Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den med peanøtter jeg har fått og. Den er bestDet har kun skjedd det ene gangen! Men det var 1 kg pose m&m peanut... Hadde det vært den vanlige hadde det nok ikke skjedd
Åå skjønn ♥♥♥Dobbelt! !
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gjør ingenting,kan alltid se på noe søtt flere ganger etter hverandreDobbelt! !
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
KosligDeilig drikke hadde vi forresten og Vis vedlegget 18958
her måtteho ligge på brystet mittfor å sovne i dag... svet til sammen 30 min fra 09 til 17... =1 stk sutrete baby, og 1 stk trøtt og sliten (og lei) forelder... heldigvis fikk mi begge sovet litt nåNull søvn siden 12, da må man ty til fang og tommel. Vis vedlegget 18962
Ble en bitteliten dupp her og.. spent på natten etter noe slikt.. hun skal jo inn på eget rom igjen.. håper okke jeg må løpe inn for å amme hver time da!her måtteho ligge på brystet mittfor å sovne i dag... svet til sammen 30 min fra 09 til 17... =1 stk sutrete baby, og 1 stk trøtt og sliten (og lei) forelder... heldigvis fikk mi begge sovet litt nå
åh, får håpe det går greit da... her har vi hatt 2 dager der ho har sovet MASSE på dagtid, men ikke fullt så masse på nattan, så håper påMASSE soving i natt, siden ho ikke har sovet noe særlig på dagen...Ble en bitteliten dupp her og.. spent på natten etter noe slikt.. hun skal jo inn på eget rom igjen.. håper okke jeg må løpe inn for å amme hver time da!
Natt nummer to gikk greit.. ikke fult så bra, men jeg prøvde meg på å legge henne halv åtte og da, så to timer tidligere.. da våknet hun og to timer tidligere slik at det ble to amminger.åh, får håpe det går greit da... her har vi hatt 2 dager der ho har sovet MASSE på dagtid, men ikke fullt så masse på nattan, så håper påMASSE soving i natt, siden ho ikke har sovet noe særlig på dagen...
Åssen gikk natt nr 2 på egetrom da??
høres jo veldig som om ho har godt av eget rom ja... får håpe natten i nattblir bra da!!!Natt nummer to gikk greit.. ikke fult så bra, men jeg prøvde meg på å legge henne halv åtte og da, så to timer tidligere.. da våknet hun og to timer tidligere slik at det ble to amminger.
Natt til i dag var det tilbake til vårt rom, og fire amminger..
Så nå er vi spente på denne natta!
HihiHVEM sin hand er det?
Vis vedlegget 18984
Hihi, det er SÅ komiskHihi
Slik ligger snuppa her og, også skjeler hun skikkelig når hånda kommer for nærme.