Askepott<3

Tok en ny i kveld, allerede blitt sterkere!! So far so good:):) spennende!! :):)
Fikk et hakk i testen pga neglen min men ikke på streken heldigvis:):)

rps20141123_222504.jpg

Øverste er originalt og nederste med filter:)

Huff, stakkars dere... kommer til å bli bombardert med testebilder om det stiger enda mer:):) skal tørre å ta en cb + på tirsdag om Testen er enda litt sterkere i morgen:):)

Jeg turte å ta en cb+ i dag siden billigstrimmelen ble mye sterkere enn den fra i går:) + kom med en gang, utrolig fantastisk følelse:Heartred
Blir en ny cb+ til Onsdag og cbd til Torsdag også har jeg bestilt legetime til Mandag:)
Må ha det "sort på hvitt" :)
rps20141124_070932.jpg

takk:D
Må jo få det inn i dagboka og hehe:P

Sneik litt på IKM 49 i sta, ser ut som du ikke er så mange dagene unna teststart selv!!
xxx fingrene for deg:):)
Tusen takk for det:). Prøver å holde meg frem til fredag:), 9dpo:). Begynner ofte altfor tidlig:). He he:).

ja, jeg begynte 7dpo. så vel først noe på 9dpo men den streken ser jeg ikke i dag haha:P ser kun den fra 10dpo:) (i går mao)
9 dpo er jo tidlig nok:)

tok nettopp en billistest igjen, måtte bare! er så herlig å se strekene hehe:)

I dag kom jeg plutselig på at Ånei... jeg hadde jo klexane sist svangerskap! Nå må jeg vel til på klexane hver dag igjen!!! :/ hm.. Håper jeg slipper unna men mest.sannsynlig gjør jeg ikke det!!

Jaja, så absolutt verdt det for lillespire<3

Ellers har jeg merket at lunta mi har blitt betraktelig kortere!!
Også i dag da jeg skulle spise middag så hadde vi nystekte Baguetter med smør på til og da smakte det ikke noe godt av smøret!! Brelett, som jeg har spist de siste 8 årene, smakte.godt i dag tidlig, plutselig smakte det ikke godt lenger! Sånn her hadde jeg ikke sist graviditet! Ikke noe jeg måtte ha eller noe slikt så det var litt spesielt.

Back
Topp