Aprilsnarr-tråden!!

Funderte på å legge ut på fb et bilde av meg og en nyfødt baby og si jeg ikke visste jeg var gravid. Informere nærmeste familie om at det kommer en spøk først da, ellers ville det vært slemt. Men kjenner ingen i nærheten med en nyfødt. Uten bilde tror jeg alle ville skjønt det var april-snar.

Du kan heller skrive noe ala; "da kom Emil til verden, 51 cm og 3460g ♡ Et sjokk for oss alle, men det gikk bra med både mor og barn"
Bruk detaljer :P
Godt mulig folk skjønner det, men.. Er jo litt av moroa :p

Har ikke lurt noen, og har heller ikke blitt lurt. Dvs, bortsett fra 6åringen som pekte på genseren min og sa "hva har du der?" For så å dra pekefingeren over nesa mi, da jeg titta ned. "Lurte deeeeg! 1.april, mamma!" :D

Ikke tenkt å lure noen men regner med de klassiske "jeg er gravid" postene dukker opp på facebook igjen :p at folk ikke lærer, den begynner å bli rimelig gammel nå...
Haha det er derfor eg ikke kan gi den gode nyheten i dag for da ville alle tro eg bare tulle :-P er akkurat 12 uker i dag

Haha det er derfor eg ikke kan gi den gode nyheten i dag for da ville alle tro eg bare tulle :-P er akkurat 12 uker i dag
Gratulerer med 12 uker :)

Jeg prøvde jo å lure kollegaene på jobben i dag med det jeg la ut nesten først i tråden.

Men de gikk ikke på den gitt :-P

Har ikke lurt noen, men la ut nyheten om graviditeten i dag. Er 17+3 så tenkte at "verden" skulle få vite. Tanken va jo å spøke litt med de som ikke ville tro, men utrolig nok valgte noen å slenge med leppa å si at "man burde ikke gjøre slik av hensyn til andre" blalabla... Ble rett å slett litt lei. Det går jo ann å spør på me en skikkelig måte før man beskylder andre for å være slem å tankeløs:(

Har ikke funnet på noe morsomt å lure noen med, og heller ikke blitt lurt selv... så sånn sett har det vært en kjedelig dag :P

Har ikke lurt noen, men la ut nyheten om graviditeten i dag. Er 17+3 så tenkte at "verden" skulle få vite. Tanken va jo å spøke litt med de som ikke ville tro, men utrolig nok valgte noen å slenge med leppa å si at "man burde ikke gjøre slik av hensyn til andre" blalabla... Ble rett å slett litt lei. Det går jo ann å spør på me en skikkelig måte før man beskylder andre for å være slem å tankeløs:(

Hva sa du da? Det er lov å bare ignorere slike poster på Facebook, man må ikke ta av fordi noen kan ta seg nær av en spøk. Jeg er litt delt om jeg synes om å spøke med graviditet, men samtidig så kan man ikke begrense seg selv hele tiden fordi det alltid finnes noen som blir støtt.
Og man kjefter bare ikke på noen for en slik spøk! Så kjipt å få en slik reaksjon da :-(

Dårlig gjort!

Hva sa du da? Det er lov å bare ignorere slike poster på Facebook, man må ikke ta av fordi noen kan ta seg nær av en spøk. Jeg er litt delt om jeg synes om å spøke med graviditet, men samtidig så kan man ikke begrense seg selv hele tiden fordi det alltid finnes noen som blir støtt.
Og man kjefter bare ikke på noen for en slik spøk! Så kjipt å få en slik reaksjon da :-(
Er ikke så nøye hva de sa ordrett. Var iaff ikke tvil om at vi var fæle som valgte å "tulle" med noe slik. Jeg gidder ikke å skrive en pm til hver enkelt det gjaldt, men blir jo gøy når vi kan dele bilder av "aprilspøken" når vi har vært på o.ul. Jeg er hormonell å skal jo så lite til før jeg tar til meg noe. Det var og andre mange som ikke tror på oss, men de hadde vette til å holde ting for seg selv heldigvis! Har selv ei venninde som har vært prøver i 2 år og det kunne ikke falt meg inn å legge ut en falsk graviditet status på face..

Prøvde meg :P men greide ikke, finner aldri på noe bra :P har heller ikke blitt lurt

Kjedelig at det ble sånn da, men in their faces når du kan "bevise" det!!! :)

Ja :) kan jo bevise no og, men å legge ut magebildet gjør jeg bare ikke:p
Hehe, skjønner. :) Men håper de føler seg rimelig dumme når de finner ut at du ikke tullet. Snakk om å ødelegge gleden liksom. ;) Seff litt risky når man deler sånt 1. april, men folk trenger jo ikke ble frekke liksom. :o

Back
Topp