Askepott<3

Ta test i morgen å se om den blir sterkere? :)
Jeg skjønner godt det er vanskelig med det derre håpet!! Men vi må nå håpe frem til tanta kommer i alle fall:) xxl fingrene:)

Ja, tar en ny i morgen:) har tross alt 80 g tester liggende så kan teste i vei:)

Jeg lever som om jeg har el nå, er det som er mest logisk så aksjer innlagt og nå er det bare å vente i spenning :D

Ikke helt sikker på dette med dpo land. Lurer på om jeg kanskje havner l Dpo 1 i morgen? Tror jeg hadde el i dag. Fant el slim og positiv el test :) (første pos el test var i går kveld da)

Jeg skjønner godt det er vanskelig med det derre håpet!! Men vi må nå håpe frem til tanta kommer i alle fall:) xxl fingrene:)

Ja, tar en ny i morgen:) har tross alt 80 g tester liggende så kan teste i vei:)

Jeg lever som om jeg har el nå, er det som er mest logisk så aksjer innlagt og nå er det bare å vente i spenning :D

Ikke helt sikker på dette med dpo land. Lurer på om jeg kanskje havner l Dpo 1 i morgen? Tror jeg hadde el i dag. Fant el slim og positiv el test :) (første pos el test var i går kveld da)
Da har du nok enten i dag eller i morgen :) Men håper du er gravid i stedet for :P Mange får positive el-tester når de er gravide ;)

Så tydelig strek på g testene også.
Hva sa blodprøvene?
Med minsten min fikk jeg pos el test flere dager etter IKM (ca en uke) og tok derfor den siste g testen.. den var svak men pos (og lilkebror kom 36 uker senere)
Skal ringe legekontoret i dag :) testene i dag forvirrer meg enda mer. Nå føler jeg at jeg ser en rosa strek, ikke grå som i går. Også positiv el test i dag også.
Vet ikke hva jeg skal tro lenger!
Jeg har ikke hatt mensen siden 24 September så om jeg er gravid burde det nok vært veldig tydelige tester! Jaja, blodprøven gir svar:) ellers tenker jeg fortsatt at jeg hadde el i går og aksjer er lagt inn:):)

Snapchat--1300362139114946442.jpg

Vet ikke helt hva jeg skal tro lenger! Ringte legen nå og de har ikke fått svar enda så da må jeg vente til Mandag! Jaja, blir ikke ny test før Mandag, har ikke med meg graviditetstester og vi skal på hyttetur. Håpet på svar fra legen.
Tok med meg 2 el tester da så jeg kan sjekke litt der:p el testen var positiv i dag tidlig også men får nok ikke sjekket før i morgen tidlig:)
Jaja, CD 52 i dag! Kanskje allerede gravid?? Eller kanskje 1dpo? Jeg aner ikke!! :confused:

Dagens el-test ble negativ så nå får jeg bare håpe alt er ok på blodprøven:):) blir spennende dager mot desember nå! Tenk så koselig å kunne gå inn i desember med en liten spire i magen <3

Krysser :)

CD 59 og 8dpo!!
Negativ test i går og i dag, mister ikke håpet av den grunn:) tidlig enda!! Xxxx fingrene for 2 streker på testen i morgen selv om jeg bare er 9dpo :)

CD 60 og 9dpo
Negativ test i dag og, håpet/troen kan snu kjapt:p kanskje jeg forbereder meg på tanta?
Vil ikke ha tanta:/

Føler jeg skimtet en ca usynlig strek på den øverste. Syntes kun sammen med en annen test så er nok bare refleksjon.

Jaja, får se om jeg tar ny test i morgen eller om jeg venter til Mandag!
Snapchat--8309484284590865219.jpg

CD 61 og 10dpo

I dag har den usynlige streken fra i går blitt sterkere:) får håpe den blir enda sterkere i morgen:D da kan jeg begynne å håpe litt mer:)
Fått mange luresteker så får ta de med en klype salt i starten! Men om de fortsetter å øke så skal jeg begynne å tro litt mer på det:)

Det er jo gøy med streker da, bedre enn blendahvite! :)
Veldig spent på i morgen!! :D
Xxxxx fingrene for sterkere test!

Streken kom innen tidsfristen og når den tørket kom det sånn rødt greie på høyresiden. Usikker på om den er gyldig eller ei da, håper den er det siden dette skjedde når den var tørr:p

Har brukt filter men originalbildet ligger i midten:)

Back
Topp