Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken klinikk tilhører du?Meg
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Står du fortsatt på progresteronstøtten ? Glemte å høre med Riksen hvor lenge eg skal ta crinone, så må ringe im å høreMeg
Sniker litt her, selv om jeg ikke har blitt gravid med ass. befruktning. Crinone skal tas til og med svangerskapsuke 12, men det skader jo ikke å ta en ekstra telefonStår du fortsatt på progresteronstøtten ? Glemte å høre med Riksen hvor lenge eg skal ta crinone, så må ringe im å høre
Tjohei, det må man si!!! GRATTISHører til Porsgrunn, og vi klarte det på egenhånd. Klinikken hadde gitt oss opp, men skal ta lutinus frem til UL hvertfall
Er det seriøst sant trodde det kun var i et par uker jeg. Slapp jammen meg jubelen løs litt for tidlig for å slippe crinoneSniker litt her, selv om jeg ikke har blitt gravid med ass. befruktning. Crinone skal tas til og med svangerskapsuke 12, men det skader jo ikke å ta en ekstra telefon
Fra mobil.
Stopper du nå, synker progesteronnivået ditt, noe som kan føre til spontanabort. Jeg bruker også crinone, og det kan være noe skikkelig gris! Bare 2 mnd igjen til 12 ukerEr det seriøst sant trodde det kun var i et par uker jeg. Slapp jammen meg jubelen løs litt for tidlig for å slippe crinone
Vel, kan mildt si at truseinnleggforbruket har steget kraftig de siste ukene!Husker ikke fra sist jeg...har tatt dagens dose. Fyttigrisen det er grisete
Hehe her å. I tillegg må jeg nå starte med klexane og albyl e. Hater å stikke å syns jeg har stukket nok for å bli gravid. Men nå må jeg jaggu starte igjen. Visste sånn halvveis fra før men trodde kanskje jeg slapp unnaVel, kan mildt si at truseinnleggforbruket har steget kraftig de siste ukene!
Er både klexane og albyl-e blodfortynnende?Hehe her å. I tillegg må jeg nå starte med klexane og albyl e. Hater å stikke å syns jeg har stukket nok for å bli gravid. Men nå må jeg jaggu starte igjen. Visste sånn halvveis fra før men trodde kanskje jeg slapp unna
Skal sies at jeg brukte letrozol da for uten har jeg ikke normal syklus..Tjohei, det må man si!!! GRATTIS
Er jo progresteron det å da. Var det ikke du som spurte om det inne på ass bef?Skal sies at jeg brukte letrozol da for uten har jeg ikke normal syklus..
Ja begge er blodfortynnendeEr både klexane og albyl-e blodfortynnende?
Veldig kjedelig med sprøyter da
Ring klinikken å hør, det skal jeg idag. Er individuelt.Ivf her! Skal man gå på lutinus til uke 12 og? Eg var akkurat tom dag 14, har ikkje tatt sia fredag eg Shit no blei eg nervøs!
Spurte om det inneholdt hcgEr jo progresteron det å da. Var det ikke du som spurte om det inne på ass bef?