Aprilsnarr-tråden!!

Er ikke så nøye hva de sa ordrett. Var iaff ikke tvil om at vi var fæle som valgte å "tulle" med noe slik. Jeg gidder ikke å skrive en pm til hver enkelt det gjaldt, men blir jo gøy når vi kan dele bilder av "aprilspøken" når vi har vært på o.ul. Jeg er hormonell å skal jo så lite til før jeg tar til meg noe. Det var og andre mange som ikke tror på oss, men de hadde vette til å holde ting for seg selv heldigvis! Har selv ei venninde som har vært prøver i 2 år og det kunne ikke falt meg inn å legge ut en falsk graviditet status på face..

Huff :-(

Har ikke lurt noen, men la ut nyheten om graviditeten i dag. Er 17+3 så tenkte at "verden" skulle få vite. Tanken va jo å spøke litt med de som ikke ville tro, men utrolig nok valgte noen å slenge med leppa å si at "man burde ikke gjøre slik av hensyn til andre" blalabla... Ble rett å slett litt lei. Det går jo ann å spør på me en skikkelig måte før man beskylder andre for å være slem å tankeløs:(
Er så lei alle som tar alt så seriøst og blir sure for alt! Blir jo som om du ikke kan skrive at du tok en deilig gåtur i dag fordi du har noen på Facebook som sitter i rullestol. Eller at du er glad i hunden når du har noen på Facebook som har måtte avlive sin egen. Sånn er livet dessverre! Man kan ikke ta hensyn til alt og alle!
Argh...skal jeg klikke når folk skriver "god farsdag til verdens beste pappa" etc, fordi pappaen min er død? Nei veit du hva...
Man trenger ikke gni ting inn, men folk trenger ikke være så hårsåre. Syns nå jeg! :)

Er ikke så nøye hva de sa ordrett. Var iaff ikke tvil om at vi var fæle som valgte å "tulle" med noe slik. Jeg gidder ikke å skrive en pm til hver enkelt det gjaldt, men blir jo gøy når vi kan dele bilder av "aprilspøken" når vi har vært på o.ul. Jeg er hormonell å skal jo så lite til før jeg tar til meg noe. Det var og andre mange som ikke tror på oss, men de hadde vette til å holde ting for seg selv heldigvis! Har selv ei venninde som har vært prøver i 2 år og det kunne ikke falt meg inn å legge ut en falsk graviditet status på face..

Jeg ville skrevet i kommentarfeltet noe ala at skriftlige beklagelser fra de survete kunne legges i postkassa.. ><

Jeg har ikke blitt lurt i dag. Som jeg vet om.. men jeg fikk dattera til å lure samboer i type 5 sekunder :P
Ringte henne og bad henne lure ham med at hun så en av kattene sitte fast i toppen av et tre. Han gikk fem på :p

Kom meg igjennom hele dagen uten å bli lurt hurra :)

Prøvde å lure noen, men det backfira skikkelig, er ikke så god på det her, og har tydeligvis helt syk humor :p Men de ble lurt da!

Prøvde å lure noen, men det backfira skikkelig, er ikke så god på det her, og har tydeligvis helt syk humor :p Men de ble lurt da!
Nå er jeg skikkelig nysjerrig på hva det var :p

Jeg lurte søstra mi og ene svigerinna mi og sa de skulle bli tante igjen. Begges reaksjon var så fantastisk. De ble så glade! Og så kom de på datoen. Jeg fikk nesten dårlig samvittighet når de ble så skuffet (bare nesten!) ;)

Lurte mannen med å si at jeg hadde kjøpt en sofa jeg ønsker meg til 18.000 (Finn-prisen), men han gikk ikke helt på.

Ikke blitt lurt i år og ikke lurt noen. ;)

Husker den ene spøken jeg dro på tanta mi for mange år siden. Var 18 år og ringte å sa jeg hadde mistet førerkortet og hun gikk rett på. Sikkert fordi jeg aldri tuller med sånt. ;)

Endte med at jeg begynte å le og da trodde hun jeg gråt, så da spurte jeg om hvilken dato det var. ;)

Lurte guttungen med at hunden hadde tygd i stykker det nye PS4-spillet hans siden han hadde glemt å rydde det opp. Gikk fem på han og gråt! Stakkar! :D Men begynte å le da vi sa det var aprilsnarr ;)

Back
Topp