April jentenes bilder tråd:D

OH MY FREAKIN'FUCKIN'GOD!!!!!!!!!
har bare LITT lyst på disse ja!!!!!! 1400,- + toll og sånn...♥♥♥♥♥ blir ikke nå nei... men fyyyyyyyyyy farao så stilige!!!!!$T2eC16h,!)kE9s4,Bt2YBRk-8UdfjQ~~60_57.jpeg
 
Pizza til kvelds:-) laget av Santa marias pizzalefser.. var gode de, og genialt når jeg er alene hjemme og vil ha pizza :-D
 

Vedlegg

  • 1371324515659.jpg
    1371324515659.jpg
    64,6 KB · Visninger: 101
http://www.ebay.com/itm/Womens-Shoes-Hades-Agnes-Steampunk-Ankle-Boot-Heel-Medium-B-M-Black-/161046843482?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item257f23d05a
 
http://www.ebay.com/itm/Womens-Shoes-Hades-Agnes-Steampunk-Ankle-Boot-Heel-Medium-B-M-Black-/161046843482?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item257f23d05a
Får ikke til selve linken dra mobil, men klarte å søke dem frem.. og du får dem jo ned i 900. Og så mener jeg å ha lest at sko er tollfrie, så bare moms pluss gebyret.. så ca max 1400. Ikke sååå ille det da.. har jo New rock boots til mer enn det. :P men de var skitrå altså!
 
Får ikke til selve linken dra mobil, men klarte å søke dem frem.. og du får dem jo ned i 900. Og så mener jeg å ha lest at sko er tollfrie, så bare moms pluss gebyret.. så ca max 1400. Ikke sååå ille det da.. har jo New rock boots til mer enn det. :p men de var skitrå altså!
nei 1400 er ikke så ille eeegentlig... new rock støvlettene mine kosta vel det dobbelte :-P hvertfal.. huff.. ååååh, har såååå lyst pådisse!!!!!! skal dere forresten til Camden Market nårdere er i London nå?
 
nei 1400 er ikke så ille eeegentlig... new rock støvlettene mine kosta vel det dobbelte :-P hvertfal.. huff.. ååååh, har såååå lyst pådisse!!!!!! skal dere forresten til Camden Market nårdere er i London nå?
Mine kosta bare nesten det dobbelte :P fikk litt grei pris på sweden rock siden vi kjøpte hvert vårt par og gubben også kjøpte skinnbukse. (jeg kunne ikke få skinnbukse da, siden jeg var gravid med førstemann.. Sukk!)

Men nei.. tror ikke det..har egentlig veldig få planer enda.. og vi skal bo i en liten by to timer fra London. :-)
(og jeg er helt grønn på severdigheter.. blander NY og London hver gang.. :P )
 
1371371832688.jpg
Sånn går nu dagan... ikke SNAKK om at de skal ligge på ryggen her i gården nei... så det betyr null hviling på mor mens de sover.... zZZZZzzzzz
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mine kosta bare nesten det dobbelte :P fikk litt grei pris på sweden rock siden vi kjøpte hvert vårt par og gubben også kjøpte skinnbukse. (jeg kunne ikke få skinnbukse da, siden jeg var gravid med førstemann.. Sukk!)

Men nei.. tror ikke det..har egentlig veldig få planer enda.. og vi skal bo i en liten by to timer fra London. :-)
(og jeg er helt grønn på severdigheter.. blander NY og London hver gang.. :P )
Åh, dere skal såpass unna London ja.. :-P Da blir det kanskje vanskelig :D
Ååååh, som jeg håper vi får reist til London i år! !!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp