Askepott<3

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
I dag er jeg på CD 49.
Kroppen pleier ikke å tulle slik med meg. Pleier å ha en stabil syklus på ca 30 dager.

På CD 38 testet jeg svakt positivt
På CD 39 negativt. Dagene etter det har det stort sett vært svaaakt positive tester.
Tok en CBD på CD 48 "ikke gravid"

I dag på CD 49 har jeg bestemt meg for å gå til legen så jeg har fått time til Torsdag. Så får jeg håpe mensen kommer før den tid så jeg kan ringe å avbestille legetimen:p

Jeg tenker mye om dagen og vil prøve å samle sammen div tester og hva som skjer fremover i en tråd. Derfor ble det en dagbok på meg:)

Tok forresten ut spiralen i Januar:) ikke vært aktive prøvere men nå er vi det:)

Lykke til :) Er selv på CD38 nå.

Lykke til :D

Takk:) Lykke til dere og:) pleier du å ha lange sykluser eller er det noe rart denne pp? :)
Pleier ikke det. Bruker å ha mellom 29 og 32, men så plutselig hadde jeg 41 dager sist pp og ser ut som denne blir minst like lang :(

Utrolig kjedelig! Får håpe den ikke blir så lang neste gang om du ikke allerede er gravid da:)

Hvordan er det med testinga og eventuelle symptomer?

Spent på hvor lang min blir!! Aldri hatt så lang syklus som dette før i alle fall!! Tester med el tester i mellomtiden, sånn Just in case:p

CD 50....!! Ingen tegn til tanta!
Kommer heeeelt sikkert til å svi av en test om jeg får de i posten i dag!
Jeg vet at den med 99.9 % er negativ men må nok ta en likevel! Er veldig testetøs! Tar 2 el tester om dagen nå. En på morgenen og en på kvelden! Bare for å sjekke litt.
Foreløpig er de ikke noe sterkere/svakere på morgen enn kvelden, ganske like i grunn!
Forbereder meg på jobb nå for en eventuell test! Ikke noe toalettbesøk eller drikke de neste 4 timene. Tar en test kl 19 ish om de har kommet. Da har jeg holdt meg i 4.5 timer!

Testene kom i dag! Tok med en el test i samme slengen og det kom strekene med en gang!! Så da har jeg kanskje El? På dag 50??
Tar ingen sjanser så må tyde det som at jeg har el:)
Det forklarer kanskje de ømme puppene:p

Ellers måtte jeg jo ta en graviditetstest og jeg skimter en strek! En veldig svak svak skyggestrek. Er nok ugyldig men får se i morgen hos legen! Må nok ta en blodprøve tenker jeg :)
Jeg lurer på om jeg har fått strek-syn etter all denne tydingen:p tør i alle fall ikke håpe på graviditet.. Da burde den vært ganske positiv mtp at det er 11 dager siden jeg testet den øverste her!!

Vedlegg

• Photo_Collage_Maker_TXa1oi.jpeg
    Photo_Collage_Maker_TXa1oi.jpeg
    137 KB · Visninger: 105
CD 51!!
Veldig positiv el test igjen halv 6 i dag morges! Nå skal jeg teste meg enda en gang til i kveld kl 19 som i går så får jeg se:)

Ellers har jeg nettopp vært hos legen å tatt blodprøve. Sjekker for endring av stoffskifte som kan være en årsak til tullete syklus og hcg. Jeg er nok ikke gravid, om det er noe hcg på blodprøven er det nok i så fall en MA.
Håper alt er i skjønneste orden og at min IKM faktisk er 26 November og at jeg får normal syklus neste pp:)
Må ringe legen før stengetid i morgen å håpe hun har fått svar:)

Utrolig kjedelig! Får håpe den ikke blir så lang neste gang om du ikke allerede er gravid da:)

Hvordan er det med testinga og eventuelle symptomer?

Spent på hvor lang min blir!! Aldri hatt så lang syklus som dette før i alle fall!! Tester med el tester i mellomtiden, sånn Just in case:p
Føler jeg har hatt masse graviditetssymptomer, men testet negativt i dag (12dpo) :/

Jeg skimter faktisk strek på begge g.testene dine :)
Ja, jeg ser de jeg og. Jeg tør ikke tro på det! Har en del symptomer men det passer liksom ikke mtp så laaaang syklus så får heller bli positivt overrasket, så jeg tror jeg har el nå:) men, håper jo så klart :) hadde vært helt fantastisk!! :D

Får håpe at du er det da :D er jo noen som ikke tester positivt så tidlig:)
Ja, prøver å klenge meg til håpet, men det er vanskelig med så mange negative tester :(

Ja, jeg ser de jeg og. Jeg tør ikke tro på det! Har en del symptomer men det passer liksom ikke mtp så laaaang syklus så får heller bli positivt overrasket, så jeg tror jeg har el nå:) men, håper jo så klart :) hadde vært helt fantastisk!! :D
Ta test i morgen å se om den blir sterkere? :)

Back
Topp