April jentenes bilder tråd:D

1371469342976.jpgjeg trodde Luna var sulten jeg... Tok visst feil!! :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dobbelt! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1371469434132.jpg
    1371469434132.jpg
    37 KB · Visninger: 103
Det har kun skjedd det ene gangen! Men det var 1 kg pose m&m peanut... Hadde det vært den vanlige hadde det nok ikke skjedd ;)
Det er den med peanøtter jeg har fått og. Den er best :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dobbelt! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gjør ingenting,kan alltid se på noe søtt flere ganger etter hverandre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Null søvn siden 12, da må man ty til fang og tommel. :p Vis vedlegget 18962
her måtteho ligge på brystet mittfor å sovne i dag... svet til sammen 30 min fra 09 til 17... =1 stk sutrete baby, og 1 stk trøtt og sliten (og lei) forelder... heldigvis fikk mi begge sovet litt nå :-)
 
her måtteho ligge på brystet mittfor å sovne i dag... svet til sammen 30 min fra 09 til 17... =1 stk sutrete baby, og 1 stk trøtt og sliten (og lei) forelder... heldigvis fikk mi begge sovet litt nå :-)
Ble en bitteliten dupp her og.. spent på natten etter noe slikt.. hun skal jo inn på eget rom igjen.. håper okke jeg må løpe inn for å amme hver time da!
 
Ble en bitteliten dupp her og.. spent på natten etter noe slikt.. hun skal jo inn på eget rom igjen.. håper okke jeg må løpe inn for å amme hver time da!
åh, får håpe det går greit da... her har vi hatt 2 dager der ho har sovet MASSE på dagtid, men ikke fullt så masse på nattan, så håper påMASSE soving i natt, siden ho ikke har sovet noe særlig på dagen...

Åssen gikk natt nr 2 på egetrom da?? :-)
 
åh, får håpe det går greit da... her har vi hatt 2 dager der ho har sovet MASSE på dagtid, men ikke fullt så masse på nattan, så håper påMASSE soving i natt, siden ho ikke har sovet noe særlig på dagen...

Åssen gikk natt nr 2 på egetrom da?? :-)
Natt nummer to gikk greit.. ikke fult så bra, men jeg prøvde meg på å legge henne halv åtte og da, så to timer tidligere.. da våknet hun og to timer tidligere slik at det ble to amminger. :P

Natt til i dag var det tilbake til vårt rom, og fire amminger..

Så nå er vi spente på denne natta!
 
Natt nummer to gikk greit.. ikke fult så bra, men jeg prøvde meg på å legge henne halv åtte og da, så to timer tidligere.. da våknet hun og to timer tidligere slik at det ble to amminger. :p

Natt til i dag var det tilbake til vårt rom, og fire amminger..

Så nå er vi spente på denne natta!
høres jo veldig som om ho har godt av eget rom ja... får håpe natten i nattblir bra da!!!:-)
 
Et stk trøtt gutt som prøver å sove litt, men ikke helt fornøyd...

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1371492032319.jpg
    1371492032319.jpg
    27,8 KB · Visninger: 89
Luna sover på 3. Timen snary... PÅ brystet mitt.... begynner å bli litt lei av å sitte rolig nå, men ho trenger søvnen. .. ho1371493068703.jpg
Thihi. Føttene til samboeren i bakgrunnen :-P
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp