Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg er bare SÅÅÅÅ misunnelig på deg!!!!!! Gleder meg som en unge til jeg kan dra dit igjen!!!!!Vis vedlegget 23100Da har vi nettopp kjørt forbi dyreparken og er snart i Kristiansand sentrum Wohoo
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Vi får ta en jentetur hit en gang da vettu Du, Luna, Adele og jeg❤Åh, jeg er bare SÅÅÅÅ misunnelig på deg!!!!!! Gleder meg som en unge til jeg kan dra dit igjen!!!!!
*duppedingsen*
Åh, jaaa!!! tenk så moro!!!!Vi får ta en jentetur hit en gang da vettu Du, Luna, Adele og jeg❤
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Det hadde vært sinnsykt koselig Jeg får hotellrom på Scandic til 390kr natten inkl frokost Så rop ut så tar vi en jentetur til Oslo eller noe da vettu Er jo ikke så langtÅh, jaaa!!! tenk så moro!!!!
*duppedingsen*
Ooh, nice!!! ja det går jo an!!! Oslo er jo litt nærmere jaDet hadde vært sinnsykt koselig Jeg får hotellrom på Scandic til 390kr natten inkl frokost Så rop ut så tar vi en jentetur til Oslo eller noe da vettu Er jo ikke så langt
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Awwww ❤❤❤Tenk, så herlig å ha en bestevenn man kan være sammen med hele tiden ♥Vis vedlegget 23186
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åååh, smelt!Tenk, så herlig å ha en bestevenn man kan være sammen med hele tiden ♥Vis vedlegget 23186
Signerer på det sterkeste!!!!Parmadilien : Woooow, du er dødslekker!!
Parmadilien : Woooow, du er dødslekker!!
aawh, dere er herlige vel ♥♥♥Signerer på det sterkeste!!!!
Fytti Trøen så rå du er! Misunnelig!aawh, dere er herlige vel ♥♥♥
♥♥♥Fytti Trøen så rå du er! Misunnelig!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app