Ass bef?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvor mange er vi? Vi som har blitt gravid på de litt alternative måten

Meg ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Står du fortsatt på progresteronstøtten ? Glemte å høre med Riksen hvor lenge eg skal ta crinone, så må ringe im å høre

Står du fortsatt på progresteronstøtten ? Glemte å høre med Riksen hvor lenge eg skal ta crinone, så må ringe im å høre
Sniker litt her, selv om jeg ikke har blitt gravid med ass. befruktning. Crinone skal tas til og med svangerskapsuke 12, men det skader jo ikke å ta en ekstra telefon ;)

Fra mobil.

Hører til Porsgrunn, og vi klarte det på egenhånd. Klinikken hadde gitt oss opp, men skal ta lutinus frem til UL hvertfall

Hører til Porsgrunn, og vi klarte det på egenhånd. Klinikken hadde gitt oss opp, men skal ta lutinus frem til UL hvertfall

Tjohei, det må man si!!! GRATTIS

Sniker litt her, selv om jeg ikke har blitt gravid med ass. befruktning. Crinone skal tas til og med svangerskapsuke 12, men det skader jo ikke å ta en ekstra telefon ;)

Fra mobil.
Er det seriøst sant trodde det kun var i et par uker jeg. Slapp jammen meg jubelen løs litt for tidlig for å slippe crinone

Er det seriøst sant trodde det kun var i et par uker jeg. Slapp jammen meg jubelen løs litt for tidlig for å slippe crinone
Stopper du nå, synker progesteronnivået ditt, noe som kan føre til spontanabort. Jeg bruker også crinone, og det kan være noe skikkelig gris! Bare 2 mnd igjen til 12 uker :D

Husker ikke fra sist jeg...har tatt dagens dose. Fyttigrisen det er grisete

Husker ikke fra sist jeg...har tatt dagens dose. Fyttigrisen det er grisete
Vel, kan mildt si at truseinnleggforbruket har steget kraftig de siste ukene!

Vel, kan mildt si at truseinnleggforbruket har steget kraftig de siste ukene!
Hehe her å. I tillegg må jeg nå starte med klexane og albyl e. Hater å stikke å syns jeg har stukket nok for å bli gravid. Men nå må jeg jaggu starte igjen. Visste sånn halvveis fra før men trodde kanskje jeg slapp unna

Hehe her å. I tillegg må jeg nå starte med klexane og albyl e. Hater å stikke å syns jeg har stukket nok for å bli gravid. Men nå må jeg jaggu starte igjen. Visste sånn halvveis fra før men trodde kanskje jeg slapp unna
Er både klexane og albyl-e blodfortynnende?
Veldig kjedelig med sprøyter da :(

Ivf her! :) Skal man gå på lutinus til uke 12 og? Eg var akkurat tom dag 14, har ikkje tatt sia fredag eg :( Shit no blei eg nervøs!

Når jeg tok ivf fikk jeg beskjed om å slutte ved POS test... Men siden jeg har problemer med egg kvaliteten og hat kjemisk før så fikk jeg beskjed nå å starte på lutinus om jeg ble gravid.. Vet det er mange som ikke bruker progesteron støtte :)

Skal sies at jeg brukte letrozol da for uten har jeg ikke normal syklus..

Er jo progresteron det å da. Var det ikke du som spurte om det inne på ass bef?

Ivf her! :) Skal man gå på lutinus til uke 12 og? Eg var akkurat tom dag 14, har ikkje tatt sia fredag eg :( Shit no blei eg nervøs!
Ring klinikken å hør, det skal jeg idag. Er individuelt.

Back
Topp