April jentenes bilder tråd:D

Ååå så søte da :) Har samme strømpebukser vi også:)
Jeg digger de Strømpebuksene. Sitter så godt. Har mange som er så slarkete. Detter av de omtrent. De fra name-it f.eks. helt håpløse ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg digger de Strømpebuksene. Sitter så godt. Har mange som er så slarkete. Detter av de omtrent. De fra name-it f.eks. helt håpløse ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg digger mye fra name-it, men enkelte ting som strømpebukser holder ikke mål. Hamstret disse fra cubus når det var 3 for 2 på strømper og sokker :) Det er nesten helt umulig å finne kule strømpebukser til gutter, enten så er dem hvite, grå eller mørkeblå ensfargede.
Synes kjekkasene kledde dem innmari godt♥
 
Jeg digger mye fra name-it, men enkelte ting som strømpebukser holder ikke mål. Hamstret disse fra cubus når det var 3 for 2 på strømper og sokker :) Det er nesten helt umulig å finne kule strømpebukser til gutter, enten så er dem hvite, grå eller mørkeblå ensfargede.
Synes kjekkasene kledde dem innmari godt♥
Tusen takk♥
Ja, helt enig. Name it er helt rå på bodyer f.eks. perfekt passform. Men akkurat når det gjelder strømpebukser, kan de ta seg ei bolle ;-)
Der er cubus best. For som du sier, det meste som finnes av strømpiser for gutter er skikkelig kjedelige. Og jeg er av de som digger å hive på de en body og en strømpis. Iallefall da de er såpass små enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk♥
Ja, helt enig. Name it er helt rå på bodyer f.eks. perfekt passform. Men akkurat når det gjelder strømpebukser, kan de ta seg ei bolle ;-)
Der er cubus best. For som du sier, det meste som finnes av strømpiser for gutter er skikkelig kjedelige. Og jeg er av de som digger å hive på de en body og en strømpis. Iallefall da de er såpass små enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Forresten så har lindex 50% salg på masse fint babytøy nå.Var mye fint der jeg var, spesielt en nydelig stjernesnekkerbukse i mykeste demin lignende stoff ★

Body og strømpis er klart best synes jeg også spesielt når vi bare er hjemme:)
 
Forresten så har lindex 50% salg på masse fint babytøy nå.Var mye fint der jeg var, spesielt en nydelig stjernesnekkerbukse i mykeste demin lignende stoff ★

Body og strømpis er klart best synes jeg også spesielt når vi bare er hjemme:)
Oooooh, da må jeg ta meg en tur på lindex. Vet du hvor lenge tilbudet varer?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vet ikke, men det beste går vel fort slik det er med salg så du bør vel ikke drøye det så lenge:D
Sant :) må se om jeg får til en tur i starten på uka. Takk for tips :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bare hyggelig, håper du finner mye fint :) slik ser den snekkerbuksa ut http://www.veronikad.no/2013/06/matias-har-fatt-ny-sveis.html
Også kom jeg over denne: http://rachel.blogg.no/1371337428_opptil_70__hos_knerte.html

25% avslag på alt hos knerten og Karoline, masse name-it klær :)
Åh, den buksa var skjønn ♥
Og takk for tips på knerten og karoline. Skal inn å kikke nå. Elsker gode tilbud :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var på fest for første gang på 12mnd igår!!!!:D veldig koselig,men angrer litt i dag:p

Helena 8/4-13 :D<3
 

Vedlegg

  • 1371386662161.jpg
    1371386662161.jpg
    68,9 KB · Visninger: 95
Back
Topp