Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blør du eller har du smerter?Må prøve å tenke på noe annet men klarer ikke. Er så deppa å føler jeg mister
Tenker bare på testen jeg. Flyr på do hver 30 min er på jobb så er veldig kjiptBlør du eller har du smerter?
Eller tenker du på at testen i dag var svakere enn i går?
Fra mobil.
Ikke bekymre deg for den. Det kan ha vært ulik mengde fargestoff i testene, du kan ha vært på do seinere og du kan ha drukket mer. Det er mye som spiller inn her, og så lenge du ikke blør eller har smerter, må du ikke ta sorgene på forskudd!Tenker bare på testen jeg. Flyr på do hver 30 min er på jobb så er veldig kjipt
Åja, vi får se da. Jeg tenker jo selvfølgelig at det betyr dårlig lykke iom at flere vet det denne gangen (valgte å være mer åpne om det med venner) + at jeg har bestilt legetime osv allerede, men vet jo at det i det store ikke har noe betydning.Ikke bekymre deg for den. Det kan ha vært ulik mengde fargestoff i testene, du kan ha vært på do seinere og du kan ha drukket mer. Det er mye som spiller inn her, og så lenge du ikke blør eller har smerter, må du ikke ta sorgene på forskudd!
Fra mobil.
Om du bekymrer deg masse, ville jeg bestilt time hos lege for å måle hcg-stigning. Disse tallene er lettere å forholde seg til enn å tyde steker på tester. Ring i morgen tidlig og forklar at testene er blitt svakere. Du får nok komme til kjaptÅja, vi får se da. Jeg tenker jo selvfølgelig at det betyr dårlig lykke iom at flere vet det denne gangen (valgte å være mer åpne om det med venner) + at jeg har bestilt legetime osv allerede, men vet jo at det i det store ikke har noe betydning.
Men er så synd for slik ble det sist å. Var overlykkelig men så kom alle bekymringene å det ødela meg helt. Er nok veldig sårbar etter dette forsøket for har ikke vært lett med alle bivirkninger og smertefullt uttak. Har ingen egg på frys heller så må Evt igjennom et nytt forsøk fra begynnelsen!
Ja, får se hvordan jeg har det imorgen, ikke noe jeg får gjort uansett nå. Hcg var 42 igår, alt over 20 var positivt å hun sa det var et bra tall ift lengde på svangerskapet. Jeg må bare prøve å gå inn i meg selv altså, men jammen ikke lett og spes ikke etter alt detteOm du bekymrer deg masse, ville jeg bestilt time hos lege for å måle hcg-stigning. Disse tallene er lettere å forholde seg til enn å tyde steker på tester. Ring i morgen tidlig og forklar at testene er blitt svakere. Du får nok komme til kjapt
Fra mobil.
Ja absolutt <3 Tar ikke flere strimmler, kjøper en med ukesindikator imorgen på vei til jobb så får jeg ta den torsdagVil sende deg en stor klem! Vet akkurat åssen du har det... Murringene i ryggen er det som gjør det vanskelig for meg å slappe av... Men pokker ta hero nå er det vår tur!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Takk, sender klem tilbake. Vi må klare detVil sende deg en stor klem! Vet akkurat åssen du har det... Murringene i ryggen er det som gjør det vanskelig for meg å slappe av... Men pokker ta hero nå er det vår tur!
Vi skal klare det <3Takk, sender klem tilbake. Vi må klare det
Ja <3 tok crinone ista å ingen blod der heldigvisVi skal klare det <3
Supert, ikke her heller til tross for smertene.Ja <3 tok crinone ista å ingen blod der heldigvis
Jeg skal kun ta crinone i 15 dager. Har noen ekstra liggende fra frysforsøket så tar dem åJeg skal ha innsett i morgen, og bruker lutinus. Skal kun ta det i 14 dager..
Ingen blod på crinonestaven idag heller phu.Supert, ikke her heller til tross for smertene.
Krysser alt for oss beggeIngen blod på crinonestaven idag heller phu.