Søk på fortryllende - by Charlotte på fb.Nydelig, hvor er det kjøpt?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så får du det akkurat sånn som du vil
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søk på fortryllende - by Charlotte på fb.Nydelig, hvor er det kjøpt?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ønsker jeg kunne gå med smykker!!!Da har jeg også kjøpt meg mammasmykke, etter tips fra Siljemor88 ♥ Love it
Vis vedlegget 19079
Kan du ikke? Allergisk?Ønsker jeg kunne gå med smykker!!!
Hvor er de kjøpt?Da har jeg også kjøpt meg mammasmykke, etter tips fra Siljemor88 ♥ Love it
Vis vedlegget 19079
Nei, vond nakke, får vondt i hue med én gangKan du ikke? Allergisk?
Ja, det må jo gå. Hun har en blogg tror jeg. Skal se om jeg finner. Ellers kan du jo bare google "fortryllende - by Charlotte"Hvor er de kjøpt?
Går det ann å få tak i uten fb?
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
så kjedelig.Nei, vond nakke, får vondt i hue med én gang
Så kjedelig da!! Har du vært i en ulykke noen gang siden du sliter sånn med hode og nakke?Nei, vond nakke, får vondt i hue med én gang
Var nyydelig smykke ♡Ja, det må jo gå. Hun har en blogg tror jeg. Skal se om jeg finner. Ellers kan du jo bare google "fortryllende - by Charlotte"
Hun bor forresten i bergen ser det ut som
Nei, ikke som jeg veit om. Bare idiot og jobb og alt for lite trening. Vet da søren.Så kjedelig da!! Har du vært i en ulykke noen gang siden du sliter sånn med hode og nakke?
Hehe..det høres nå kjent ut. derfor jeg ikke begynner før dag 1 og.. i tilfelle jeg bare holder ut en uke liksom.. da vil jeg nå at den uka skal "telle"haha!!!!
Bare fordi jeg har nye "trenings"klær som matcher skoa mine går over så fort det ikke er nytt lenger, kan jeg love deg!!!!
Det blir vel ikke så mye gåing frem til den 1. Nå- for skjer noe annet stort sett hver dag frem til daHehe..det høres nå kjent ut. derfor jeg ikke begynner før dag 1 og.. i tilfelle jeg bare holder ut en uke liksom.. da vil jeg nå at den uka skal "telle"
Det var stilig hvor er det kjøpt?En veldig fornøyd storebror som fikk nytt badebasseng i dagVis vedlegget 19099
Kjøpte det på lekmer.no Kosta under 300kr=)Det var stilig hvor er det kjøpt?
Må sjekkes ut takkKjøpte det på lekmer.no Kosta under 300kr=)