Aprilsnarr-tråden!!

Gjenstår å se, satser på å lure sønnen min, og alle barna i barnehagen, og prøver å ikke la meg lure selv :p

Nja jeg er snill av meg jeg da;)

Må vel lure elevene mine idag :p

Skal ikke lure noen,blir sikkert lurt :p

Ikke tenkt å lure noen men regner med de klassiske "jeg er gravid" postene dukker opp på facebook igjen :p at folk ikke lærer, den begynner å bli rimelig gammel nå...

Blir nok ikke å lure noen, men blir helt sikkert lurt av noen selv :P
Høres ut som meg - prøver jo å komme på hvilken dato det er når jeg hører /leser noe helt utrolig, men av og til går jeg fem på :P

Ble lurt av lillebroren min. Gikk nesten på den.
Han sa han hadde havna på glattcelle. Det som avslørte han var vel fuglekvitter og trafikkstøy i bakgrunnen :p

Funderte på å legge ut på fb et bilde av meg og en nyfødt baby og si jeg ikke visste jeg var gravid. Informere nærmeste familie om at det kommer en spøk først da, ellers ville det vært slemt. Men kjenner ingen i nærheten med en nyfødt. Uten bilde tror jeg alle ville skjønt det var april-snar.

Jeg har åpnet facebook og tenkt wtf flere ganger, før hjernen rekker å koble ting. Skylder på ammetåka og minimalt med søvn :p
Sjokoladetacoskjell fra Freia og vulkanutbrudd på vestlandet - wtf - åh ja, 1 april.

Enn så lenge er jeg trygg. Alene hjemme med kun ei rabiat katt ;)
Men prøver å pønske ut noe jeg kan lure guttungen på 6 år med, og mannen min.
Men ikke helt sikker på hva jeg skal lure de med. Gubben er ikke så lett å lure, men sønnen min tror på alt jeg sier, så er litt slemt å lure han :P
Kom med tips til å lure mannen.

Den her må Jo være aprilsnarr fra billig-tester.dk ;) :
ImageUploadedByBV Forum1459512865.478971.jpg

Back
Topp