Da er vi to som svetter på søndag. Her blit det dåp. Gleder neg til det er overstått skal dere ha stort selskap?Søndag
Da er det tingeling for alle penga!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to som svetter på søndag. Her blit det dåp. Gleder neg til det er overstått skal dere ha stort selskap?Søndag
Da er det tingeling for alle penga!
Igrunnen ikke, bare familien. Men mannen er en av 5 søsken, som har 2, 3 og 5 unger hver alle sammen så da blir det brått en god gjengDa er vi to som svetter på søndag. Her blit det dåp. Gleder neg til det er overstått skal dere ha stort selskap?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er dette deg?Greit med lekeplassen rett ved terassen
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Utrolig stilig!!Og måtte brålage et kort i går til pappaen til samboerenVis vedlegget 23567
Er whiskey i den lille flaska
*duppedingsen*
Kos deg!!!!!!!
Det skal jeg Står å venter på ho nå.. Ho er jo ikke akkurat kjent for å holde tider"/Du får kose deg masse på konserten *Riri* http://forum.babyverden.no/threads/april-jentenes-bilder-tråd-d.1632518/page-65#
Det skal jegKos deg!!!!!!!
*duppedingsen*
Ja det er meg.Er dette deg?
❤Adele Marie❤24.04-13❤
Åh, så mye kø! håper dere kom dere hjem i noenlunde grei tid likevel! hadde det gått bra med Adele?Også var det det å komme seg hjem da.. Stått i kø i nærmere 40 min og det er fortsatt kø så langt øye kan seVis vedlegget 23652
❤Adele Marie❤24.04-13❤