April jentenes bilder tråd:D

Luna sliten etter en lang dag! !1371236417448.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
PARMADILLIEN!!!!!!

GRATULERER MED DAGEN!!!:D



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3[/quote]
 
Tusen takk!! :D første bursdagsgave:
1371249135551.jpg hihi herlige samboeren har ordnet gavekort på tattoo hos Mørken (beste tattoovøren i byn :D)
Da blir det fortsettelse på ryggen min (temaet er tegneserie/tegnefilm figurer som betyr mye for meg-derfor bildet på gavekortet :-P)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Btw. Ikke samboeren som har skrevet det som står der :-P hihi. Min skriver mye penere enn det :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratis så mye med dagen din! ♥♡♥♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Smaker man stor forskjell på den og i panna? Er omelettelsker. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje litt mer tørr, men ellers ingen forskjell ;) jeg synes den er bedre i mikro, for da slipper man smør eller olje når man skal steke. Sikkert mye sunnere også :p
 
Kanskje litt mer tørr, men ellers ingen forskjell ;) jeg synes den er bedre i mikro, for da slipper man smør eller olje når man skal steke. Sikkert mye sunnere også :p
Går d ann å lage omelett i mikroen??:O d MÅ JEG PRØVE!!:D


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
 
Går d ann å lage omelett i mikroen??:O d MÅ JEG PRØVE!!:D


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3

Jupp, med denne geniale dingsen fra tupperware ;) ImageUploadedByBV Forum1371250332.561349.jpg

Love it! Uten den hadde jeg ikke fått mat i meg om morningen med lillemor hengende på meg ;)
 
Back
Topp