo masse symptomer. Den digitale viste 1-2 første gang jeg var gravid da jeg forventet den skulle vise 2-3 pluss at jeg blødde. MEN det gikk bra :)

Ja det var siste jeg tok Hehe

Back
Topp