Så nydelig ❤❤
Synd jeg ikke så deg noe i dag, selv om det var forventet med den folkemengden
Kos dere på show ikveld ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig ❤❤
Ja det var synd"/ Men også forventet ja Tanken du hadde var god da❤ Vi gleder oss masse til i kveld Kjøpte hørselvern til snuppa også skal jeg ha ho i bæreselen. Håper det går bra for hoSå nydelig ❤❤
Synd jeg ikke så deg noe i dag, selv om det var forventet med den folkemengden
Kos dere på show ikveld ❤
Krysser fingreneJa det var synd"/ Men også forventet ja Tanken du hadde var god da❤ Vi gleder oss masse til i kveld Kjøpte hørselvern til snuppa også skal jeg ha ho i bæreselen. Håper det går bra for ho
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Kan bare signere denHey alle sammen [:)]
❤❤❤Aaaaaaaawh!!!!! Så ufattelig vakker da!!!
*duppedingsen*
thihi, ja det skjønner jeg du gjør da!!! så deilig!!! her har jeg rydda og vaska med lillemor i bæreselen siden klokka 11.30 (ho nekta å ligge for seg selv, eller sove), og samboeren kom hjem og kom ikke med en liten kommentar på at jeg hadde gjort noe engang, så jeg er rimelig irritert nå kan du si... man seg GODT forskjell, og han VET hvor vanskelig Luna har vært i dag liksom.... skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang..Når man har en mann som lovet å vaske gulvet torsdag, fredag OG lørdag, men heller satte seg ned og spilte data alle kveldene.. ja da kan man unne seg noen dager i solen uten å bry seg med å være husmor synes jeg..
Tulla synes det samme og har sovet fint tretimersdupper begge dagene så a mor har kunnet kose seg i sola!
Vis vedlegget 23329
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
thihi, ja det skjønner jeg du gjør da!!! så deilig!!! her har jeg rydda og vaska med lillemor i bæreselen siden klokka 11.30 (ho nekta å ligge for seg selv, eller sove), og samboeren kom hjem og kom ikke med en liten kommentar på at jeg hadde gjort noe engang, så jeg er rimelig irritert nå kan du si... man seg GODT forskjell, og han VET hvor vanskelig Luna har vært i dag liksom.... skjønner ikke hvorfor jeg gidder engang..
Så herlig. Hvor fant du teltet?To som sover søtt på stranden mens pappa og storebror bader, og mamsen får litt sol på skrotten
Vis vedlegget 23338
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
På mimmis.no. leita nettet rundt etter et med myggnetting og det var det eneste nettstedet som hadde det. Etter det jeg kunne se hvertfallSå herlig. Hvor fant du teltet?
Ja, hadde hatt både lyst og ork til å gjøre mye mer om han hadde kommet med bare litt positiv tilbakemelding. .. men neida.... men klage på rotet kan han. .. blir matt jeg....Er det ikke forbanna typisk da?
Orker å gjøre mye jeg altså, om han bare kan slenge ut en liten "så flink du har vært"!
Hehe.. regner med han her ser hva som skulle vært gjort.. og jeg gleeeeder meg til å få en kommentar om at jeg kanskje kunne gjort noe annet enn å kose meg i sola når huset snart ser bomba ut.. Haha
(Han ba meg støvsuge og rydde og slik på torsdag, slik at han kunne være flink og vaske gulvet.. jeg gjorde jo så.. "Åååhh.. nei, tar det i morgen etter unga har lagt seg vel".. og gjorde klart igjen fredag, og lørdag.. gulvet er enda ikke vasket som sagt )
Åh, så herlig!!!!! hvordan er det med de, nå i varmen?To som sover søtt på stranden mens pappa og storebror bader, og mamsen får litt sol på skrotten
Vis vedlegget 23338
TakkPå mimmis.no. leita nettet rundt etter et med myggnetting og det var det eneste nettstedet som hadde det. Etter det jeg kunne se hvertfall
Det går greit faktisk. De er ikke så varme av seg som storebroren sin. Men i bilstolen blir de FRYKTELIG varme og klamme, så der sliter vi litt.Åh, så herlig!!!!! hvordan er det med de, nå i varmen?
*duppedingsen*
så bra de ikke sliter med varmen ja, her teller vi ned dager til høsten, og ser på værmeldingene hver dag og bare håper og håper det skal bli kaldere.... jeg er jo ikke noe glad i den varmen selv, så blir liksom dobbelt opp føler jeg... men, som du sier- nå er det ikke så altfor lenge til varmen gir seg...! heldigvisDet går greit faktisk. De er ikke så varme av seg som storebroren sin. Men i bilstolen blir de FRYKTELIG varme og klamme, så der sliter vi litt.
Har forstått at Luna er skikkelig varm av seg, stakkar jeg vet selv hvor ille det er å være skikkelg varm. Det er dræbens. Da er det faktisk bedre å fryse litt...
Men nå er det ikke alt for lenge til varmen gir seg, og neste sommer løper hun rundt. Alt blir så mye lettere da ♥